Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#33) proci985 válasza Apophis (#29) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

az alapjátéknak volt tényleg pár baja, bármennyire is imádtam. a techelés nagyon lassú volt, nekem olyan 18-22 percembe tellt a tech3, ugyanez Blackopssal 35-40. a nagy pályák, amiken igazán előjött a program ereje (intel, utánpótlási útvonalak, stratégiailag kulcsfontosságú területek/útvonalak) meg kb mindenkinek meg tudták fektetni a gépét az alapból gyenge erőforrás kihasználás miatt (értsd, hiába van nekem 8 giga memóriám és egy 3ghzes négymagosom, ha alapból még ezen is szaggat bizonyos egységszám fölött). a ladderen is valszeg ez volt a probléma, tech1-2es egységekkel egy 20x20+as pályán sok mindent nem lehet csinálni.

ACU tápolás folyamatossága jó dolog, SCFAban tech3nál lehetett rendesen tápolni az ACUt a horror energiaigény miatt (resource generator 150/4500; Cyb lézer és Cloak2 7500. aeon pajzs 12000, UEF pajzs 6750, teleport 10k), de addig nem szabadott tech3ra upgradelni, mert úgy pár dologhoz még egy ktöegnyi tech3mas pgen se volt elég...

a monkeylord szerintem baromi olcsó és gyorsan gyártható egység, legalábbis ár/érték/hatékonyságban az egyik legjobb volt (azért a Seraphim robot is volt ennyire jó). igazából akarat függvényében szinte bármelyik experimentalt le lehetett gyártani a game enderek kivételével, de egy kisebb pályán (5 és 10es, 20asok közül már páron talán) se a Scanthisnak, se az Ossnak, se a Mavornak, se a Paragornnak, se az Aeon rapid fire artirellynek nem volt értelme.

viszont: nincsenek Brickek. azok voltak a kedvenc egységeim:DDD

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.