Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) PhilBrick


PhilBrick
őstag

Ez annyira gyonyoru es hazai! :C

(#2) Krugszvele


Krugszvele
aktív tag

Én is így jártam az invitellel.

kértem egy optikai bekötést, a kábel már bent volt korábban.

monda az ügyfélszolgálatos nő, hogy 100/100 a max, 3500 ft, nincs más csomag. nincs. semmi. ez van.

kijött a bekötő mondom ez van, sajnos csak 100/100 van.. tényleg? tényleg! én be tudok kötni gigabitet is, ez üvegszál.. jó, akkor legyen a 250/100.. mondta a szerelő, hogy legyen, de DE azonnal még ma menjek be az irodába hogy átírják a szerződést. ha nem teszem meg, jövő héten ránéz és visszarak 100/100-ra.

bekötötte, teszt, 250/100 jön a kábelből.

bementem az irodába, mondták hogy 100/100 van nincs más. mondom most kötöttek 250/100-at csak írják át, emeljék a havidíjat és kész.

nem itt 100/100 van, holnapra visszaáll!

azóta is fizetem a 100/100 havidíjás és kapom a 250/100-at. Egy éve.

(#3) twollah1976


twollah1976
őstag

A szokasos burokracia amiben a jobb kez nem tudja, hogy mit csinal a bal.

Ez csak addig vicces amig az ember nem a rossz oldalara kerul.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#4) Fred23


Fred23
nagyúr

Aztaqrva! :Y

(#5) Lenry válasza twollah1976 (#3) üzenetére


Lenry
félisten

utólag is vicces, csak ki kell addig bírni agyhalál nélkül :DDD

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#6) mbalint987


mbalint987
aktív tag

Magentás sztori:

Szóval adott vagyok jómagam és az én magentás xDSL előfizetésem (mindez kb. 3 éve). Kitaláltam, mi lenne, ha a jelenlegi ~17 Mbites letöltési sebességből valami komolyabbat, mondjuk a dupláját ki tudnám csiholni. Nosza, felmegyek az oldalra, megnézem, lám a címen rendelhető az XL-es (50 Mbites) csomag is, szuper. Üfsz. felhívva, majd jönnek.

Jött is egy úr, létra elő, kötődoboz megvizsgálja, azt mondja, jónak néz ki, van itt egy másik érpár is, 2 érpárra kötnék az új netet a korábbi egy helyett, de akkor előtte megvizsgálná a másik párat is. Ráköt valamit, elsuhan, majd visszajön, és közli, hogy nem találja a jelet a központban. Továbbadja a kábeles kollégáknak, kell majd valahol picit ásni, jó lesz ez.

Nem lett jó, 3 hét után kapok egy levelet, hogy a megrendelést visszatörölték, mert az "műszakilag nem megvalósítható", a max. a 20Mbit. Magentás fórumba írok a PH!-n, kapok pár tippet, mert a vonali adatok alapján ez nem olyan egyértelmű. Bemérem a vonalat a régi D-Link modememmel (ami nem tud új szabványt, de szépen mutatja a szükséges diag. adatokat), bebizonyosodik, hogy a 30 Mbitnek simán mennie kéne új szabványon (VDSL2), de még az is lehet, hogy több is kicsikarható lenne belőle.

Írok nekik, adok fel panaszt telefonon is, nézzék meg, rakjanak át új technológiára, még ásniuk sem kell. 2 hónap (millió panasz mindenféle területre) termése:
- Nincs szabad port.
- A rendszer nem engedi.
- Öreg a vonal.
- Biztosan nem bírja a vonal, higgyem el.
- Bemértük, nem bírja (mikor rákérdeztem, hogy azt hogy sikerült, mikor a túloldalon régi szabványú eszköz van, és egyébként is, a válasz az volt, hogy ők majd tudják).

Mondom oké, köszi, kezdem unni (ők is megunták, a weboldal addigra már csak 20 Mbitet mutatott elérhetőnek a címen, a szomszédra bezzeg ugyanúgy az 50-et látta maxnak), teszek az egészre, jó lesz ez így, de előtte írok egy kiemelt kapcsolati e-mail címre, hátha ott értenek is hozzá (random találtam valami magentás posztban). Megírom, 2 nap múlva válasz, hogy sajnálják, és vizsgálják.

