Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • E2E4

    aktív tag

    válasz psg5 #5701 üzenetére

    "Mi az hogy készpénzfizetési számla meg imei"
    Az Lg Magyarország álláspontja az, hogy - a jogszabályoktól függetlenül - jótállási jegy hiányában is elfogadja javításra az EU-s vásárlású LG V10 H960A típusú készülékeket, ha az EU-s számlán fel van tüntetve az IMEI vagy gyári szám, azaz a termék egyértelműn beazonosítható.
    Ez az LG Magyarország részéről, a jótállási jeggyel nem rendelkezők részére (tehát mindenkinek, aki sufni GSM-ből vásárolt) egyfajta gesztus.

    Tehát más a jogszabály és más az LG Magyarországnál alkalmazott gyakorlat.
    Ennyi.


    (#5700) gjoco1
    Ilyen hibajelenség még nem fordult elő a topikban.

    Hibaelhárítás lehetséges menete:
    1. A fentről legörgethető gyors menüben, a fényerő állítás csúszka jobb oldalán, az "Auto" résznél ott a pipa?
    2. Ha igen, újraindítás előtt megfelelően érzékeli a készülék a környezeti fényviszonyokat? Tehát pl. ha szobában használod, akkor alacsonyabb, ha pedig kint a tűző napon, akkor magasabb (akár 100%) fényerőre állítja az automata fényerő beállítás a kijelző megvilágítását?
    3. Ha az előző kettőre a válasz igen, és mégis újraindítás után produkálja a jelzett hibát, akkor - főleg úgy, hogy még most lakod be a telefont - csinálj egy FR-t. (Gyári beállítások visszaállítása.) Próbáld ki "szűz rendszeren" a telefont.

  • .:Ádám:.

    tag

    válasz psg5 #5701 üzenetére

    Egyszerűsített adattartalmú készpénzfizetési számla. Ez van, imei rajta, pecsét rajta. Kék színű. E2E4 Topikgazda #1664-es hozzászólásánál látható papírokat kaptam.

    Szerk.: OFF vége részemről, majd mondom mi lett szervízzel.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés