Hirdetés

2024. június 16., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6) crey válasza Zirowe (#5) üzenetére


crey
MODERÁTOR

Ebben igazad van, csak akkor a HTC teljes termékpalettája - tetszőleges idő intervallumot nézve - persze kb. 5 aktívan értékesített telefonból állt (még a Windows Mobile időkben ).

Most is láthatjátok a különbséget a Legend, Cha-cha, Salsa, Desire HD és a mondjuk a Pro7 vagy a Mozart között.

Miután a HTC egyszerre több rendszerrel szállít telefont, ráadásul elég rendes eladásokat is produkálnak, a termékpalettát a lehető legegyszerűbb módon variálják - mint ahogy lásd. Nokia, Samsung -, ugyanarra a designra ráhúznak nüansznyi különbséggel ráhúznak egy egy teljesen új modellt, átszínezik, kicsit megváltoztatják a gombok helyzetét, itt-ott csiszolnak rajta, majd táádááámmm, itt az új telefon.

Persze, lehet őket ezért ekézni, DE:
Te ha egy profitorientált vállalat lennél mit tennél? A lehető legkevesebb költséggel, a lehető legnagyobb profitot szeretnéd termelni.

Lehet jönni itt a "nade a vásárlóért vannak, és nem mi értük dumával", de ezt a naív hozzáállást jobb már óvodában kivetkőzni, a HTC is ugyanakkora szar pénzéhes vállalat, mint mondjuk az Apple vagy a MicroSoft, amit részvényesek irányítanak a pénzecskéjükkel.

A másik fele: Ha kevesebb modellt gyártanának, akkor az lenne a baj, hogy jajj én 4"-t szeretnék 3,7" helyett, vagy épp fordítva. A vásárlónak soha semmi nem jó úgy ahogy van, ha csak nem fanatikus.

Az viszont gyártási költségben kicsit borsosabb, hogy ezt a termékpalettát, teljesen átrajzolják - mert itt nem csak a külső design a szempont, hanem épp a belső alkatrészek elhelyezése, azok hőleadása, az ebből származó melegedés, meg még kismillió egyéb hülyeség kavarhat be.

Amúgy értem, hogy mit szeretnél kihozni a HSZ-ből, mint felhasználó melletted állok, és osztom a véleményed.

Sarcasm: just one of the many services I offer.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.