Következő e-mail pár nap múlva, indítottak egy megrendelést, beszéltek a műszaki csoporttal, újrakezdenek mindent. Szuper, de már nem bizakodom, majd látjuk.

Munkában egyszer csak csörög a telefon:
- Jó napot kívánok, XY vagyok alvállalkozó, otthon vannak most? (háttérben a két vérebünk ugatása)
- Öööö..
- Mert szerelném a kábelt, kéne a kötődoboz.
- Öööö.. Hát nem igazán, nem tudtuk hogy otthon kéne lennünk.
- Az baj, mert már kiástam a kábelt az utcában.
- Ohh.. Várjon, telefonálok egyet.
(...)
- Öcsém megy azonnal, 5 perc és ott lesz.
- Rendben.

Mire hazaértem (ez kb. kedden volt, pénteken mentem haza vidékre), két érpár és ~50 Mbit fogadott (a vonali adatok alapján mindkettő vonal tudott ~27 Mbitet).

Azóta optika van ugyanúgy tőlük, kb. egy telefonomba került a bekötése.

[ Szerkesztve ]

„Így száll hát sírba a szabadság... tapsvihar közepette.” /Star Wars Episode III/

(#7) headhunter


headhunter
addikt

Lakossági Internet bekötés: [link]

"...Jelenleg a címre keresve a szomszédok közül egyikhez sem köthető... (Előttünk és utánunk, szemben viszont köthető..."

Eltelt +2év 11 hónap, helyzet változatlan...

(#8) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

hány idiótával találkoztam én is...

1. van üzleti bérelt vonalunk mikrón. áprilisban(!!!) kezdtem duruzsolni a főnöknek, hogy bővíteni kellene, mert baj lesz. hívja a kontaktot, üzletkötő kijön, új szerződést aláírják, megrendelik, stb. egész nyáron végig csesztettem őket, hogy mikor jönnek bekötni. jöttek is fürgén, mint a zsírozott villám, decemberben, amikor pont ugyanilyen időjárás volt. csak hogy mutassam, hogy mennyire együtt érzek velük, átmentem a szomszédos teázóba inni egy teát meg betolni egy szelet süteményt, miközben a szerelő az 5 emeletes ház tetején rohangált a szélben a 120 centi átmérőjű parabolával... öreg, ha neked nem volt jó nyáron 30 fokban szerelni, akkor vitorlázzál az antennával a -5 fokban...

2. amikor ez a vonal bedöglik, felhívom a kiemelt ügyfelek ügyfélszolgálatot, és mindig azzal kezdik, hogy az adsl-t újraindítottam? nem. akkor indítsam újra. nincs adsl. de indítsam újra. mondom nincs. nézze már meg a vonali sebességeket, ennyiből nem jön rá, hogy ez nem adsl?

3. nem ment jól a vonal, mint később kiderült, a berendezés szoftverhibás volt, ki is cserélték. nyitottam egy hibajegyet december elején, hogy nem jó. erre december 24-én délután, ajándékbontogatás közben felhívnak, hogy lezárnák a hibajegyet. mondom azt aligha, mivel a probléma megvan, nem csináltak vele semmit. akkor kiküldik az ügyeletes szerelőt, hogy méréseket végezzen. kérdezem, hogy mivel jár: hát 1-2 órára leállítják a vonalat. mondom meg van őrülve, karácsonykor??? az a kisebbik, hogy a szerelőt megszivatja, meg engem is, hogy be kell mennem dolgozni, a probléma, hogy nálunk éppen csúcsidő van, nem fog ilyenkor kitolni a felhasználókkal. de jönnek. oké, jöjjenek, de megmondom az őrségnek, hogy ne engedjék be. fél óra veszekedés után volt hajlandó elfogadni, hogy nem fogják lerombolni a vonalat karácsonykor.

digi bekötés itthon, még az előző, annó: kijön a szerelő, megkérdeztem, hogy úgy akarják csinálni, ahogy elő van nekik írva és akkor sokáig tart, vagy gyorsan végezni akarnak, de akkor csinálják, ahogy mondom... sikerült hamar meggyőzni őket :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#9) hcl válasza bambano (#8) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

"nézze már meg a vonali sebességeket, ennyiből nem jön rá, hogy ez nem adsl?"
Rá kéne jönnie? Bameg a hívószám alapján, vagy a megadott cégadatok alapján kéne tudnia, mi van ott...

