"Ha eleve eletkeptelen a konstrukcio akkor felesleges mestersegesen eletben tartani, sot ugy tenni, mintha valami bombauzlet lenne."
Ezt a politikusoknak mondd, ne az autógyáraknak.
"Az egyertelmu, hogy az autogyarak jelenleg nem gondolkodnak arversenyben, mivel a beveteleik meg a hagyomanyos autokbol jonnek, igy toluk nem varhato hogy egy forintot is engedjenek."
De gondolkodnak, mert másképp nem tudják eladni a terméküket. Az elektromos autó minden méretben kurva drága. És nem sok hasznot hoz egyik sem a hagyományos autógyáraknak. Ahogy a normál modellek sem darabonként.
"Ha meg 10.5/8,5 million maradnak a 4 szemelyes kisautok epp csak elfogadhato hatotavval, mar nem igazan elfogadhato csomagtartoval, elbucsuzhatnak a fizetokepes kereslettol, de ugyanez lesz a helyzet ha a benzines vagy hibrid modelljeik arat is arra a szintre emelik"
És épp most zajlik a kisautók kinyírása, goto komment teteje.
Pedig rengeteg embernek lennének tökéletes egyedüli autónak valók. Egy Fiesta nekem is ideális lenne, kicsivel nagyobb csomagtartóval-> ha autó kellene, így muszáj lennék Focusban gondolkodni, kategóriát tekintve. Miközben a megboldogult 145-ösömbe befért két közepes börönd a csomagtartóba.
"Nagyon csodalkoznek ha nem tunne el, olvadna be meg 2-3 marka. Sot lehet hogy 10 ev mulva az EU-ban mar csak ket autogyarto egyesules marad."
Kétezer környéki nyilatkozat Tavarestöl, hogy négy autógyár fog maradni az EU-ban.