Ja és akik itt alant 200e km után akkucserét, meg nulla fejlődést tekintenek "ténynek" azoknak itt egy kis olvasnivaló. (egyébként pl. a legelső Leafben 22kWh-s akku volt, aztán lett 30-as, 40-es, most már 60-assal is elérhető, miközben negyede lett a költsége 10 év alatt egységnyi kWh-nak. A co2 lábnyom is 5 év alatt feleződött, igaz, minden 5 évben nem fog feleződni, az ütem lassulni fog.)
[Nem jött ki a matek, a francia város lemondta a hidrogénes buszokat]
[Megvan a világ első 1000 km feletti hatótávval rendelkező villanyautója]
[Összedől az elektromos hálózat ha minden autót elektromosra cserélünk?]
[Így ad egy perc alatt 100%-os töltést a kínai Geely állomása]
[668.000 kilométer egy akkumulátorral]
[Emberek millióit verhette át a Toyota hamis kibocsátási adatokkal]
[Ezért fog összeomlani a hagyományos autók gyártása]
(saját vélemény: ez még azért odébb van)
[Villanyautó közel 300 ezres futással – hányszor cseréltek akkut?]
Spoiler alert:
Tudja a gyári hatótávot (Ionic 28kWh)
[Tesla Model 3 world record: 2781 km in 24h]
(közúton, persze hétvégén, éjjel, egy nagy kört ismételgetve)