Szerintem itt félreértés van: a pixelgrafikát már rég nem tekintik retro jópofaságnak, hanem egy önálló grafikai ág amely saját jogán megáll a piacon épp úgy, mint az izometrikus nézet, szöveg-alapú UI vagy a csili-vili sugárkövetéses 3D is. Egy indie horror kalandjátékhoz ez illik - ha AAA akció játéknak készült volna akkor valószínűleg nem ezt választották volna. Ahogy azért az is vitatható, hogy azért készül egy játék ezzel a technikával, mert kevésbé időigényes - ma már inkább hosszabb ideig tart ezzel szöszölni, mint Blenderben vagy Unrealben megvásárolható és ingyenes assettekből összedobni egy open world 3D területet amiben fel-alá küldözgetheted a játékost és az A-ból B-be való 10 perces utazási idők miatt a végén kevesebb fejlesztéssel is ki lehet hozni, hogy 20-30 óra a kampány.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek