PS4: 900p 60fps Hardline-ban és Battlefrontban is. Akkor miről van szó?
'Ne higgy el mindent, amit az interneten látsz.' - Albert Einstein
PS4: 900p 60fps Hardline-ban és Battlefrontban is. Akkor miről van szó?
'Ne higgy el mindent, amit az interneten látsz.' - Albert Einstein
Jobb, mint a konkurencia 30 fps-e 900p-n.
Hát nem tudom miért szokás isteníteni a Frostbite3 -at, szerintem nagy rakás szar.
Anno a Frostbite 1.5 a BF: Bad Company 2 -vel szerintem óriásit mutatott, valóban egészen random módon, valóban reális könnyedséggel/nehézséggel és rendesen rogytak össze az épületek. A gépigénye teljesen elfogadható korrekt jó volt, szép volt a grafika, egy flexibilis jó motor volt. Hogy programozni milyen volt azt nem tudhatom, de végfelhasználói szempontból kiváló volt.
A Frostbite 3 idejére az előbb felsorolt érvekből sikerült mindenből lejjebb adni és rontani. A fizika nagy szar lett az elődhöz képest, a gépigény nőtt (jó, a grafika is) és szerintem (mondom megint végfelhasználóként) semmit nem adott hozzá.
Reméljük ez az új verzió visszahozza a régi jó dolgokat, ötvözve az új alacsony hardveres API -val, így növelve a hatékonyságot.
Még a legutóbb azt írták, hogy 720p lesz XBO-n, ez megváltozott?
Tényleg ráfeküdtek az optimalizálásra, mert a Battlefront Beta marha jól futott DX11 alatt is. Gondolom a végleges kiadásban lesz low level API is, így lehet még némi plusz teljesítményre számítani.
(#6) Meteorhead
Mik lesznek az első játékok amik kijönnek rá? SW: BF, de másról lehet tudni?
Ha az EA legalább erre használja azt a temérdek lóvét amit zsebre tesz, már egy picit hozzátett a világbékéhez. Ha valaki fejleszti az új multi-GPU technikákat grafika terén.
Sajnos mire kijönnek az első játékok, amik értelmesen kihasználják a notimat, addigra kicsit kimegy a divatból.
Gondolom az Need For Speed is.
Az új Need for Speed esélyes. Illetve biztos készül már a következő Battlefield is, egy éven belül bejelentik szerintem.
[ Szerkesztve ]
Need for Speed, Mirror's Edge. (remélhetőleg ezeket is olyan jól optimalizálják mint a Battlefrontot, mert a Rivals az egyik legoptimalizálatlanabb fos a játék piacon)
[ Szerkesztve ]
Konzolokon eddig nem muzsikál tökéletesen de pc-n szerintem baromi jó!
Ez a cikk olyan benyomást kelt hogy az új konzolokhoz, vagy dx12 nem tudom, de valami nagyon újhoz van alakítva ez a csoda, amiből ugye a konzol adott leginkább. Alacsony szintű slágerszöveg, megspékelve rajzolási paranccsal meg miegymással. A cikk nem is említ eredményeket, csak annyit hogy a dx11 bizony már leszolgálta idejét.
Az eredményeket viszont úgy gondolom sokan ismerik, akkor is ha a cikk nem említi. Számomra már nevetséges az hogy mennyire elméleti síkon mennek a cikkek a ph! oldalain, teljesen méltatlan ahhoz amit ez a hírportál felépített jó sok évvel ezelőtt. Pont a gyakorlatiassága, igazságtartalma miatt szerettem meg anno, vagy 10 éve már 15 inkább. Nekem nagy csalódás az ami hullámzóan megy itt, néha visszafogottan, néha olyan elánnal mint ezen a héten. Nem techpolitikára vágyom, hanem ha már van kézzel fogható dolog akkor annak magyarázatára a cikkíró széles tudásával, és nem a széles tudásával való megtévesztő cikkekre. Ott vannak az eredmények tessék beleírni a cikkbe, úgy korrekt, úgy informatív. Akkor is ha csak béta van.
[ Szerkesztve ]
az még a régebbi nem low level apit használó változat, de benne van a cikkben is hogy az első a star wars battlefront lesz, aztán jön az nfs és a mirrors edge
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
NFS beta alapján nem lesz valami szép játék remélem csiszolnak rajta még valamit.
