yuhéééé, ezt mar nagyon vártam akkor nemsokára itt a teljes úgy nézem...
Amilyen a fogadj Isten, olyan az adjon Isten...
yuhéééé, ezt mar nagyon vártam akkor nemsokára itt a teljes úgy nézem...
Amilyen a fogadj Isten, olyan az adjon Isten...
2 misszió van benne. A gépigény egyelőre sokkal barátságosabbnak tűnik, mint az első résznek és a kiegjének volt.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Holnap megpislogom a demót
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
Újabb Steam-es játék
ott a kisértet a ganéná.... by: Bendegúz
Nem tudom mi problémátok van a Steam-el
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
(#6) PowerBuldog válasza LackoMester (#4) üzenetére
Ingyen letölthető, ingyenes regisztráció, gyors szerver (1.5mb-al szedtem tegnap a demot), nincs havidíj se semmi. Valóban, mocskos Steam.
[ Szerkesztve ]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
Nekem semmi. Mert?
ott a kisértet a ganéná.... by: Bendegúz
vmiert nekem is unszimpatikus a Steam...de egyebkent tenyleg mindig maxal tolt nekem is...
Amilyen a fogadj Isten, olyan az adjon Isten...
csak megszokás kérdése, én azóta használom a steamet amióta létezik és semmi bajom nem volt vele az évek alatt
"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince
Nálam meg 3.5MiB-el szedte éjfélkor. Elég lassú.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
lehet en akkor tettem csak fel hogy kijott az AvP demo, es ugye ahhoz kellett...sztem mostmar fent marad, mivel a Supreme Commander 2 demoja is jott jott ki, szoval a kozeljovoben biztos johet meg vmi ami erdekel...
venni innen meg biztos nem fogok semmit, a dobozos veziokat reszesitem elonyben
Amilyen a fogadj Isten, olyan az adjon Isten...
jo neked ha az lassu
Amilyen a fogadj Isten, olyan az adjon Isten...
Nekem is gyorsan lejött. A játékról: valamennyire megváltozott az első részhez képest, eddig nem sok egységtípussal találkoztam (gondolom teljesben azért több lesz). Ez az új fejlődési rendszer is szokatlan elsőre. Viszont pozitív változásként tapasztaltam, hogy az egységek mozgása sokkal gyorsabb, tehát ha sok egységet mozgatok, nem lassul le, nem akadnak el az egységek egymásban, vagy csak nagyon ritkán. A grafikai is jól kidolgozott, és eddig úgy tűnik számomra, hogy jól optimalizált.
hát, első pálya kész fél óra alatt, hardon.
expermientalok nagyon le lettek gyengítve, fejlődés még nekem picit átláthatatlan.
a grafika shaderek tekintetében kidolgozottabb lett, a táj szebb, az egységek és épületek szerintem jóval rondábbak (a Black ops új egységei szebbek voltak szvsz). ennek nagy csatáknál még szerepe lehet.
3870en 2xFA 0xAA maxon 1280ban hasít.
CPUterhelést még nem néztem.
vízalatti egységek hagynak romokat
ami nem tetszett: nincs assist, nincsen pénz nélküli építés (mint ami volt az SC/FAban). ez ugye jó, mert vérpistike már nem tud kapásból tech3ra upgradelni mass extractorokat két tech1 power generatorral, viszont gazdaságból jó játékosoknak ez szívás (kb mindenkinek, aki tudta követni a mass/energyigény folyamatos alakulását).
a fejlődési rendszer turtle játékosok ellen szívás lehet a C&C: Generals alapján (értsd, én olyan 10-40 egységet szoktam általános esetben veszteni egy csata alatt SCFAban, hacsak valamit nagyon be nem nézek).
a modellek mintha kicsit ifjabbaknak lettek volna szánva, de aztán lehet csak amiatt mondom, mert túl sokat játszottam az SCFAval.
lehet ebből még jó játék, bár pár helyen kissé közeledett a C&Ckhez, ami még alapvetően nem is lenne baj (SCFAban, főleg Blackopssal nem lehetett 40 perc alatti meccset játszani techként).
ja, lehet ez csaka demoból tűnt el: hol vannak a feldertő egységek? tudom, hogy a játékosok egy része ebben gyenge volt, de akkoris... ez így nehéz lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Tetszik vagy sem egyre több játék lesz Steames...
