Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) icezozo


icezozo
addikt

ba+ se mobilnet se BIS :W

http://qwankido.hu/

(#2) GP-Sz


GP-Sz
senior tag

Akkor mégse a kéthetes S4-em halt le :) Már egy órája próbálok bele internetet csiholni, de akkor feladom.

(#3) T_Stark


T_Stark
őstag

Na akkor itt van a kutya elásva. Én meg már a beállításokat piszkáltam a telóban.

(#4) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Csak simán túlterhelt.

lehet nem kellett volna kirúgnia dolgozókat :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#5) osztraksajt


osztraksajt
őstag

Kb 3-4 óráig nem volt elérhető itt Pest déli részén, most jött vissza. Megállt teljesen, 0 adarforgalom volt.

(#6) kali


kali
legenda

működik már; link

Vangelis; biztos nem túlterhelés volt az, ilyen szinten nem lehet lehalasztani.
lehet, megint színesfémet tolvajoltak a... :(((

[ Szerkesztve ]

(#7) X3B6O0X


X3B6O0X
aktív tag

Sajnos én is tapasztaltam leállást az elmúlt órában. Az viszont nem kicsi fail, hogy a netleállást az interneten közlik Telekomék. Legalább a mobilnetezőknek küldhettek volna egy SMS-t...

"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

(#8) Vangelis válasza kali (#6) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Viszik azok az optikát is :D Élvezik mert világít. :D

Pont írtam is nekik, hogy miért neten közlik, hogy nem megy :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#9) GP-Sz válasza kali (#6) üzenetére


GP-Sz
senior tag

Ja, már megy nálam is (Bp. III.)

(#10) MortalVenoM


MortalVenoM
tag

"...ügyfeleink türelmet és megértését kérjük!" gondolom, ha nem fizetném a számláimat feléjük, ők is türelmesek és megértőek lennének... :N

(#11) kali válasza MortalVenoM (#10) üzenetére


kali
legenda

ne késs többet, mint amilyen intervallumú kiesés ma volt, annyiért a szolgáltató sem igazán szokott problémázni. :)

(#12) Benőke


Benőke
őstag

Jelenleg Zavartalanul nem működik... :D

(#13) D@ve89 válasza X3B6O0X (#7) üzenetére


D@ve89
tag

Jah, és akkor rögtön beállna a megmaradt mobilhálózat hang- és SMS szolgáltatása is...

[ Szerkesztve ]

(#14) razorka777


razorka777
veterán

Alig voltunk idegesek a melóhelyen. :)

Samsung Galaxy A52s 5G&A72

(#15) EmberXY


EmberXY
addikt

Én pont nem vettem észre, mert munka közben nem használok mobilnetet. Mostanra meg már jó..
Viszont az érdekes, hogy ilyen sokáig kellett javítani...

Up the Irons!

(#16) Tamás88


Tamás88
őstag
LOGOUT blog

Délután néztem a telefonomat, és látom, hogy eltűnt a net jel (E/3G/H jel), de amint kikapcsoltam és bekapcsoltam az adatforgalmat, utána már tökéletesen működött.

(#17) razorka777 válasza Tamás88 (#16) üzenetére


razorka777
veterán

Nálam jel volt, de nem ment a net.Először azt hittem a telefonommal van baj, de a munkatársam is T-s és nála sem volt. :(

Samsung Galaxy A52s 5G&A72

(#19) Zolee_70


Zolee_70
senior tag

Én jól megszívtam. Pont ma délután kellet mennem egy ismeretlen Szigetszentmiklósi címre, és ugye a Google Maps-el akartam navigálni magam...Milyen jól jött volna egy papírtérkép :DDD

>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.

(#20) Johnzy


Johnzy
tag

Azért látszik, hogy mennyire netfüggő a társadalom, fél napig nincs net, aztán mindenki meghal! :(((

Pörögjünk!!! - mondta a papagáj és belerepült a ventilátorba...

(#21) nord_ válasza Zolee_70 (#19) üzenetére


nord_
veterán

Vagy egy offline térkép. :)

Johnzy,
De mennyivel kényelmesebb útközben is intézni a munkahelyi ügyeket, nem kell állandóan az irodában üldögélni, a fontos emailekre várva.

(#22) callmeakos


callmeakos
veterán
LOGOUT blog

Csak halkan megjegyzem hogy már régóta vacak a hálózat. Egy ideje egyszerüen képtelen folyamatosan HSDPA hálózaton maradni az eszköz, és hajamos arra hogy a belváros kellös közepén lezuhan EDGEre. Én nem tom mitök van, de sokszor a hajam tépem.....

All→M8

(#23) razorka777 válasza callmeakos (#22) üzenetére


razorka777
veterán

Ez nálam is gyakran előfordul, hogy egyszer csak 2G-n találom magam ott ahol ez nem indokolt.
Igaz csak egy két percre, de akkor is nagyon zavaró. :(((

Samsung Galaxy A52s 5G&A72

(#24) Tamás88 válasza callmeakos (#22) üzenetére


Tamás88
őstag
LOGOUT blog

Népligetnél a legjobb, mert ott csak 3G és GPRS van, EDGE nincs pedig az utóbbi "jóval" gyorsabb, mint a GPRS.

(#25) EmberXY válasza callmeakos (#22) üzenetére


EmberXY
addikt

Én olyat szoktam látni faterom mobilnetjén, amikor dolgozik a gépén, hogy ha egy kis ideig "nem csinál" semmit, csak mondjuk olvasgatja a betöltött oldalakat, akkor egyszerűen elfelejti a modem, hogy neki most elméletileg internet hozzáférést kéne biztosítania... Nem szakad meg a kapcsolat, csak nincs le- és feltöltés. Kapcsolat bontás és újracsatlakozás után pedig megy ugyanúgy...
Lehet, hogy egy "kicsit" túl van már terhelve a hálózat? :F

Up the Irons!

(#26) kali válasza EmberXY (#25) üzenetére


kali
legenda

nem valószínű, hogy túlterhelés miatt van, ilyen szempontból jó a t-s hálózat, csodálkozom is mindig nagyobb rendezvényeken, ahol nagy tömeg van viszonylag kis területen, hogy nem fekszik el a 3g/lte háló.

(#27) alevan


alevan
őstag

MO-n még a hálózati ezközök sem hajlandóak együttműködni...

"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

(#28) janos1988


janos1988
addikt

És egyben sikeresen lezajlott az nsa szervereivel való összekapcsolás is. :))

https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D

(#29) batai15


batai15
félisten

Vagy 5x ujra inditottam a lumiát ,mire betárcsáztam a 1230at és az se ment,tudtam akkor hogy nem nálam a gond.

(#30) qqcqqc


qqcqqc
őstag

MOST EZ KOMOLY?
Egy internetes szolgáltatáson teszik közzé, hogy nem megy az internetjük? :W

(#31) lafaty80


lafaty80
őstag

"A Telekom ezúton is köszöni ügyfelei megértését"

Remélem, amikor késve fizetem be a számlát 1-2 nappal, akkor tőlem is elfogadják majd :DDD

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#32) kali válasza qqcqqc (#30) üzenetére


kali
legenda

minden telekom mobilinternet használónak csak és kizárólag olyan internet adott?
nem valószínű, én is telekom kábelnet alól tudtam meg a hírt, hogy a mobilomon most nem kell működnie a mobilinternetnek, mert hiba van a rendszerben, és úgy is volt.

(#33) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

Életemben először kénytelen voltam free wifi-t keresni. (egy fontos dolgot kellett megnéznem, és persze pont akkor nem volt 3G Net)

⭐ Stella

(#34) eastsider


eastsider
nagyúr

azthittem már a nexusomon halt be a ROM.... de akkor nem :)

(#22) noxwill: ez nekem is feltűnt. nagyon gáz...

[ Szerkesztve ]

(#35) ryori


ryori
senior tag

Hello, Egy kis vidéki jelentés:
Veszprém - Győr útvonalon megyek jelenleg busszal. T-mobile LTE hálózaton vagyok 10mbitet mértem most zircnél :D

(#36) qqcqqc válasza kali (#32) üzenetére


qqcqqc
őstag

bocs, de az aki nem internet előtt ülve vette észre az mire gondolhatott?
Nézd meg az itteni kommenteket: készülékhiba....
Én inkább sms-t küldtem volna...

(#37) EmberXY válasza qqcqqc (#36) üzenetére


EmberXY
addikt

Gondolom, így volt a legegyszerűbb...
A márc. 15-i hóviharban is elküldték az ominózus SMS-eket boldog-boldogtalannak, szerintem a 20%-a se jutott olyanokhoz, akiknek tényleg segített...
Ez a "célzott" SMS küldés nem nagyon megy nálunk, vagy mindenki kap, vagy senki, gondolom az adatbázisok kezelése, használata még nem "divat"... :F
Az is lehet, hogy arra számítottak, hogy hamar megoldják, elvégre "szakemberek dolgoztak a problémán", így elegendőnek tartották elhinteni az infót a neten, aztán előbb-utóbb eljut mindenkihez...

Up the Irons!

(#38) kali válasza qqcqqc (#36) üzenetére


kali
legenda

azzal nem tudok mit kezdeni, ha valaki azonnal nyomja a gyalulást a készülékre, meg húzza újra a firmware verziót, mert biztos a telefonnal van gond, a sim kártya és a szolgáltató hibájára nem mindenkinél szokás gondolni, pedig az az egyszerűbben kizárható hibalehetőség, jókat is mosolygok, amikor benézek ilyenkor néhány telefon témájába, és valaki már sokdszor nullázza a telefonján a szoftvert, meg a sokadik firmware verziót próbálja ki, még írkálja is a témájába, hogy mi a helyzet, de aztán vagy szólnak neki ott, vagy olvassa máshol... :)
sms nem küldhető mindenkinek, több szempontból sem látnám értelmét, és a szelekció is nehéz, hogy kinek küldjenek.
mi alapján szelektáljanak, ha például nem mindenhol adott a hiba, nem egyszerre romlik el és javul meg mindenhol...stb.
nem egyszerű ez...

[ Szerkesztve ]

(#39) EmberXY válasza kali (#38) üzenetére


EmberXY
addikt

"...mi alapján szelektáljanak, ha például nem mindenhol adott a hiba, nem egyszerre romlik el és javul meg mindenhol..."

Ahol adott a hiba, ott azért tudniuk kell róla, elvégre a rendszerük működésére csak rálátnak valahogy, innentől kezdve az adott területen lakó, adott előfizetéssel rendelkező ügyfeleket kell lekérdezni (adatok nyilván bőven rendelkezésre állnak az előfizetői szerződésekben)...
Ha a hiba meglétéről szólnak, a megjavulásról is tudnak, mert tudják, hogy kiknek szóltak eddig...
Szerintem....

Up the Irons!

(#40) kali válasza EmberXY (#39) üzenetére


kali
legenda

ezzel csak az a baj, hogy az előfizetők jelentős része nem ott lakik, él, dolgozik, illetve használja a mobiltelefont, ahová lakcím szerint az előfizető tartozik.

(#41) EmberXY válasza kali (#40) üzenetére


EmberXY
addikt

Akkor cella alapján...
Adott cellában bejelentkezett (a probléma idején és helyén) készülékekre küldeni üzenetet.
Szerintem ez sem lenne bonyolultabb.

Up the Irons!

(#42) kali válasza EmberXY (#41) üzenetére


kali
legenda

nem olyan egyszerű az, legalábbis szerintem, bár nem vagyok szolgáltatós illetékes, csak részint látok rá a dolgokra.
sokan vannak mozgásban gépkocsival, vonaton...stb gyorsan változhat a tartózkodási hely, vélhetően nem ér annyi időt és energiát az egész.
meg ugye ezzel terhelni az amúgy is problémás rendszert...

(#43) EmberXY válasza kali (#42) üzenetére


EmberXY
addikt

A hely gyorsan változhat, az igaz, de gondolom bizonyos időszakra visszamenőleg tudni lehet, hogy adott cellát kik használták... A probléma kezdetét is tudják, legalább egy "elnézést" üzit dobhatnának utána, ha már közben nem tudnak...
Nem egyszerű ez nyilván - nekünk, de könyörgöm, a 21. században az adott helyen dolgozó mérnököknek sem az? Bezzeg a számlaleveleket el tudják juttatni időben a megfelelő helyekre, és ahhoz még mérnök se kell... :DDD

[ Szerkesztve ]

Up the Irons!

(#44) GP-Sz válasza kali (#32) üzenetére


GP-Sz
senior tag

Hát én meg autóval mászkáltam a városban és kellett volna a net, de nem ment. Először azt hittem, hogy biztos csak az adott cellában, mert egy haveromat felhívtam és nála volt, de több cellában se ment, úgyhogy kezdtem azt hinni, hogy a telefonom szar, aztán megálltam egy Meki mellett és megpróbáltam rákeresni arra, hogy mi van Telekom mobilnettel, de akkor még sehol nem volt hír. Szóval díjaztam volna egy smst, főleg, hogy nekik semmibe nem kerül. És gyanítom, hogy bizonyos cellák voltak érintettek, úgyhogy az ott levőknek és oda érkezőknek küldhettek volna egyet.

(#45) kali válasza EmberXY (#43) üzenetére


kali
legenda

akkor meg az lenne a baj, hogy csak rövid ideig, volt valaki a halott cellában, a másikban meg esetlegesen már működött, mia fenté csesztetik üzenetekkel.

GP-Sz; ahogy utólag olvastam a hírekben, aránylag nagy területet érintett, de nem az egész országot, de mint korábban is írtam, a probléma keresése és javítása alatt biztos nem akarja ilyesmivel terhelni a szolgáltató az amúgy is problémás hálózatot, meg aztán sokan észre sem vették, biztos nem lett volna a szolgáltatónak, ha azok is háborognak, akik amúgy nem is használták volna, csak kapva a lehetőségen, cirkuszolnának...
jogos, hogy probléma a kimaradás, én is csak előfizető vagyok, engem is zavart - annak ellenére is, hogy a t-s kábelnet működött otthon, és épp nem készültem sehová -, de amennyire rálátok a rendszerre - inkább csak közvetve, egy korábbi munkahely miatt -, megértem, hogy nem az sms értesítés olyankor a fő szempont, hanem másra koncentrálnak.

(#46) D@ve89 válasza kali (#45) üzenetére


D@ve89
tag

Csak úgy megjegyzem, hogy nem területtől és nem előfizetői díjcsomagtól függött a probléma, mint ahogy lehet is azt olvasni. :)

[ Szerkesztve ]

(#47) kali válasza D@ve89 (#46) üzenetére


kali
legenda

igen, volt szó róla odaát, de az előfizetői díjcsomagot honna vetted? mert olyat nem írtam!
az országos szintet azért nem írtam, mert valakinek/valahol - állítólag - mindvégig működött, és ezt nem illetékes -é mint én - nem tudja cáfolni.

(#48) D@ve89 válasza kali (#47) üzenetére


D@ve89
tag

Azért írtam, hogy ne szóljon be senki amiatt, hogy "de mi van, ha díjcsomagtól függött". :D

(#49) kali válasza D@ve89 (#48) üzenetére


kali
legenda

én kipróbáltam a problémás időszakban külön minden hálózaton is, mert volt már olyan, hogy csak bizonyos szint halt le, de most tényleg nem ment egyik sem; lte/3g/e
előfizetéses sim kártya, most csak az enyém volt itthon, és külön ezért nem módosítottam arra az időre díjcsomagot... :))

(#50) D@ve89 válasza EmberXY (#43) üzenetére


D@ve89
tag

Ehhez egy külön szerverpark kellene ilyen különleges alkalmakra, ha a szolgáltató meg akarná határozni, hogy mely előfizetők jártak bizonyos területeken. Ha online kérdezné le, hogy ki merre van, akkor meg telefonálni nem lehetne emiatt az országban. Ja és még így is később tudná meg az összes érintett listáját, mint ahogy most elhárították a hibát. Arról ne is beszéljünk, hogy mikorra érne ki az a sok SMS, ami megintcsak fennakadásokat okozna egy nagyobb területű hiba esetén. :)) Most viszont még csak területi hibáról sem esett szó.

[ Szerkesztve ]

(#51) EmberXY válasza D@ve89 (#50) üzenetére


EmberXY
addikt

Ha nincs más, szólni kell az NSA-nak...
Úgy tűnik, kicsit el vagyok tájolva az évszázadhoz igazodó informatikai fejlettségüket illetően. Mindegy is, lényeg, hogy működik aztán jó'van. :D

Up the Irons!

(#52) eastsider válasza kali (#38) üzenetére


eastsider
nagyúr

hát én pl. biztos nem nulláznám ezért...
azért gyanakodtam ROM hibára, mert épp előtte raktam fel az aktuális CM10.2 nightlyt :)
és fura volt, hogy 3G-ről átvált H+ra de szürke marad az ikon és nulla kapcsolat

(#53) kali válasza eastsider (#52) üzenetére


kali
legenda

a one téma a kedvencem ilyen szempontból, ott most is volt aki azonnal nullázott, a korábbi hiba alkalmával szintén ott volt olyan, aki többször újra is húzta a teljes rendszert.
előfordulhat persze, hogy ha pont előtte tesz fel valaki új/másik firmware verziót, akkor gyanakodhat arra, de akkor is jobb inkább kizárni a többi hibalehetőséget, azokat egyszerűbb.

(#54) eastsider válasza kali (#53) üzenetére


eastsider
nagyúr

ha erre van ideje az embernek... :W
csak nyugodtan.. :)

egyébként sejtettem, hogy valami a t-nél nem klappol, mert idén volt már rá példa. de milyen médiumból tudja meg az ember ilyenkor? mondjuk, ha valami fontos miatt kellett volna a net tuti jobban aggasztott volna a téma, vagy ha utazok éppen hosszabb távon

[ Szerkesztve ]

(#55) kali válasza eastsider (#54) üzenetére


kali
legenda

én is csak a fórumról tudtam meg, a t-s témából, de épp ithon a t-s kábelnet alól, amivel nem volt gond, így engem sem aggasztott.
valaki írta, hogy twitter meg facebook útján értesült, de én azokat nem követem, annyira nem izgat a dolog, annyira nem vagyok jó előfizető, hogy mindenhol kövessem a szolgáltatót... :)

(#56) Snoop-y válasza EmberXY (#43) üzenetére


Snoop-y
veterán

Aham es akinek amugy esze agaban sem lenne betelefonalni az is be fog mert hiba van zsenialis...
Ilyenkor azt szoktak csinalni, hogy az IVR fomenube tesznek bemondast: Tajekoztatjuk tisztelt ugyfeleinket, hogy xy korzetben xy tipusu hiba van stb stb...

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#57) EmberXY válasza Snoop-y (#56) üzenetére


EmberXY
addikt

Ha már "tájékoztatták" a hibáról, minek telefonálna be? :F
Szerintem sokkal inkább akkor telefonálna be x ember, ha f*ngja nincs, hogy miért nem megy az adott szolgáltatás...

Up the Irons!

(#58) D@ve89 válasza EmberXY (#57) üzenetére


D@ve89
tag

Meglepő dolgokra képesek az ügyfelek. :))

(#59) EmberXY válasza D@ve89 (#58) üzenetére


EmberXY
addikt

Én biztosan nem telefonálnék akkor már, irtózom az ügyfélszolgálatoktól... ;]

Up the Irons!

(#60) Snoop-y válasza EmberXY (#57) üzenetére


Snoop-y
veterán

Higyj nekem. Hosszu evekig dolgoztam a Telekomnak.
Ha kikuldesz SMS-t nagyon sokan betelefonalnak mert felreertelmezik a tajekoztatast.
A masik meg hogy dobalozni konnyu azzal, hogy nem hasznalnak adatbazist.
Gondolod ezek a rendszerek olyanok, hogy van egy adatbazis es minden rekordnak van egy hiba flag-je amire csak egy query-t kell futtatni? :D
Select name from systems where errorflag = 1 and send sms "nyugi" ?
Sajnos nem letezik ilyen adatbazis. Plane, hogy amig egy user nem jelez kifejezetten hibat sok szolgaltatasnal nem is lehet megmondani, hogy mi a status. pl azert nem online a user mert nem hasznalja vagy azert nem mert rendszer oldali hiba van.

Sima pl. DSL-nel ellatsz egy bizonyos pontig. Ha a user kihuzta a modemet mit latsz?
Esetleg lathatsz elojeleket ha elkezded monitorozni vagy logokat bongeszni igen utolso 48 oraban volt 37x reconnect vagy power loss. Ez is lehet meg user oldali ilyenekkel senki nem foglalkozik amig valaki nem jelent be hibat. Igen ezek mind logolva vannak es latni ha jozsibacsi minden nap kihuzza a modemet a konnektorbol.
Kuldjunk neki SMS-t? Ha valaki reconnectal routert resetel kuldjunk neki SMS-t?
Nem olyan egyszeru ezeket megvalositani. Plane ha adott korzetekben kulonbozo okokbol szakadnak le eszkozok a halozatrol vagy maga a halozat doglik meg. Mobil halon meg egy kicsit bonyolultabb mivel azert mobil mert a user rohangal a cellak kozott. Kuldjunk mindenkinek sms-t aki az adott cellaban volt/van a hiba ideje alatt? Minek borzolni azon userek idegeit akik nem is akartak hasznalni az adott szolgaltatast?

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#61) EmberXY válasza Snoop-y (#60) üzenetére


EmberXY
addikt

Már bonyolítod, én nem arra gondoltam, hogy "minden szarér' " SMS-t kell küldeni, csak olyan hibáért, ami azért sokakat érzékenyen érinthet...
Itt nem modem ki-be dugdosásról meg user errorokról volt szó, hanem bizonyos hálózati kommunikációs eszközök nem működtek (ezeknek azért lehetne egy errorflag-jük :) ), a hibás területeken tartózkodó, az adott szolgáltatásra előfizetéssel rendelkező (neadjisten a szolgáltatást az adott időben használni próbáló) userek tájékoztatására gondoltam. Szerintem nem lehet különösebben nehéz ezt lekérdezni (adott hely, adott idő, user,akinek van előfizetése, nem hiszem, hogy bármely szükséges infó ne állna rendelkezésre...).
Nyilván álomvilágban élek, a valóságban ez nem ilyen egyszerű, vagy nincs pénz, vagy nincs szakember, vagy sz*rnak az egészbe. A lényeg, hogy fizessük a számlát.

Up the Irons!

(#62) Snoop-y válasza EmberXY (#61) üzenetére


Snoop-y
veterán

A pelda kedveert irtam hogy lasd miket figyel a rendszer.
Jelenleg nem lehet ezeket egyertelmuen megkulonboztetni egy adott pillanatban es kiszurni azokat akik eppen halozati hiba vagy mas okbol leszakadtak a halorol.
Sose fognak ilyen uzeneteket kikuldeni mert nem tudod kivenni a halmazbol azokat a usereket akik nem hasznalnak a szolgaltatast de a hibas teruleten tartozkodnak.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#63) D@ve89 válasza EmberXY (#61) üzenetére


D@ve89
tag

Annyit még hozzátennék, hogy azért a távközlő hálózatok nem pont a real-time nyomkövetésre lettek kitalálva, és bármilyen hihetetlen, nem tárolják a hálózatban azt, hogy ki pontosan merre tartózkodik adott pillanatokban. Ha valamit csinál (hívást kezdeményez, hívást fogad, internethez csatlakozik, sms-t küld, stb), akkor már logolva lesz, hogy pontosan merre volt akkor, de ha csak úgy áll a telefon feljelentkezve a hálózatra, akkor nem tudni, pontosan hol és mely cella alatt van. Plusz megintcsak mondom, nem érdemes egy félig haldokló hálózatra annyi sms-t ráereszteni egyszerre. Másrészt még mindig területtől független volt az a probléma, amihez most is kommentelünk, szóval mindenkinek lehetett volna küldeni sms-t, hogy bizonytalan a szolgáltatás - ez megintcsak egy öngyilkos módszer a hálózat szempontjából.

[ Szerkesztve ]

(#64) EmberXY válasza D@ve89 (#63) üzenetére


EmberXY
addikt

+ Snoop-y:

Rendben, részben meggyőztetek.. ;]
Talán majd 50-100 év múlva real time-ban is tudni fogunk a hibák paramétereiről... :D

Up the Irons!

(#65) GP-Sz válasza EmberXY (#64) üzenetére


GP-Sz
senior tag

Egyébként én már a múltkori röhejes hóviharos sms poénnál elgondolkoztam azon, hogy mi a túróért nem definiáltak a GSM-be egy kikapcsolhatatlan, mindenképpen megjelenő cell broadcastot, katasztrófahelyzetekre meg akár ilyen hibaüzenetek küldésére is kiváló lenne. Mondjuk lehetne vagy három kategóriája a cell broadcastnak fontosság alapján, a legfelső lenne a katasztrófahelyzetekre fenntartott, azt nem lehetne kikapcsolni, a középső a fontos, de nem életbevágó infóknak (mint pl ez) és egy harmadik a szemétnek. A cell broadcast ugye nem terheli a hálózatot és egész jól behatárolt területileg, mintha erre találták volna ki, csak nem gondolták végig teljesen :) Az amcsik amúgy csináltak egy ilyesmi rendszert katasztrófahelyzetekre, Commercial Mobile Alert System a neve. Mondjuk ez abba se fért volna bele, de attól még jó lenne.

(#66) D@ve89 válasza GP-Sz (#65) üzenetére


D@ve89
tag

Ilyenre gondoltál? :) Cell Broadcast

Hogy miért nem használják itthon, jó kérdés, tippem van róla csak.

(#67) GP-Sz válasza D@ve89 (#66) üzenetére


GP-Sz
senior tag

Én tudom, hogy van cell broadcast, arról beszélek, hogy miért nem tudták értelmesebben definiálni, hogy jó is legyen valamire.

(#68) EmberXY válasza GP-Sz (#65) üzenetére


EmberXY
addikt

Nem lenne hülyeség, hátha egyszer megérjük... :)

Up the Irons!

(#69) fojuzer


fojuzer
aktív tag

Semmi vész,müszaki hiba,bárhol,bármely szolgáltatonál,lehetséges,még az UPC-nél is Hm itt is volt KB 5-6 orás kiesés.Eröl ennyi! :F

föolvaso

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.