10 év alatt sokat változik a trend. Ma már mindenki a konzolokat és a mobilokat hajtja. Ezeken a platformokon pedig fontos a low level.
Rohadtul nem az a fontos, hanem a végeredmény. Engem és sokan másokat az érdekel amit látok és az ez mögé felállított technikai magyarázat. Nem az hogy technikailag mit kéne látnom amit nem látok. Ne a farok csóválja már a kutyát.
[ Szerkesztve ]
Ennyi.
Amikor nagyítóval kell a különbségeket keresni akkor ne beszéljünk már forradalomról.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Ha nem írja meg a PH! a számodra nem elég informatív hírt, akkor megírja egy másik portál. Akkor akik erre kíváncsiak, ott fogják elolvasni, és az a hírportál fogja megkapni a reklám után a bevételt.
Hiszed vagy sem, piaci alapon működik ez az oldal is. Az, hogy te csak a már kész dolgokról és eredményekről akarsz csak informálódni, csak a te problémád - már bocs.
Javaslom továbbá kerüld a tudományos cikkeket, amiknek a nagy része úgy végződik, hogy még kb. 5-10 év mire kézzelfogható eredményét láthatjuk egy tudományos áttörésnek.
[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
Annyira alacsonyan éri el ez a legoptimalizáltabb motor a konzolokat, hogy még mindig nincs meg a 60fps 1080p mellett
"Ennek egy előzetes verzióját már megkapta pár korábbi Frostbite-ra épülő játék, de a végső, teljes értékű verzió a Star Wars Battlefrontban mutatkozik be. "
Zanik +1
(#18) xRagna
Ugyan minek kéne 1080\60 egy szabadido dobozba. Vagy mar konzolon vannak a hardcore gamerek is ? 😁
Am ha jol emlekszem a tesztre, az r9 380 a legkisebb vga ami hozza a 60 fps-t.
[ Szerkesztve ]
Pedig ez forradalom.
Nagyon rossz példával élve, amikor egy állam rendszert vált, akkor új iszonyat béna, nagyon rosszul csinálnak benne először mindent (m is elég bénák vagyunk még ebben a demokráciának nevezett játékban; talán majd 50 év múlva), de már a kezdetekben is érezhetően jobb, mint a régi.
Itt is pontosan ez megy. Van valami egészen más, mint a régi, és kezdetben 10%-kal gyorsabb és ici-picit szebb. Cserébe van egy "brave new world" amit fel lehet fedezni (itt most programozástechnikáról beszélek). A végfelhasználó lehet csak annyit lát, hogy csak kicsit lett más, de ezek nagy dolgok.
Kicsit más szemszögből megközelítve...
Ha valaki egy szénné tuningolt C++ programon 1%-ot tud gyorsítani, annak egy életre szóló állása van a Google/Facebook/Microsoftnál. Ezeknek a cégeknek a szerver üzemeltetési költségei dollár milliókban mérhetők hetente. Ha ezen 1%-ot lehet faragni (annyival kevesebb vas is kiszolgálja Gizit a buszon, aki épp Lájkolni akar valamit), akkor jobban megéri etetni azt az egy okos embert élete végéig, hátha eszébe jut még egy ilyen jó ötlet.
A játékipar is pont ilyen. Ha valaki kitalál valami (akár radikálisan is) újat, ami ráadásul élből 10%-kal gyorsabb, és benne van a potenciál további 20-40%-ra (extrém esetekben 400%)... az fenomenális.
Akkor a Battlefront is olyan talicska lesz megjelenéskor, mint minden dice játék és fél évig pofozgatják még?
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
ott lesz a mass effect is.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
Jól értem, hogy a BF4 alatt is az a frostbite 3 motor van ami annyira jó, hogy SSD és szénné húzott i7 mellett is késve tölti be a tetúrákat és hangokat, illetve olykor megakad, olykor nem? Ha ez a jó, akkor mi lehet rossz?
type your text here..
Hát mert ezt mondták. Egyszerűen a DX11 már nem elég jó arra, amit csinálnak. A Frostbite 3 még csak a határt súrolta, de a következő körben sokkal komplexebb grafikát akarnak. Egyébként még pár játékban még támogatni fogják a DX11-et is, de már nem kritikus fontosság. Egy év múlva pedig az a terv, hogy a WDDM 2.0 lesz a minimum igény és a DX11 támogatás megszűnik. Annyira gyorsan fejleszt az EA, hogy ez számukra logikus lépés.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Én meg azt látom hogy dx11 módban a "nagy váltást" hozó Frostbite motor gyönyörűen és gyorsan fut. De a konzolon az "alacsony eléréssel" (meg nem tudom mivel), ami a jövő nem kimondottan jeleskedik. Akkor milyen komplexitás növekedésról van szó, ha van egy konzolra átírt motor ami így megy ahogy. Jóval inkább már megint egy rózsaszín felhőbe álmodott jövőképről van szó. A cikk meg maximálisan partner ebben mint mindenben ami konzol, amd, vagy új api. Megszólal valaki és te lehozod, így, miközben ott a valóság.
Mindegy vagy átmegy vagy nem amit mondok, szerintem a jelenlegi grafikával sincs sok gond, belbeccsel többet van probléma. De nem is én nyomom a grafikát, hanem ők és már így nyomatják akkor a különbségnek szembetűnőnek kellene lennie, nem pedig azzal alátámasztani a fejlődést hogy ki tud több technikai megnevezést leírni egységnyi idő alatt, mert elnézve sok fejlesztő ebben találja meg az örömet.
Haha! Úgy látom nem sokat változott a bf4 mióta megvettem. Akkor a megjelenése körüli időkben használhatatlan volt, a legváltozatosabb hibaüzenetekkel állt le multiban. Komolyan azt hittem hibás az újonnan összerakott gépem! (fx 8320 r9 290) A hitbox meg gyalázat volt a bf3 még most is jobb szerintem. A lassított felvételben haladó sniper golyó az egyik kedvencem bf4-ben... Nem játszom vele mert 0 sikerélményt ad.
[ Szerkesztve ]
És....?
A PS4 APU-ja egy pécés környezetben (Win + DirectShit11, lassú PCIe) 720P/30-40 FPS-re lenne képes. Konzolon az optimalizáció erről szól. Pécére a hardver elmaradottsága miatt soha nem is fognak ilyen optimalizált kódokat írni.
PC-be is ugyan azok a hardverek vannak/lehetnek, nem azokkal van a probléma.
De változott azért, annyira nem borzalmas már, de attól még mindíg pokoli messze van, hogy azt mondjuk rá, hogy "jól optimalizált" az egy vicc...
type your text here..
(#30) Feruendios válasza Meteorhead (#20) üzenetére
Ehez hozzá tenném, hogy ezek a játék stúdiók töredékét fizetik egy programozónak mint a Google.Érdemes a konzol generációkat megnézni az első és az utolsó kiadott játék közötti grafikai különbséget és látszik, mennyi rejtet tartalék van még ezekben a játék enginekben.
Sajnos mar nincs magyar billentyuzetem :(
Ha kijön egy új Dice játék mindig tudom hogy a fél- 1 év múlva tartó leárazás alatt kell megvenni olcsón, előtte úgyis bugos *** az egész
*Sn0w
Észrevételem szerint a fejlesztés alatt álló játékok motorjai nem kiágaznak a fő fejlesztésből, hanem folyamatosan frissülhet alattuk a motor. Erre talán a legjobb példa a DA:I, amit még a legelején a Frostbite 2.5-es verziójával emlegettek, majd befutni végül a 3-al futott a boltokba. Valószínűleg ezért is hagyják abba a verziószámozást.
Magyarán, ha az új Frostbite-ot kapja a SW-BF, akkor valószínű, hogy a következő év EA játékai már sorra ezzel, vagy ennél fejlettebb változattal érkeznek.
Gondolom nem is volna sok értelme fenntartani külön csapatként a motor fejlesztő bandát, ha minden stúdió magának bütykölne egy saját forkot a motorból, ahogy ez ment mondjuk az UE3 esetén.
Ez pontosan így van, Bf3-ban a bugokat nem sikerült ki javítani, pedig olyan gyerekes bugok, ami még a COD 1-ben is jobban meg van csinálva, mondjuk az Frostbite 2 volt.
A hitboxról nem is beszélve.
Bf 4 alatt voltak kérdések még régebben, mit kellene még ki javítani a játékban, voltak is felsorolva pár dolog, de a válasz az volt, úgy jó ahogy van, na nekem itt telt be a pohár.
Igazad van, minek fejlodjon a programozas, vegyunk csak erosebb vasakat!
