Sziasztok!
Egy újabb fiaskóm a Pizza King nevű szervezettel.
Ezelőtt kb két három évvel rendeltünk tőlük. 2 pizzát és hozzá járt üdítő és ajándék desszert.
A futár több mint egy óra után megjelent két egyforma pizzával, se üdítő se desszert. Hívjuk az ügyfél-szolgálatot majd adnak valamit a kövi rendelésnél.
Ezzel elkönyveltük hogy velünk többet nem foglalkozunk.
Mai napon mégis megéheztünk van jó akció nézzük meg.
Augusztus 1 je van.
16:19 perckor leadtam egy online rendelést 7058 Forint értékben a 4. kerületi étterembe.
Szépen ment is a weboldalon a kis képecske hogy 16:46 kor átadták a futárnak a rendelést.
17:10 kor még sehol, 18:00 óráig vártam semmi.
Még előtte amikor megrendeltem utána néztem hogy a régi telefonszámom volt megadva, így azt átirattam a rendszerrel. Mondom oké.
Hát vártunk vártunk semmi...
18:05ó0 kor ügyfélszolgálat felhív, hogy mivan mivan. Mindjárt visszahív az étterem.
18:05 kor hív az ügyfél-szolgálatos hogy mi volt a név mert lefagyott a számítógépe.
Jó mindját hív az étterem.
18:35 kor megint hívtam az ügyfél-szolgálatot, hogy mivan mivan?
Még nem hívtak? Hát ezt nem hiszem el volt a válasz, intézkedem.
18:50 kor hívtak az étteremből, hogy mivel a megadott számon nem értek el, így törölték a megrendelésemet, mert 7000 Forint felett megkell kérdezni, hogy biztos kéred-e?... De az online rendszer mutatta hogy a futárnál van a kaja...
Sem egy emailt sem egy telefonhívást nem kaptam.
Megint hívtam az ügyfélszolgálatot 18:55 kor hogy mégis milyen eljárás ez és hogy vissza nem hívnának.
Erre egyszerűen lerakták a telefont.
Ez igen, jó Magyar vircsaft, ez kell nekünk... Többet nem rendelünk.