Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#32) 0xmilan válasza 0P1 (#31) üzenetére


0xmilan
addikt

1.) Az ilyen ketes eseteket szerintem eleg egyszeru lesz eldonteni a kocsi "blackboxabol", rengeteg infot logolnak a gepek. Anno az elso halalos Tesla balesetnel is kiderult, hogy az auto nem vette eszre a kamiont, vagyis egynek nezte az eggel. Meg persze a sofor herripottert nezett a telefonjan. Tehat van egy olyan kategoria is, hogy az auto _es_ a sofor is hibas. A ceg mondta is, hogy figyelni kell az utat, kez legyen a kormanyon, stb. Ezt persze az emberek kijatsszak okos trukkokkel, de annak lehet, hogy nem lesz jo vege.

2.) A koztes lepeseket nem lehet elhagyni, mert eleg fontos szerepet jatszanak a technologia evoluciojaban. Gyakorlatilag a most forgalomban levo autok altal megtett millio kilometerekbol (is) tanul a rendszer. Es ha nem is ilyen deep learning szeru tanitasrol van szo, mindenkepp latni kell, hogy az auto hogy viselkedik az egyes helyzetekben, mert a valo eletben lehetnek olyan use-case-ek, amiket a tesztpalyan nem tudsz lefedni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.