@Lenry : Meg se lepődjünk, hogy a T üzleti meg lakossági része nincs egymással kapcsolatban :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#10) bambano válasza hcl (#9) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

eleve tudnia kellene, hogy ő a vip ügyfélszolgálat...

"Meg se lepődjünk, hogy a T üzleti meg lakossági része nincs egymással kapcsolatban": azt ne tudd meg, mekkora fejtörést okozott a tegnaptávnak, mikor keveredtek az ügyfelek :P megvették a gts/datanetet, aminek volt olyan szolgáltatása, amit civilek is megvehettek, de a tegnaptávnál üzletinek számít. az én esetemben domain regisztráció. nem porszem, Gellérthegy akadt a gépezetbe...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#11) SutPet


SutPet
aktív tag

Vidéken a csodás tréhómmal szívok, akárhányszor hazamegyek telefonálgatás hogy szar a vonal eldobálja a netet 5 percenként... babrálnak valamit a vonallal, lassabb lesz de legalább már csak óránként dobja el... routert már nem is tudom hányszor cseréltek, a legszebb az volt mikor hűségidő hosszabbítás és közlik hogy hozzám 4 router van bejegyezve... A szerelő mindig csak beírta az újat de amit elvitt azt b*szott kiírni :D

Fővárosunkban meg a nagy kék szivat... egy éve szeretnék a 100/100-ról feljebb váltani, oldalukon megnézem tudnám az 500-ast rendelni, tök jó menjünk be módosítsuk az előfizetést. Hát mondanom se kell mai napig nem lett megemelve pedig 2 havonta bementem csapkodni... Legutóbb már azt mondta az ügyintéző hogy nem képes rá a vonal, mondom az érdekes mert előttünk itt lakóknak is 500-as volt tőletek...

De a bekötés is parádésan ment. Szerződés megköt, majd jönnek szerelni. mondom nem kell nincs mit mert előzőleg is az volt és ott a kábel. Az nem létezik mondják. Akárhogy kértem hogy adják már ide a felhasznevem meg jelszót nem adták majd a szerelő hozza ki... Mondták 3 hét kb mire kijönnek. WTF??? Neb*sszamármeg hogy 3 hét hogy kihozza a rohadt szerződést a szerelő akinek semmi dolga... De ennyi lesz.
Nagy nehezen ismerős ismerősének az ismerőse szerelő és mondta hogy útba ejtenek minket ajánlják hogy tényleg ne kelljen szerelni. Kijönnek majd a "jé itt tényleg van kábel, ha már itt vagyunk azért ellenőrizzük a vonalat".

Cégnél júpíszí van az is megér egy misét mikor velük kell kommunikálni.

God must love stupid people, he made so many of them.

(#12) Lenry válasza SutPet (#11) üzenetére


Lenry
félisten

akárhányszor hazamegyek telefonálgatás hogy szar a vonal eldobálja a netet 5 percenként...

Szegedi albérletemben volt így a Rózsaszín kábelnet, 50/akárhány sok pénzért, pár óránként szakad, nincs DNS, vagy a T-köm tudja már mi baja volt, de egy éven keresztül nem tudták megoldani.
amikor a Kék bedobta a postaládámba a szórólapját, hogy Gombokért-Gigabit, akkor még nem értem fel a harmadikra, már vonalban voltam a T ügyfélszolgálatával, hogy akkor köszi, de elég volt.
kérdezte a üfszolgos, hogy elárulnám, hogy miért nem kérem tovább? vázoltam neki a fentebbi szituációt, és csak annyit mondott, hogy "hát így érthető" :D

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#13) hcl válasza bambano (#10) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Haveréknál kis cég, de valamiért lakossági netjük volt, mert nem adtak nekik cégest. Olyan a hely, hogy folyamat kell net, abból élnek. 72 órás SLA :D
Mondjuk annyi eszük nem volt, hogy érdemesebb lenne egy bakup vonalat fizetni, de a T akkor is röhejes volt...