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Azért mert egy játék bugos, vagy nem fut 1080/60fps-sel konzolon, azért nem a grafikus motort kell okolni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Így van.
Az alacsony elérés szép meg jó csak legyen mit elérni.
Egy gyenge hardvernél nem tud csodákat tenni.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Hogy ne keverjük össze a dobozt a diavetitővel
Ez nagyon szépen hangzik leírva, de még mindig nem az igazi. A gépigény a leírtaknak mond ellen.
A hálózati sebességről nem is beszélve, min: 512Kbt/sec. Ez ugye egy vicc
Csak az ajánlott VGA-hoz. nVidia GeForce GTX 970 4GB, AMD Radeon R9 290 4GB.
De lesz mihez mérni, mert a BF4 még mindig porondon van. Ugyan azzal a hardverrel ugyan azon beállítások között kíváncsi leszek az FPS számokra. Kicsit első fecske ez még nekem, és a motortól sem voltam elájulva eddig. De remélhetőleg az irány megmarad, és valóban el lehet érni egy középkategóriás kártyán a stabil 60FPS-t közepes beállítások mellett, és nem fog droppolni.
[ Szerkesztve ]
Ebben már integrálva van a wallhack és aimboot?
Sőt még a macrokból is lesz előre konfigurált
Az majd 3rd party DLC lesz.
Nálam a Battlefront beta 1080p-ben ment stabil 60 fps-el, high/ultra beállításokkal egy i3-4150 és gtx 960 2gb társaságában.
Pont, hogy a gyenge hardvernél tesz csodákat, mivel ugyanazt hozza ki belőlük mint egy "normál" API a jóval erősebb gépekből.
Én amire figyelmes lettem az új motorral kapcsolatban a Battelfront béta alatt, hogy végre normálisan használja az FX-et . Már a BF4 alatt is elég jól meg volt dolgoztatva, de itt látványosan jobban meg van hajtva.
Az FPS értékeket tekintve meg semmivel nem hozott jobb értékeket ugyanazon beállításokkal ugyanolyan VGA-val egy i7 4790 sem.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
Ne abból induljunk már ki hogy mindenkinek gyenge gépe van.
Az alap elképzelés az volt hogy az új Api engedi jobban kihasználni a csúcs gépeket.Utána derült ki hogy igazából a gyengébb procik profitálnak belőle.Milyen meglepő hogy az AMD ilyen procikat árul.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Valaki még 2015-ben gépigény leírások alapján dönt?
Battlefront HD5770-el. [link]
6 éves hardverekről beszélünk...
Köszönöm a válaszokat!!
Ez reményt keltő. Megvárom a szerver hosztok milyenek, és lehet beruházok.
Ha ez az irány megmarad akkor tényleg jó lehet, örülök, köszi az infókat.
Azért mert valami nem használja ki a hardver adta lehetőségeket nem feltétlenül jelenti azt, hogy gyengébb .
Azért mert eddig b@sztak optimalizálni normálisan több szálra a fejlesztők és az egy szálon erős CPU-k domináltak nem feltétlenül jelenti, hogy jobbak is.
Az már inkább mókás jelenség, hogy lassan 4 éve van piacon az FX széria és most jutnak el oda szoftveresen a dolgok, hogy egy játékmotor meghajtja a 4mag 8modult normálisan 70% felett. És lás csodát egyből partiban van teljesítményben egy eddig sokkal erősebbnek hitt i7-el.
ASUS TUF GAMING X570-PLUS, AMD Ryzen 7 5700X , RX Vega 56@64, CRUCIAL 16GB Ballistix Sport LT DDR4 3200MHz CL16, Seasonic PRIME 1200W
Ez azt jelenti hogy egy FX8350 az ilyen játékokban egy szinten vagy egy 4790K-val?
A PS4 APU-ja egy pécés környezetben (Win + DirectShit11, lassú PCIe) 720P/30-40 FPS-re lenne képes.
Ez totál nem igaz.
R7 370 nagyon közel áll a PS4 GPU-jához, és hasonló teljesítményre is képes PC-n DX11-alatt: 44 átlag fps ultrán 1080p-ben Star Wars: Battlefrontban. Ha leveszed a felbontást 900p-re és pár effektet ultra helyett high-ra, hogy PS4-eshez hasonló legyen a grafika, egyből hasonlóan 60 fps környékén is fog futni a játék.