Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#61) AtHoS válasza Tikakukac (#60) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Most hogy így írod, aki a desszertet "megnyerte" másnap nem győzött kakóscsigázni a budin. A desszertre nem gondoltunk, a sör-bor kombinációban kerestük a hiba forrását nála, de akkor ezek szerint a desszert volt a ludas. Még jó, hogy többet nem is kaptunk desszertet a rendelés mellé :DDD

MÁS

Múltkor volt egy kis baráti vörösborosmarhapörisjuhturóssztrapis összeröffenés barátokkal. Egyik cimbi mesélt egy pizzarendelős sztorit (nem pizzking)
Előző nap leadta a rendelést 3db pizzára jelezve, hogy SZÉP kártyával kívánja rendezni, amit másnap délután 5 óra magasságában kérte szállítani.
17h30-ig semmi, amikor is rájukcsörgött, nem is látták a rendelés, aztán felhívta a figyelmet, hogy előző napon adta le. Na így már megtalálták, ígérték, hogy sürgetve szállítják.
Igyekeztek is, 18h után nemsokkal ott voltak, csak 1 pizza véletlenül lemaradt a 3ból. Semmi gond, futár beszólt készült a 3. pizza is, de az már nem volt olyan gyors, így éppen elindultak otthonról fél órás késéssel a megbeszélt összejövetelre, mikor kiléptek az ajtón, megállt a lift, kiszállt a futár. OK, pizza be a hűtőbe, rendeznék az árát, de futárnál nincs SZÉP kártyát fogadó terminál. No barátom itt akadt ki, pizzát hűtőből kivette, belevágta a futár dobozába és elküldte jó meleg éghajlatra az éttermet a munkatársakkal együtt.

Szóval vannak azért máshol is apró fennakadások.

Én ugyan ezzel az étteremmel úgy jártam, hogy SZÉP kártyás fizetést választva a futárnál szintén nem volt megfelelő terminál, nem problémázott: jó étvágyat kívánt és jelezte, hogy ha erre jár megfelelő terminállal majd felhív. Ez így is történt párra múlva és sikeresen el lett rendezve

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.