Lesük meg....hátha.
" Rövid az élet, hosszú a sír, mindenki játsszon, amennyit bír "
Lesük meg....hátha.
" Rövid az élet, hosszú a sír, mindenki játsszon, amennyit bír "
Azt hittem, hogy kiállnak és őszintén beszélnek kicsit a csúszás okáról. Ettől függetlenül marha jó volt az egész. Csini volt a csajszi.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
0 érdemi gameplay volt szvsz. Egy kis theater mód bemutató volt, és 20 perc bs a lore-ról.
"-De engem szeretnek!" ..."-Az nem feltétel"
eddig nem igazán hozott lázba a játék, de már kezd érdekelni.
Mindig úgy voltam ezzel a Cyberpunkkal, hogy majd ha kijön, ránézek. Most épp ráértem és megnéztem ezt a bemutatót és nagyon szimpatikus a játék, a Deus Exre emlékeztet, amit imádtam. A Witcher kimaradt, mert nem szeretem a fantasy-t, de ez a játékmenet nagyon meggyőző. A világ is elég változatosnak fest, amiben el lehet veszni.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
ez a fizika szerintem elég szar lett.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Remélem, hogy lehet majd váltani FPS nézetről, mint a GTA-ban.
Eddig érdekelt a játék, de most beletekergetve a videóba elszállt a varázs. Hát, nem tom...
Geoff igazán csendben maradhatna.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Többen is beírták neki, hogy kuss.
Mi volt? :) Pofázott a videó alatt? Én CDPR twitchen néztem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
5000-szer elmondták már, hogy nem lehet. Olny fps lesz. Kivéve a járművezetést. (modderek majd mevoldják pc-n max)
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
A Deus Exből és a Kingdom Come-ból sem hiányzott, Falloutot is FPS-ben játszottam, egy RPG szerintem sokkal jobb így.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
Benyomások:
-Világ: rohadt szép, látványos, élő. Erre vártam.
-Az autós üzldözés (amikor az Arasaka fekete SUV-jai elől menekül) nem volt túl meggyőző. Egyszerűen se nem életszerű, se nem túl látványos és az egészet áthatja a mesterkélt hatás.
-Haj: Judy és az Afterlife pultoslány haja egész korrekt. Oké, nem "valódi" haj hatás, de pl. a Tomb Raider agyon ajnározott megoldásaihoz képest egészen korrekt.
-A közelharc továbbra se tetszik. Oké, FPS nézetben sose tetszett.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Nekem ez még mindig nagyon messze van a nextgentől, mind grafikában, mind fizikában. Zavaró az fps-nézet is. Az egész olyan mintha a COD-ot összemixelnék a Deus Ex-el. A Witcherek után valahogy sokkal magasabb van a mércém... Mondjuk ha már steam-en ennyire mennek az időszakos demók, akkor legalább tolhattak volna valami kedvcsinálót , főleg ekkora halasztások után.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Azért nem nextgen, mert még mindig jaguar magos konzolokra készül.
Egyébként egy ilyen játékot nem lehet úgy bemutatni mint egy sztoriközpontú, lineáris címet. Ott amit mutatnak, kb. ugyan az amit játék közben tapasztalsz. Itt egy élő világ van, ahol elég sok mindent megtehetünk, több mélysége van, több lehetőség, stb. Amit azért érezni is, én várom, érezni azért hogy ez valami "más" lesz.
remélem jackiet ki lehet nyírni már az elején unszimpatikus figura...akkor 10/10 rpg nálam...ja és fuck
Life, Uh, Finds A Way
Kicsit kihalt volt az út amikor vezették az autót . Ezen kívül nekem bejön
Alapvetően pc-n demózzák, konzolokon még mindig harcolnak, hogy elérjék a 20fps környékét. Ezt egy vérbeli új genes játéknak promózták eddig, az , hogy mit tákolnak a prevgenre, amin örüljünk hogy lebutítva elfut, nem nagyon izgat. Nem látom pl a szuper nagy tömeget az utcán, meg a sok interakciót stb. Nincs egy normális haj effekt, az arcok sok esetben műanyagosak stb.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Cyberfuck Patchrunner
Pfu nekem nagyon tetszett Judy külön
Jó lesz ez szülinapi ajándéknak csak ne tolják el megint
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
Csalódás.Érdemi harcot alig láttunk,amit meg mutattak inkább ne tették volna.