@SutPet : Homáron volt már ilyen post, hogy "Az ember, aki nem fizethetett töbet a *PC-nek " :DDD De valszeg annyira rossz a vonaluk... :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#14) ncc1701


ncc1701
veterán

Júpíszí rágta cégnél a küszöbünket vagy 1 évig, h ő most modemet akar cserélni. Jóféle cisco volt, nem kellett gyorsabb net, és volt egyetlen kikötés, h bridge mód kell, mert nem akarunk még egy dobozzal vacakolni. Nem tudtak bridge módot adni, nem engedük lecserélni. Aztán majd 1 év után büszkén mondták, h menni fog, ment is, sajna a cisco helyett jött vmi kínai fosch.

(#15) Eastman


Eastman
őstag

Trékom

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#16) UnA válasza PhilBrick (#1) üzenetére


UnA
Korrektor

OFF: külföldön hányszor próbáltál eddig hasonló ügyet intézni? ;)

(#17) SutPet válasza Lenry (#12) üzenetére


SutPet
aktív tag

Én is váltanék de nincs mire :D Kedvencem még a magyarázat volt hogy mért sz*r... Nem jól van beállítva a sávszélesség és nincs elég tartalék így ha teljes sebességghez közel vagyok akkor meg meg szakadhat. Hiába magyaráztam hogy az elméleti 20Mbit max sebesség közelébe se megyek mert nem kínzom magam, egy sima SD minőségű sorozatrész plexről is kinyírja az egészet aminek a sávszél igénye max 2Mbit körül van és akkor is szakad... node nem panaszkodok, végülis most már csak 1-2 óránként szakad meg az meg már kibírom :D
(ami még érdekes volt hogy a plex szerverem tényleg mindenhonnan gond nélkül el tudtam érni(külföld,belföld, vezetékes vagy mobilnet) csak otthonról nem... )

@hcl: olvastam azt, de mint megmagyarázták ott az ügyfél volt a ludas mert az új előfizetőnek járó akciót is akarta asszem holott ő már régi előfizető :D De Trénél nekem is megvolt ez hogy többet akartam fizetni de nem engedték :D nagyobb csomagot akartam, neten a csodás oldalukon a megadott címre azt írta lehet 50Mbit is, bementem hogy akkor módosítsunk, majd jött a pofon hogy nem lehet mert nem bírja a hálózat úgyse fog annyival jönni.

Most legutóbbi kaland a trével hogy lejárt a hűségem, hosszabbítok mert nem akarok többet fizetni ezért a sz*rért :D plusz mivel van már plex a családnak kell a francnak a tv előfizetés(amúgy se néztük mert semmi értelmes műsor nem volt, csak anno csomagban olcsóbb volt). Ki is jött hogy hoh havi ~2500 jmf-el kevesebbet kell fizetnem tv nélkül.
Lemondtam meg hosszabbítottam. Mondta az ügyintéző hogy a hosszabbítást csak azután tudja aktiválni miután visszaérkezett a settopbox. Mondom 5 perc és itt van hozom örömmel szabadulok tőle. Hát ők nem vehetik át mindenképp postán kell visszaküldeni a központba, de ingyen megtehetem mert van szerződése a T-nek a postával. Jó akkor feladom ma(ez volt szombat).
Kedden hív mancikat az ügyfélszolgálatos hogy látja beérkezett a box, indítaná a hosszabbítást viszont a rendszer már nem adja azt az ajánlatot amit néztünk. Kérdem én hogy akkor mit ajánl? Hát az internet + telefont most az előző előfizetésemnél 200Ft-al tudja olcsóbban adni. Itt kijött belőlem hogy a most sz*patsz? Sajnálja de a rendszer sehogy se dobja fel azt az ajánlatot most amit ő kalkulált nekem szombaton, nem tud mit csinálni. 200Ft/hó-ért nem mondtam volna le azt a fost... Ment a vita hogy de én szombaton aláírtam az új csomagra a szerződést szóval kotorják elő. Ő nem tud mit tenni ez van.
Éreztem hogy ennek itt nem lesz jó vége mert ő nem akar ezzel szenvedni én meg nem akarok engedni az aláírt szerződésből. Elköszöntünk mondtam hogy jó akkor állítsa be ezt az előfizetést... T oldalára fel hogy panasz bejelentést tegyek és mit ad isten feldobta hogy chat-en ügyintéző elérhető :D
Éltem a lehetőséggel és megkaptam Sanyit az ügyintézőt (tényleg Sanyi volt nem én neveztem el :D)
Sanyi egy értelmes ügyfélszolgálatos és fél órán keresztül túrta a rendszert és érdekes módon megtalálta azt az ajánlatot amit én kaptam szombaton és be tudta állítani így megoldódott a probléma. Chat beszélgetés végén lehetett értékelni. Beírtam, hogy adjanak Sanyinak méretes fizetésemelést mert eddigi egyetlen egy nem droid ügyintéző akivel náluk találkoztam. :D

God must love stupid people, he made so many of them.

