Érdekes volt olvasni mint nem autó őrült, szerintem te nagyon élvezed hogy állandóan foglalkozhatsz az autóval
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Szia!
Hát igen, van amikor nekem is nyűg, de vannak olyan jófej szerelőim, akikhez már azért érdemes elmenni, mert jókat csevegünk. Az más hogy a havi rezsijüket is kifizetem lassan
Hát sok dolog volt rajta, de ez egy 23 éves autó, amivel az utóbbi 10 évben a kutya nem törődött.
Most két hét múlva lesz egy fékolajcsere, valószínűleg a főfékmembrán is kezdi megadni magát így az is repül. Meg egy hátsó kipufogót is kap és utána a karosszéria csinosításán kívül nemigazán van mit kezdeni vele. Most is vagy 4 hónapja csak "teszi a dolgát" amit útálok mondani.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
joghurt
addikt
De. 178 centihez 100 kilósan nagydarab ember vagy. 30 feletti BMI már orvosi szempontból is elhízottnak számít.
A tej élet, erő, egészség.
Snoop-y
veterán
Ezt mondhatnad Dwayne Johnsonnak is (196cm 118KG)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Snoop-y
veterán
A temahoz meg annyit, hogy orom volt olvasni. Mennyit koltottel ra osszesen? Anno en a Hondamat akartam tokeletesere megcsinalni de hat akkoriban orultem ha eletben tudom tartani...
Szoval gratulalok sok balesetmentest kivanok a jargannyal
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
joghurt
addikt
Ha ő is úgy néz ki, mint a Szikla, akkor az elhízottságot visszavonom. De attól még nagydarab így is, úgy is.
A tej élet, erő, egészség.
(#7) Lalikiraly
Köszönöm szépen a testsúlyom kitárgyalását. Jobb ez mint a Dallas
Na hát a kérdésre válaszolva, hogy mennyit költöttem rá? Szokták volt mondani, hülye aki számolja. Hát az árát mégegyszer azt bőven.
Kis lista.
Első szerelés ami volt szilentek, légszűrő, pollenszűrő, meg nem is tudom mi apróságok az volt 40.
Aztán volt a két első gátló az első fék az még olyan 50
A kulcs 50 be került
Üzemanyagrendszer rendberakás olyan 25-30.
Akkor olajok és további szűrők még olyan 40-45
A rádió 20 ba került.
Kissebb alkatrészek és szerelések még legalább egy olyan 50.
Akkor hosszbordás szíjj és feszítő még 25 kb
Motormosás 2x az volt 3000 FT Laca autómosóban
A négy gumit puszi árban 35 ért kaptam plusz 10 volt a szerelés
Futóműállítás 10.
Kormányöszekötők és stabpálcák 2x ez is olyan 20 volt szereléssel.
Temérdek takarítás és hasonlók, mire emészthető állapotba került.
Sajnos vannak még hibák, de ez egy ismétlem 23 éves autó.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Ha Újpesten laksz, akkor nem Lalikirály vagy, hanem Lilakirály
https://www.coreinfinity.tech
ncc1701
veterán
Voltam 180cm/110km, de sok zsír akkor sem volt rajtam, a sok gyurma ugye. A sportolókra a bmi nem vonatkozik.
ncc1701
veterán
Részemről nagyon irígylem ezeket a számokat. Nálam az insigniába a 7 liter automataváltó olaj 7x4400ft. Meg kb minden horror áron. Szintén váltó olaj spec leeresztő csavarok 10+5eft.
Lenry
félisten
nájsz.
E osztály témában nálam a 210-es a leghátul kullog a sorban, de jó olvasni, hogy van, aki ezeket is élvezi és szereti, úgyhogy sok balesetmentes kilométert
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Szia!
Nagyon szépen köszönöm.
Hát nekem a legjobban a 212 es E tetszik, de arra egyelőre nem telik és igazából a tulajok szidják mint a bokrot főleg a motorok miatt.
Nekem nagyon sokáig C osztály volt 202-es de az E ben ezerszer jobban érzem magam. A hely is több és jóval kényelmesebb.
Amúgy el sem tudom képzelni milyen lehetett akkoriban egy vacsiúj ilyen E osztály. Mert most is kényelmes, ring az úton, de ettől még jól lehet kanyarodni vele. Szóval elképesztően kényelmes és csendes lehetett. Pláne egy E50 Mondjuk olyat már vezettem.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Azért ne félj, Mercinél is van ami irreálisan drága. Példának okáért a porlasztócsúcsok a motorba. Azok annyiba kerülnek majd mint egy új autóba... Vicc.
Egyébként ezekhez szó szerint annyi az alkatrész mint a Dunában a víz...
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
És milyen szépen mutatna a Zöld rendszámtáblán...
Amúgy először a NYASGEM jutott eszembe....
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Lenry
félisten
Egyébként ezekhez szó szerint annyi az alkatrész mint a Dunában a víz...
persze, mert az autó magától elbomlik az alkatrészek körül
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
https://www.coreinfinity.tech
Magától elbomló alkatrész.
Na ilyen nincs a Mercédeszek esetében.
A linken egy E 200 CDI vátolzat van. Még csak 17 éves, de már több mint 1 millió kilométert tolt bele a gazdája.
A motor még nem volt megbontva és az akkumulátora is még az eredeti.
Dieser Mercedes hat über eine Million Kilometer auf dem Buckel
A 2,2-Literes Diesel motorral szerelt autó (122 PS és 270 Nm) nem egy rakéta.2003-ban vásárolta a gazdája újonnan. Az évi nagyjából 60 ezer kilométert részben utánfutó húzással teljesítette az autó.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Lenry
félisten
alkatrész lehet hogy nincs, de a W210 egész hatékonyan képes elszublimálni az alkatrészei körül
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
ncc1701
veterán
Az autó kora mindegy, porlasztó csúcs mindenhová drága... Sajna ez sem egy suzuki ilyen szempontból.
#90088192
törölt tag
Javitottam sok fajta jarmuvet, de nekem a Merci nem jott be. Olvasva a sok szeretetet amit toled kapott, hat ugy vagyok vele, mindenkinek kell egy hobby.
Majdnem lett Mercedeszem ennek ellenere, mert csak par honapon mulott, hogy nem o lett a baratnom(ha csak ideiglenesen is).
Nekem errol mindig az jut eszembe, hogy vettem egy V6 japan csodat a bontobol kb AU$2000-ert, dobtam ra feket, gumit, megcsinaltam a nagyszervizt rajta, es hasznaltam. 10 eves autot majd 250Ekm-rel. LPG meg benne, es amig a benzinnek AU$1.3 volt litere, addig az LPG meg AU$ 0.35. Beleraktam sajat szorakoztatasom miatt a hengerenkenti befecskendezos gazt, es igy ugyan annyit evett gazbol, mintha benzinnel jarnek.
Persze takaritani ugyan ugy kelett, sot szonyeget csereletem benne, mert valami fajanko dohanyose volt.
Vagyis a tervezesi hibakat leszamitva, ugyan ott vagyunk, mert izgalmas volt maga a javitas.
Aztan eladtam, marha formammal.