Nem véltem felfedezni sérülés modellezést ,szarrá lövi a csávót azt semmi lövésnyom,seb a testen, környező falakra,bútorokra nincs vérfröccsenés,baromi steril az egész.Gránátrobbanásnál se történt semmi,pedig Wolfenstein 2-be elég változatosan lehet szétlőni és szétrobbantani a Nazi Soldierokat(első rész is elég kidolgozott ilyen téren, nem épp tegnap jelent meg)...
Találat animációktól se dobtam éppen hátast,ahhoz képest hogy egymás csapódnak a rossz fiú testébe a golyók, nem sokat rángatózik a ,a végén meg úgy esik össze mint akit leütöttek hátulról, nem sikerült átadni a lőfegyverek hátralökő/megállító erejét.
Harcrendszer is elég katyvasznak tűnik, összevissza ugrabugra, közbe tunkolsz és magad is benyelsz rahedli találatot....Hát igen, Witcher 3 harcrendszere is messze van a hibátlantól...
Lopakodás biztos működni fog de a normál tűzharc ez alapján a gameplay alapján vizuálisan, és harcrendszerben egyaránt alúlmarad elmúlt 2-3 évbe megjelent AAA kategóriás játékokétól.
Környezet,város kinézete bejön, tetszik az alap design és a változatosságra se lehet panasz.
Csaj szexi, elhívna randira habozás nélkül igent mondanék.
Nagyjából ennyi.
Harci jelenet,6:45-től van a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Nyugi, lesz itt élet.
https://youtu.be/lTqGdQ_7MPA?t=737
[ Szerkesztve ]
Nem fogják a PC-s portot külön felturbózni. Kap pár extra effektet, feljebb húzhatod a grafikai beállításokat és ennyi. Az hogy nincs tömeg az utcán pont abból fakad, hogy current genes hardveren mennie kell. Majd jön a next-gen verzió ahol külön kaphatunk ilyen extrákat és akkor a PC-s verziót is felhúzzák egy patch-el. De az még 1-2 év.
+1
A tűzharc maga vér gagyi, egyáltalán nem illik bele a komoly hangvételbe amit meg szeretne ütni a játék.
Szerintem a világ és a történet/küldetések eléggé rendben lesznek, ami mondjuk bőven kárpótol.
[ Szerkesztve ]
,,Szerintem a világ és a történet/küldetések eléggé rendben lesznek, ami mondjuk bőven kárpótol."
+1, ez a része tényleg királynak ígérkezik.
ez az irányítás egy fos.. komolyan, csak felb@sz.... élettelen kéttengelyes mozgás.... konzolos irányítással kell bemutatni, ofc..
nem pont ilyen összevágott 25perces gameplay-t képzeltem el, egy korábbi 49perces full gameplay után... namind1...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Everything We Learned Playing Cyberpunk 2077 - New Cyberpunk 2077 Gameplay 4K
Jól értem a videóban, hogy felvehetjük az emlékeinet, utólag szerkeszthetjük, retusálhatjuk, kicserélhetünk benne "szereplő" arcokat máséra és azt el lehet adni pénzért? És akár "akciófilmet", akár "pornót" is csinálhatsz?
Harci jelentekhez azért nem ártana tudni milyen cyberware van a szereplőben, az ellenfelekben és vagy a használt cuccokra mekkora a tapasztalati szintje, kap e rá plusz vagy minusz pontokat, stb. Anno a Deus Ex második részében is amíg egy fegyverhez hülye volt a karakter, addig alig talált el valamit, meg a sebbzése se volt túl combos.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
Én úgy értelmeztem, hogy ez csak a nyomozós küldetésekre fog vonatkozni, ahol az áldozatok emlékeit lehet újrajátszani és mindenféle bizonyítékokat kell benne megtalálni.
