Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
harijani
tag
Hali,
Élménnyel olvasom a fórumot, mivel már nekem is van Defy-m.
Néha hívás után nem tudom letenni, mert nem jön vissza a képernyő.
Valakinél volt már ilyen?
Nagyon még nem mentem bele a készülék tesztelésébe, de egy-két kérdés:
Csak az on/off gombbal lehet feléleszteni screesave módból? (Hamar el fog használódni, szerintem...
Üzenetjelző hangokat is a "notification" könyvtárba tegyem?
Olvastam, hogy rá tudják már heggeszteni a Froyo-t. Érdemes?
Vagy várjak még a hivatalos bejelentéséig Q1/2011?
Hogyan történik az Android OP csere/upgrade egy kártyafüggetlen Defy esetén?
Nagyon kezdő vagyok okostelefonokkal és androiddal kapcsolatban is.
Sorry, ha valakit idegesítenek a "looser" kérdéseim, de én még csak itt tartok.
[ Szerkesztve ]
COD forever!
-
harijani
tag
-
harijani
tag
Hölgyeim és Uraim!
először is köszönöm azoknak, akik megpróbáltak válaszolni egy "idióta olvasni nem tudó looser baromnak".
Kicsit bánt, hogy arctalanul bárki-árkit leb-zhet és még ki se meri írni, mert mondanivalóját esetleg törölnék.Valóban olvashatnék 9000 kommentet, de arra gondoltam, hogy esetleg van, aki szívesen válaszol nekem. Egyszerűbb és gyorsabb lett volna, mint lehúzni, pláne ha akkora iszonyatos a tudás.
Mind1, remélem ezek az emberek egyszer az élet más területén majd rám lesznek szorulva és én megmutathatom, hogy könnyebb válaszolni egy kérdésre, mint lehülyézni a másikat. Talán a válaszolónak is jobban esik.
Ebben a fórumban utolsó hozzászólásom, sokak örömére. Bár vigasztal az a tudat, hogy én nem a Defy állandó nyomkodásában, fórumok napokig olvasgatásában látom az élet értelmét.
Köszönöm a két érdemben válaszolónak.
COD forever!
-
harijani
tag
Egy kérdés!
LG-nél létezett TV kábel (azaz USB-RCA), Defy-nél lehet ilyen?
Mit gondoltok?
COD forever!
-
harijani
tag
Hello!