Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#102) opr válasza #32839680 (#101) üzenetére


opr
veterán

"Mivel windows alatt ott a VS így a legtöbb szoftver egységes külsejű."
Ennek mi koze van a VS-hez? :F
Nem Windows API-t akartal irni?

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#103) Z_A_P


Z_A_P
addikt

Kidologozott egy koncepciót a CPU-k sebezhetőségei ellen az Intel

-
Nem gyart tobbet:D

OK

(#104) CPT.Pirk válasza #32839680 (#101) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Én csak azt tudom, hogy nem tetszik se a flat, se a szögletes design. Windows alatt meg csak ez van és ez számomra totálisan igénytelen. Mások szerint "letisztult", de én ezzel nem tudok egyetérteni.

Z_A_P: gyártsanak nyugodtan, Ryzent licencre. :D - ahogy már írták korábban.

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#105) hcl válasza #32839680 (#101) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

"És engem ez zavar. Egyszerűen nincs benne profizmus"
A kód minőségét nézd meg, ott van a profizmus. Ha beülsz egy versenyutóba, ott sem plüsskárpit van. Linuxon meg olyan nincs, hogy egy update után valami nem működik.
Egy idő után az embernek ez fontosabb, mint hogy hogy néz ki a GUI.

Melóhelyen van ilyen, hogy néha kell ellenőrizni egy rakat beállíátst a szervereken. Rohadtul utáljuk, hiszen sosem változik.
Windowsos kollegák mondták, hogy nekik muszáj, mert frissítések után kell visszaállítgatni dolgokat. Csak néztünk :D

Mutogatni való hater díszpinty

(#106) Noukoum válasza Z_A_P (#103) üzenetére


Noukoum
veterán

:C

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#107) ncc1701 válasza hcl (#105) üzenetére


ncc1701
veterán