Azt egyébként írta már valaki, ami nekem a legérdekesebb volt : no loading screen at all
[ Szerkesztve ]
Tetszett a bemutató és minden amit láttunk, várom nagyon a játékot. Az új trailer is jó, de nekem az témájú és világú játékokhoz sokkal jobban illene futurisztikus elektronikus zene, mint pl. a Deus Ex HR/Mankind Divided -ben, semmiképpen sem rock, mint ami itt szólt az új trailer alatt. Ez nálam kicsit elvett a hangulatból. Én itt azt vártam egyébként, hogy valami feltubózott áll-leesős grafikát kapunk, de elnézve a 25 perces új gameplay videót, én semmi extrát nem láttam igazán. Bár több ilyen night city wire event lesz, remélem, hogy előbb-utóbb már csak megkapjuk ezt is. Vagy ez lesz már a végleges változatban is vajon?
Szerk: Ja és még valami, az augmentált emberek a Deus Ex -ben jobban, izgalmasabban néztek ki szerintem. Nekem azok a 3D modellek, jobbab bejöttek az eddig látottak alapján.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
Szomorú vagyok, ezen videók megtekintését követően. Sokkal rosszabb az egész, mint a korábbi videókban. Test fizika 0, terep fizika 0, autók mozgása kritikán aluli matchbox szint, fegyver fizika 0, és a texturák is mintha rosszabbak lennének. Remélem ez nem PC gameplay volt, hanem Xbox One, vagy PS4. Ha ennyit tudtak kihozni a PC-ből, akkor nálam ez az évtized csalódása lesz!
Muti már egy videót ami alapján te egész világra kiterjedő valós fizikát vártál. Én nem emlékszem ilyenre, és azért oké, hogy nextgen, de irreális elvárásokat se kell támasztani egy ennyire komplex, és nagy világ megalkotása mellé.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Ha kénytelenek kiadni ezen generációs kütyükre, akkor elméletileg sokat kellett rajta faragni, nem? Már nem lehet csak next-gen?
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
Pont ez a lényeg. Eddig is tudtuk, hogy jelen generációval (is) terveznek. Tudjuk ezeknek a korlátait, akkor meg minek ez a sok irreleváns (úgy értem, a hardveres korlátok tudatában irreleváns) elvárás? Persze sokan még mindig azt hiszik, hogy PC-re fejlesztik elsősorban a játékokat, és onnan vannak lebutítva.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Van sapka nincs sapka Valakinek sose lesz semmi tökèletes , nekem személy szerint semmi bajom nincs a bemutatott graphal vagy egyébbel , lehet én vagyok elég minimalista de pl a ME:2 vagy akár az első része is totál visszadta a futurisztikus érzést , szal..
Egyébként meg végig fent volt a videókban egy szalagcím hogy "work in progress changes may occur "stb , de ugylátszik a TLoU 2 utáni mizéria még mindig megy hogy előzetes videók után rantolnak az emberek személyes tapsztalat nélkül .
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
Ha köti őket a platform, akkor nem lenne fair csodát várni. Vagy olyan variáció is lehetséges lehet, mint a GTA esetében a korábbi és az új generációs kiadások.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
Lesz olyan, már korábban is mondták, és tegnap is. Kezdetben meg lesz patch az új generációs konzolokra. Persze attól se kell azt várni, hogy mondjuk PS5-ön egy teljesen más játék lesz mint PS4-en.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Szerintem egyáltalán nem irreális elvárás amit írtam. 2020-ban ez már a minimum lenne! Persze könnyű takarózni a konzolokkal, hogy ki kell adni azokra is. Ezért toporog még mindig kvarcjáték szinten sok dolog, mert a konzolok a legfontosabbak...
Félre ne érts, én is használok ps4-et a PC mellett, de hiába a sok jó ex cím rá, ott is lehet látni, hogy a technikai korlátok miatt némely dolog rettenetesen gagyin van megoldva.
PS5 nálam első napos vétel lesz amikor megjelenik, ez is tény, de tudom, hogy ott is lesznek gondok idővel.
[ Szerkesztve ]
Sérülés modellezés hiánya,gyenge találat animációkra nem magyarázat a jelen generációs konzolok teljesítménye.Far Cry 1(2004) tudta ezeket,valamiért mégse lett alap sokáig. Tényleg hardveres limit lehetett az ok(már nem fért bele)másik opció hogy az illetékesek nem tartották fontosnak beletenni,ne feledjük, ezen a szinten abszolút jelen van a mérnöki szemlélet.Azonban elmúlt évekbe egyre általánosabbá vált a sérülések megjelenése,évről évre egyre kevesebb AAA játék jelenik meg nélküle,és a részletesség is sokat javult(találat animációkkal ugyanez a helyzet).Directoroknak is leeshetett mennyire jól néz ki és hardveres szinten sem jelent megoldhatatlan feladatot.Rombolható környezet hiányát rónánk fel, teljesen reális kifogás amit te és mások mondanak,egyik gameplaybe se ígértek ilyesmit,és valóban teljesíthetetlen elvárás jelen generációs konzolok teljesítmény limite mellett.Ugyanakkor ne essünk át a paci túlsó oldalára, fejlesztők igénytelenségét/mérnöki szemléletét ne hárítsuk a konzolok limitált teljesítményével.Azért is furi mert Witcher 3 ilyen téren (is) igencsak rendben volt, lehet benne jókat kaszabolni.Ettől még a játék menet lehet király, mutattak formabontó mechanikákat, valszeg a lopakodás is remek lesz, igazából mással nem volt problémám, éppen ellenkezőleg nagyon is tetszett amit láttam.
(#38)XuCchi:+1
[ Szerkesztve ]
"Persze könnyű takarózni a konzolokkal"
Végül is.. Elsődleges platform a konzol. Itt indul a történet. Manapság egy PC-s port már inkább tekinthető a fejlesztők jóindulatának. Kivéve a Star Citizen-t, az egy igazi Pc-s cím (lesz).
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Nem értem itt a nyavalygást. Nekem továbbra is tetszik, a cikkben lévő vidikkel most egy másik részét mutatták meg a játéknak. Akinek kell majd a nextgen feeling az várjon még egy kicsit vele. Én is azt fogom tenni.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Ez itt a probléma! Az újgenerációs konzolok is már most megjelenés előtt el vannak avulva! Mi lesz itt majd 3 év múlva. Sajnos nagyon is kár hogy a PC ennyire elhanyagolt platform lett. Sajnos az emberek többsége inkább vesz egy buta konzolt, mintsem megtanulna egy PC-t használni. Ha a PC lenne a fő platform, már olyan címekkel játszhatnánk, amik konzolon majd (a jelenlegi fejlődést alapul véve) kb 10 év múlva lesznek. De ez kell az embereknek. 1 gombot megnyomnak és lehet is puffogtatni a csőjátékokban, matchbox fizika mellett, 0 tereprombolással, gagyi animációkkal karöltve. Végülis a legtöbb embert kielégíti ez, minek is törjék magukat a fejlesztők.
Ne legyetek annyira elkeseredve, itt van egy pozitív video az egészről:
[link]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
A probléma ott kezdődik hogy a konzolokat adott ársávra lövik be. A PC-t meg oda rakod ahova akarod. Eleve hibás következtetés abból kiindulni hogy az átlagos PC bekerülési költsége 1 millió körül van. Konzol pedig kvázi mobil platform, és sehol nem kapsz ilyen tudású laptopot ennyi pénzért.
Márpedig azt nem várhatod el mindenkitől hogy ilyen drágán vegyen konzolt mert neked van egy elképzelésed arról mi minősül nextgen-ek illetve szélsőséges elvárásaid vannak.
Ha a PC lenne a fő platform, már olyan címekkel játszhatnánk, amik konzolon majd (a jelenlegi fejlődést alapul véve) kb 10 év múlva lesznek. De ez kell az embereknek.
Sajnos ez az állításod is tényszerűen nem állja meg a helyét. PC platform olyan szinten fragmentált hogy képtelenség normálisan optimalizálni egy bizonyos szint feletti technikai megoldásokkal bíró játékot. Aki pedig ilyenbe vágja a fejszéjét az kb úgy fog járni mint Crytek és csőd lesz belőle.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
Akkor a Te meglátásod szerint a Konzol a technika csúcsa, a PC meg egy kudarc, mert 5 millió féle összeállítást kell figyelembe venni ?