(#18) hcl válasza SutPet (#17) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Ha akarják, megoldják, ez a tapasztalat a legtöbb esetben... Regisztrálta volna újként... Máskor meg azt nyomják a szolgáltatók, hogy mindenképpen kösd újra...

Amúgy ami katyvasz a T adatbázisaiban van, nem csoda, ha az átlag ügyintéző nem találja az előfizetést. Meg, nem is érdeke. Jutalékos rendszerben vannak.

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

(#19) UnA válasza hcl (#18) üzenetére


UnA
Korrektor

De a jutalékos rendszer nem azért van, hogy elvileg érdekelt legyen benne? ;) De abban azért nagyon kételkednék, hogy az ügyfélszolgálat így menne.

(#20) hcl válasza UnA (#19) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

De, csak arra a részére gondoltam, amikor először nem találta az ügyintéző az olcsóbb szerződést. Az esetleg neki is egy drágábban eladott csomag lett volna.

Mutogatni való hater díszpinty

(#21) IO.sys válasza bambano (#10) üzenetére


IO.sys
őstag

Most ugrott be, hogy nálunk is hasonló volt T-vel, csak piciben. Kiemelt üzleti ügyfelek vagyunk bérelt vonallal. Vettünk új routert, a régit el lehet vinni. Az amúgy nem fogyatékos technikusnak mondom a telefonban, mi a szitu, kellenének az adatok az új vasnak, egyéb iránt optika.
-Ott nincs optika.
-De van.
-De nincs.
-De ez a kábel vékony és sárga.
-Az nem lehet, hogy patch?
-Nem, nem RJ45 a vége.
Végül le kellett fényképeznem neki, és akkor elhitte. :U

凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...

(#22) hcl válasza IO.sys (#21) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

Lehet, hogy már ő sem hitt a sok hülye ügyfél után senkinek :D
Néha én is játszom ezt (pláne írásban), hogy minden apróságra rákérdezek, mert akkor az aktuális idióta főnök szépen dokumentálja a saját hülyeségét, rám nem tudnak semmit se húzni.

Mutogatni való hater díszpinty

(#23) Eastman válasza hcl (#22) üzenetére


Eastman
őstag

Pluszegy. Minden esetben.

(De nem feltétlenül az "ő hülyeségei" miatt. Az email tartalmazza a dátumot, a feleket és azt, amiben megegyeztünk. Visszakereshető.)

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#24) bambano válasza IO.sys (#21) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

másik történet: rendeltünk patch kábelt, mondtuk, hogy az egyik végére ilyen csatlakozó kell, a másik végére meg olyan. ezt kaptuk: [link]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#25) IO.sys válasza bambano (#24) üzenetére


IO.sys
őstag

:D

凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...

(#26) hcl válasza bambano (#24) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

De legalább 50%-ban eltalálták? :D
Ezeket én szerencsére megúsztam :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#27) nyunyu


nyunyu
félisten

Pillangó után már meg se lepődik az ilyeneken az ember.

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#28) muszurkefal


muszurkefal
aktív tag

A rózsaszín első felhívásánál én már kivertem volna a biztosítékot, hogy de hát csókolom itt a vezeték a kezemben. Elég sokáig húztad, én már tuti borítottam volna az asztalt :C :C

(#29) nyunyu válasza muszurkefal (#28) üzenetére


nyunyu
félisten

Erre majdnem írtam egy hosszabb szösszenetet, de nem a nyilvánosságra tartozik az az eset, amikor tavaly számlázórendszer csere után az egyik egyetem rektora személyesen írt levelet Mattheisennek, hogy miért lett 5 millióval több a telefonszámlájuk, mint amit havonta szoktak kapni.

Utána még 3-4 hónapig állt a nagyvállalati ügyfelek számlázása, mire össze bírták rakni, hogy az új számlázórendszer is pont annyit számoljon az egyedi szerződések alapján, mint a lekapcsolt régi...

Ez konkrétan az egyik nagybank esetén számlázási teszt iterációnként egy 600 oldalas számla tételenkénti végigbogarászását jelentette, amíg jó nem lett.

Ehhez képest a topikindító problémája bőven hibahatár alatti jelenség.

[ Szerkesztve ]

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#30) bambano válasza nyunyu (#29) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

mi az áramszolgáltatónál nem tudjuk kiverekedni, hogy ha egy cégnek több fogyasztási helye van, akkor egy számlát kapjunk, ne pedig fogyasztási helyenként egyet... ez 2-3 villanyóránál még nem probléma, de mikor mindenkinek bedobálja a postás a villanyszámlát, nekünk külön mikrobusz hozza és kiskocsival viszik fel a könyvelésre, akkor már gáz...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#31) nyunyu válasza bambano (#30) üzenetére


nyunyu
félisten

Most mondanám erre, hogy vállalati digitalizáció következő lépcsőfoka az e-számla kiállítása + automatizált befogadása a túloldalon, de erre szerintem a magyar gazdaság nagy része még nem érett meg.

(Bezzeg az MT nemrég megelégelte, hogy az alvállalkozói pdf-ben küldözgették a kiyomtatott, majd aláírva beszkennelt teljesítési igazolások alapján kiállított papír alapú számlákat, amit aztán a különböző részlegek adminisztrátorai nyomtattak ki papírra, majd céges belső postával küldték tovább a számlázásra, hogy azok manuálisan iktassák a SAPban, hogy a következő utaláskor ki legyen egyenlítve.

Úgyhogy most mindenkitől e-számlát kérnek, vagy viheted be személyesen a kinyomtatott papírt a számlázási osztályra...
Persze a generált TIGet attól még mindig papírra nyomtatják, majd két ember aláírása után visszaszkennelik, és Te úgy kapod emailban, de Tőled már nem fogadják el a számlát a válasz emailhoz csatolt pdf-ként.)

[ Szerkesztve ]

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#32) galoslac


galoslac
tag

Koaxal jártam így. :D

Önnél csak csavart érpár van!
Itt van a fejem felett a koax, az utcában akinél be van húzva azt mondja, hogy az önök kábele és 20-as net is van.
Más kábelt lát, az ön településén nincs koax.
Oké, nem tudja véletlen, hogy ráz-e?
Miért!?
Vinnék egy darabot az ügyfélszolgálatukra, de nincs szigetelt fogóm.

Öööö, egy kis türelmét kérném, visszahívom.

~30 perc.

Igen, a rendszerünkben hibásan van, van koax!

Eladó Bosch IXO nyomatékadapter 1500/db egy-több-sok mint a kínainál

(#33) muszurkefal válasza nyunyu (#29) üzenetére


muszurkefal
aktív tag

Na igen, céges környezetben más az ingerküszöb, mint nekem lakossági előfizetőként. :K

(#34) joghurt válasza muszurkefal (#28) üzenetére


joghurt
addikt

B verzió: Rögzíteni a T-s ügyintézőt, amint azt mondja, hogy nincsen ott optika. Majd egy nagy nyesőollóval levágni a kanócok végét, és elküldeni nekik postán, hogy na, most már tényleg nincsen, legyen nektek igazatok.

A tej élet, erő, egészség.

(#35) bambano válasza joghurt (#34) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

universal firewall tool :P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#36) Depression


Depression
veterán

Digi, nálunk: sziaumiau router asus firmware-rel, hívom, hogy nincs net: iktassam ki a routert, közvetlenül dugjam a gépbe, és mondjam be a hibakódot. Mondom neki, hogy percre pontosan megtudom mondani, hogy, mikor ment el a net. Nem izgatta, dugjam be a gépbe. Aztán jöttek a szerelők, a digis doboz a lépcsőházban lóg a kábeleken, olyan érintkezési hibás, mint a huzat. Utána ismét 2x ugyanez, mire sikerült megoldani. Egy huzat elég volt, hogy elmenjen a netem. Hozzá kell tenni, hogy a bejelentés napján kijöttek! Igen, ha délután 4-kor hívtam őket, akkor mondták, hogy 48 óra, de este 7-kor hívtak, hogy itt vannak. Sajnálok mindenkit, akinek nem elérhető. Legközelebb is csak úgy költözök, hogy lehessen vinni tovább ezt a mindenki által szidott előfizetést.

Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.