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
Hozzá vagyok szokva, hogy 11MiB-el tudok szedni.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
A játék igazi sebességét/optimalizálását majd a multi fogja megmutatni. Egyelőre nálam is nagyon jól megy. 1680-ban 4AF 2AA.
Az Experimentalok jók, csak gyorsan meghalnak, viszont a sebzésük remek. Legalábbis amit a Cybron oldalon láttam. Pl az a Kraken azért elég pusztító a csápjaival, ha elkezd tüzelni.
A tech fa pedig szerintem átlátható. Kell pár perc, de amúgy szerintem remekül ki van dolgozva. Bár én egyelőre nem szeretem ezt a módszert, jobb volt, hogy az épületeket lehetett fejleszteni.
Az egységek száma pedig biztos, hogy nőni fog. Elvégre ez csak az első 2 pálya volt, és csak demo.
Mindenesetre előrendeltem 8100Ft-ért külföldről, annyit mindenképpen meg fog érni.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
ja akkor bocs jo neked
Amilyen a fogadj Isten, olyan az adjon Isten...
naja, a multi. meg hogy mit fog szólni a program a nagy pályákhoz. a z SCFA is igazán 3 AI és 20x20 fölött kezdett el rosszalkodni.
a techet kezdem átlátni én is
épületfejlesztést én is szerettem, jelenleg már annyira nem látszik, hgoy mégis mennyire erősek az ellenfelek egységei (bár lehet lesznek erre utaló nyomok). mondjuk olyan baj sincs, mint anno volt az SCFAnál, hogy a korai tech1es egységek később semmit nem értek.
márciusban sok dolgom lesz, szal előrendelni még nem merek...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
na közben megcsináltam a második pályát is.
az UEF kapott air factoryt, szuper. UEFfel eddig baromi nehéz volt nagy pályákon (20x20+) az előrehaladás (pl SCFA 3madik misszió a hercegnő megmentésével...).
egyre jobban tetszik.
(viszont sajnos nem lehet a fákat reclaimolni)
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Asszem TA/supcom hagyatéknak ezzel a résszel vége is. Egész egy lebutított tucat-rts szintjéhez közelít... Ökonómiai rész 0 lett azzal, hogy egyszerűen megvenni kell az alapanyagból az egységeket. C&C klón #23423...
Nah ja van jó pár változás, de eddig nekem nagyon jónak tűnik. És az is tetszik, hogy kicsit jobban különböznek az egységek.
Nagyon jók a változtatások és főleg az új commanderek, amik nagyon tetszetősek.. remélem a pályák is a teljesben ugyanolyan változatosak lesznek, mint az elődben..
Akit érdekel csináltam neki egy topicot-> [link]
[ Szerkesztve ]
Nekem gagyinak tűnt, ez van, nem az én műfajom. (Vagy csak a demó van lebutítva?)
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
A demó elég keveset mutat a játékból, egy skirmish opció lehetett volna benne mondjuk. A változások nekem többnyire tetszenek, a fejlesztés jobb lett mint a régiben, az egység választék nagyjából maradt ahogy volt és a stratégia is maradt a régi. Egyedül a grafikával nem vagyok teljesen kibékülve, az egység designok a régiekben jobban bejöttek, viszont most már legalább az optimalizáció elég jó, szerintem simán jobban fut mint a Forged Alliance.
A demó alapján nekem tuti beszerzős 5-én.
Egységek kevesebben lettek, már-már vicckategória, hogy mindenből csak egy van.Kő-papír-olló statégia felé húz az egész. Hol vannak a régi szép TA idők, hetente új egységet lehetett letölteni...
Grafika butítva lett, még jó, hogy gyorsabban fut
Mert te már láttad a demóból az összes egységet? Vagy honnan tudod?
nézd végig a légi egységeket a demó utolsó pályáján akkor feltűnik, hogy csak szinte mindenből 1 fajta egység van + a kísérletiek amik azért ellensúlyozzák a hiányt, de db-ben akkor is kevesebb fajta mint az 1-ben.
amúgy nem lesz annyira rossz, csak az azonnal levont termelés nem tetszik inkább közben vinné folyamatosan.
Okos Vok.
Nekem nem voltak vérmes reményem, ennek ellenére azt kell mondjam, kiváló játéknak tűnik. Vannak visszalépések, amik a hangulatot némiképp csorbítják, de a multi csak profitálhat belőlük. Pl. a gyenge és gyorsan felépülő experimentalok, amik így viszont már akár fel is tűnhetnek a meccseken, nem szökőévente 1 Monkeylord - igaz, annak megvolt a maga varázsa, mikor FA-ban végre elkészült egy-egy olcsóbb EXP. Viszont a ladder T1-2 spam volt, ebből meg még kisülhet valami.
Építkezés, nyersanyagmnagement, úgy látom, az intel is elég primitív lett, viszont így jobban lehet majd egyensúlyozni. Végre vannak fejlesztések, szépen lehet specializálódni, ott a research épület a tech boomhoz. Külön ACU tab, igencsak fel lehet tápolni, nem kerül egy kisebb vagyonba és nem tart fél évig, mint az elődben. Remélem, úgy lövik be az értékeket, hogy megfelelő builddel az ACU végig hatékony maradjon a harcban is. Veterancy is átgondoltabb lett, kiszedték a fölösleges dolgokat (pl. fuel), engi automatikusan javít.
Grafika: sokakkal egyetemben nekem is jobban tetszett a régi, de ez már most jobban fut, ésszerű kompromisszum. Vannak modellek, amik elég rusnyák, meg a korábbi videók/screenek alapján a Cybran is elég ronda lett, de többnyire csak a kis ikonokat látjuk, lényegtelen.
Én szerintem meg fogom venni, elleszek vele SCII-ig.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
Most attól, hogy itt mutatnak valamit ez egy demó, ha lenne benne skirmish akkor jobban lehetne látni mennyi egység lesz benne összesen. Főleg mivel 2 pálya van benne így nem hinném, hogy csak ezek lesznek benne.
Akkor nézd meg a HUD-on, hogy mennyi hely van gyáraknál a unitoknak, vagy ha ez sem elég akkor itt is csak annyi van.
Chris Taylor elmondta már tavaly, hogy ezúttal kevés egység és sok fejlesztés lesz, mert a sok dinka szereti a hősöket, azaz a meccs elején legyártott kedvenc tankjait fejlesztgetheti játék végéig. Szerintem pont, hogy nem erről szólt eddig a supcom, de hát ha így többen veszik akkor nyílván a pénz számít...
Még jó hogy kevesebb egység van, mert kiestek a különböző tech levelen lévő ugyanolyan, csak fejlettebb egységek. De amúgy ugyanazok a típusú egységek megvannak mint az elődökben.
A régi erőforrás menedzsment rendszer nekem is jobban bejött mint ami ebben van, viszont annyi előnye van a dolognak, hogy gyorsabb és egyszerűbb lett a dolgok menete -> jobban lehet figyelni a taktikára/stratégiára.
[ Szerkesztve ]
az alapjátéknak volt tényleg pár baja, bármennyire is imádtam. a techelés nagyon lassú volt, nekem olyan 18-22 percembe tellt a tech3, ugyanez Blackopssal 35-40. a nagy pályák, amiken igazán előjött a program ereje (intel, utánpótlási útvonalak, stratégiailag kulcsfontosságú területek/útvonalak) meg kb mindenkinek meg tudták fektetni a gépét az alapból gyenge erőforrás kihasználás miatt (értsd, hiába van nekem 8 giga memóriám és egy 3ghzes négymagosom, ha alapból még ezen is szaggat bizonyos egységszám fölött). a ladderen is valszeg ez volt a probléma, tech1-2es egységekkel egy 20x20+as pályán sok mindent nem lehet csinálni.
ACU tápolás folyamatossága jó dolog, SCFAban tech3nál lehetett rendesen tápolni az ACUt a horror energiaigény miatt (resource generator 150/4500; Cyb lézer és Cloak2 7500. aeon pajzs 12000, UEF pajzs 6750, teleport 10k), de addig nem szabadott tech3ra upgradelni, mert úgy pár dologhoz még egy ktöegnyi tech3mas pgen se volt elég...
a monkeylord szerintem baromi olcsó és gyorsan gyártható egység, legalábbis ár/érték/hatékonyságban az egyik legjobb volt (azért a Seraphim robot is volt ennyire jó). igazából akarat függvényében szinte bármelyik experimentalt le lehetett gyártani a game enderek kivételével, de egy kisebb pályán (5 és 10es, 20asok közül már páron talán) se a Scanthisnak, se az Ossnak, se a Mavornak, se a Paragornnak, se az Aeon rapid fire artirellynek nem volt értelme.
viszont: nincsenek Brickek. azok voltak a kedvenc egységeim
Don't dream it, be it. // Lagom amount.