Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#31) 0P1 válasza opr (#30) üzenetére


0P1
aktív tag

Én a felelősség kérdését inkább a 3-as és 4-es szintű kocsiknál látom problémásnak. Amig
vannak kezelőszervek a kocsiban, szerintem állandóak lesznek a viták arról, hogy egy baleset ezért következett be, mert a szoftver hibázott, ezért kellett 'belenyúlni' a sofőrnek manuálisan, (de már későn), vagy épp az okozta a balesetet, hogy a sofőr beavatkozott, a szoftver simán megbirkozott volna a helyzettel.
Ezt a problémát csak az 5-ös szint fogja megnyugtató módon megoldani, amikor már fizikai képtelenség lesz beavatkozni.A 3-as és a 4-es szintet ki is kellene hagyn szerintem,.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.