Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#168) Huntszy válasza Ribi (#159) üzenetére


Huntszy
tag

Teljesen igazad van abban, hogy valszeg nagyon sok meló lenne de szerintem nagyobb kiadóknál ez kivitelezhető lenne.

Vegyük példának a Ubit aki tipikusan olyan játékokat csinál amiben sok a gépi ellenfél és nyílt a világ. Nekik elég lenne egyszer megcsinálni komolyan utána számos stúdiójuknak ki tudnák adni és ők kisebb módosításokkal de be tudnák építeni. Ha egyszer megcsinálod sok befektetéssel a Tom Clancy's XY-ban, hogy az ellenfelek "halljnak, lássanak és cselekedjenek" hasonlóan mint egy ember akkor a következő Tom Clancy's XYZ-ben valszeg már sokkal kisebb munka lesz benne. Szerintem. De amúgy nem vagyok szakmabeli szóval javítsatok ki ha nagy szamárságot gondolok.

Ugyan ezen az analógián az EA-nek sem kéne minden egyes játékához minden studiójának külön külön megcsinálnia.

Ez azért erősen csökkentené a költségeket. Persze ettől random indie fejlesztő barátunk nem lesz boldogabb de idővel biztosan le fog csorogni a nagyoktól az indie fejlesztők közé ahogy mindig szokott.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.