Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#169) bambano válasza bteebi (#154) üzenetére


bambano
titán

az fog történni, hogy a benzinesben több rezsióradíj lesz, alacsonyabb áron, míg a villanyosban kevesebb, magasabb áron.
folyadékokat a villanyosban is illik cserélni, fékfolyadékot, hajtóműolajat illik. féket a villanyosban is kell, mert ha nem kopik el, akkor elrozsdál. az akku temperáló rendszer, a hőszivattyú a benzinesben nincs. továbbá nincs teljesítményelektronika, 1000 amperekre hitelesített szigetelésű kábel se.

a hibakódokról meg annyit, hogy ott van szakszerű köztes megoldás. tehát azért, hogy technológia-helyesen kiüssenek egy hibát az autódból, nem kell márkaszervizbe menni. persze nem kiciócó kínai elm323 obd olvasót kell venni kétezeré', hanem meg kell venni a rendes bosch műszert, de az csak 1-2 millió forint, ami egy szerviz költségszintjén nem pénz.

a töltés most sem esne jól, például Magyarósi videójában lehetett látni, hogy 22-27KWh-t fogyaszt 100-on egy villany suv, és az autópálya mellett 350 ft/KWh-ért rémálom adminisztrációval tankolt. az, hogy dekkolsz egy autópálya parkolóban, nézed a töltőn az előtted váró sort, vagy szívsz a mindenféle fostos regisztrációval, számomra visszataszítóvá teszi a rendszert. és az, hogy az adminisztráció ennyire elcseszett, az nem technológiai kérdés, mert ahhoz mindenünk megvan, hanem menedzseri ostobaság.

ismétlem magam: a villanyautózáson jelenleg brutális dotáció van. ha ez megszűnik, a villanyautózásnak lőttek egy pukkantósat.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.