Ok, akkor legyen a konzol a király, de akkor legyen is rendesen megcsinálva a játék, ne csak ilyen tessék lássék faék egyszerűséggel, és utána ráfogni, hogy jaj hát szegény konzol nem bírja el. Akkor meg rakjon bele olyan hardvert ami elbírja. Tudom akkor meg 1000€ lesz egy konzol, de legalább tényleg technikailag rendben lennének a játékok, és nem kvarcjáték szinten toporognánk már 10-15 éve.
én azért nem vágom ezt a konzolok a hibásak szöveget, mert a stúdiókat semmi nem gátolja abban, hogy pc only címeket hozzanak ki, csak az, ha nem nyereséges. de akkor meg a ki kell nyitni a bukszát a master race-nek.
Azért a konzolra fejlesztenek első körben, mert sokkal több ember konzolozik mint pc-zik. Ez sajnos tény. Egyszerűbb egy dobozt bevágni a TV alá és 1 gombot megnyomva full buta módban játszani, mintsem megtanulni egy PC-t összeválogatni, összerakni, telepíteni, babrálgatni.
A konzolok a hibásak a fejlődés és a játékok részletességét illetően, mert hardver-ileg a béka segge alatt vannak. De mivel a fenti írásból már kiderült, erre több a felhasználó, így a játékok drasztikus leegyszerűsítése marad, és a bevétel meg dől nekik. A konzolos rétegnek így is tökéletesen megfelel, nem kell erőlködni.
Pl a konzolok most jutottak el a 60 FPS-ig! Nevetséges!
A konzolok most jutottak el az SSD-ig, és úgy adják elő mint valami über mágiát! Nevetséges.
4K, húúúha micsoda mágia!
Bízom benne azért, hogy a PS5 + Xbox Series X majd hoz valami változást idővel, de a remény hal meg utoljára.
ja, ha pc-n elmegy az elsō héten 20-30millió ~cyberpunk akkor legközelebb másképp állnak a fejlesztéshez...de a valóság az lesz,hogy megáll 2-3 körül miközben ennek a dupláját összeszedi csak a playstation platfotmon...ez van
Life, Uh, Finds A Way
Tévedés, a Witcherhez hasonlóan ez is alapból pc-re jön és azon is demózták, ez nem egy ps4 átirat lesz, hanem arra is le tudják butítani. Az eddigi 2080ti-s ajánlott gépigényhez képest pedig ez a grafika állatira gyenge, az meg, hogy hány npc van a képen,-pusztán hangulatfokozás gyanánt- nem függ attól, hogy jön jelen genre is, főleg azért, mert eljépesztő mértékben skálázhatóra csinálják az engine-eket.
Ezek után, ha ki kell várni a pc-seknek a kb jövő év elején startoló nextgen patch-t és ennyi csúszás után nem kapják meg alapból most év végén, akkor kenjék a hajukra a játékukat.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
Megértelek, viszont a konzoloknak is van egy úgynevezett mágiája, hogy elindítod a játékot és annyi.
A játékfejlesztőknek fontos, hogy legyen is bevételük egy adott címen az meg a konzolok esetében van meg, mert ameddig valaki épít egy PC-t, ami játékra is alkalmas, addig sajnos az is benne van a pakliban, hogy virágboltból szerzik be a játékot és az nagyon nem járja a fejlesztőknek. Erre lett volna megoldás a denuvo, de a beharangozottakkal ellentétben csak részben váltotta be a hozzáfűzött reményeket, mert simán törhető, csak a feltörés folyamata lett hosszabb. Ráadásul rengeteg cím esetében okozott anomáliákat a használata, sok esetben hiába optimalizáltak egy címet a denuvo miatt ez mit sem ért. (rengeteg címből pont ezért is vették ki utólagosan)
A fejlesztők sajnos ezért is fordultak el a PC platformtól és ezen az sem segített, hogy a PC-re is érkező játékok pár százalékkal kedvezőbbek árban a konzolokhoz viszonyítva. Én ennek ellenére maradok a PC-nél és néhány exkluzívra marad a konzol.