Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#154) bteebi válasza bambano (#106) üzenetére


bteebi
veterán

Ha egy új benzines/dízel autót is a márkaszervizben KELL szervizeltetned (mert különben pl. nem él a garanciád), akkor biza' olcsóbb lesz, vagyis lehet az elektromos szervizelése átlagosan. (Amíg nincs nagy krach, pl. teljes akkucsere.)

Értem én, hogy az én 17 éves autómat Józsibá' is meg tudja javítani, de ha a vadonásúj kocsimon olyan hibakód jelenik meg, amit (elvben) csak a szakszervizben lehet kiüttetni (vagy pl. el se hagy vele indulni az autó, vagy pl. csak korlátozott sebességgel), akkor magyarázhatom a majdani vevőmnek, hogy becsszóra volt olajcsere, csak megcsináltam magamnak anyagköltségen 10 ezerért (de a hibakód kiütése nélkül), nem pedig a márkaszervizben 50-ért...

Elektromos autót fenntartani meg már most se feltétlenül (annyira) olcsó, ha nem tudod ingyen megoldani a töltését. Töltőpontokon bőven 100 Ft/kWh fölötti áron lehet bele venni az elektronokat (de lehet, hogy jobb helyeken inkább 200 fölött, ha nem még többért), úgy meg már nem is annyira jó biznisz.

Persze nem feltétlenül azért veszel egy full extrás elektromos autót mondjuk 30 millióért, mert olcsóbb vele gurulgatni, mint egy 2-es Swifttel, hanem mert jobb.

Aztán lehet otthon 10+ kWp-nyi napelem, ha Viktor hirtelen úgy dönt, hogy oké srácok, eddig volt szaldó, innentől köszönjük szépen! :K Azután már majd télen nem fog annyira jólesni a töltés.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.