Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • picur220

    veterán

    válasz Ronny3 #2065 üzenetére

    SufniGSM-es vagy, hogy ennyire vágod ezeket? :D
    Lehet visszafelé is downgradelni, de csak boxxal, amivel a szervizben is teszik rá a szoftvert. Azzal ugyanis kompletten format Z:-znek, és egy teljesen új szoftvert tesznek rá.
    Egyébként mindenkinek azt javaslom, hogy a garanciális problémáit a gyártónál intézze, és ne a viszonteladónál, mert ezzel időt takaríthat meg.
    Lehet, hogy a Tré így gányolja a teloit, de pl a Pannonnál ha veszel egy telot, akkor a rendes Nokia garanciapapírt nyomják a kezedbe, és nem Pannonosat.
    Egy biztos: én többet nem veszek szolgáltatótól telot, egyrészt az árai, másrész a függősége miatt.Ha nincs 1000 éves hűséged, olyan árak vannak, mintha függetlenül vennéd, ez pedig így nem éri meg. Mellesleg amikor az N79-et vettem, még nem is árulta szolgltató.

    Sixday: SZERKESZTÉS GOMB!!!!!
    Amúgy a szervizes kollégák jóindulatán múlik minden. Volt, akinek a sufnigaris telojára ellenőrzés után kiállítottak egy Nokia garanciapapírt, és így csinálták meg a telefonját. Itt, Szolnokon teljes mértékben rendesek a szervizesek, semi panasz nem érheti őket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés