Miért a 2.2.1 hez van viszonyitva ?
★ ★ ★ Nexus 4 by LG ★ ★ ★
Miért a 2.2.1 hez van viszonyitva ?
★ ★ ★ Nexus 4 by LG ★ ★ ★
wow, a különbség elég látványos, viszont szerintem mindenkinek az ára határozza meg, hogy mi éri meg jobban. A trémobilnál most épp volt valamilyen akcio, ahol 35-ért adták a Galaxy S-t, annyiért viszont megéri.
(#4) koxminator
Nem akarok hülyeséget beszélni, de tudtommal a neocore az S2-őn fix 60 fpst mutat.
Másrészről miért egy fél éves firmváréval ment le a teszt? Miért nem 2.3.3-mal vagy 2.3.4-gyel? Csak mert 2.1.1 van a fos KIES-en?
Persze ettől még ugyanúgy gyorsabb lesz az S2, ez nem is lehet kérdéses, csak ez így kicsit más mégis.
Cégünk alapfilozófiája: nem bántjuk a sz**t, amíg nem büdös!
Ezt nem tudom, nincs S2-m. Azt tudom, hogy framelimit van mindkét készülékben, de hogy mennyire van állítva, arról nincs infóm.
Ja. dr. Kind: Quadrantnál ha Advancedet vagy Professionalt futtatnátok, sokkal jobban kijönne a különbség minden tekintetben. Részletesebben mutatja az eredményeket (csak ugye meg kell venni).
3D-re még az An3dBench(XL) is jó lehet.
[ Szerkesztve ]
I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.
Hát nekem moddolt rommal 1,6Ghz-n az S-em 2849pöttyöt csinált Quadrant Standard-ban. Úgy azért már nincs annyira lemaradva. Az előnye az SII-nek inkább a vga-ból származik
Nekem is Galaxy S 2.3.4es rommal oc nélkül quadrant 2300 pont. Alap 2.3.4es rom 1800 pont körül.
Mint ahogy a cikkben is írtam: mert a 2.3.x még nem érhető el Magyarországon hivatalosan.
"moddolt rommal 1,6Ghz-n"
Nem eppen egy hetkoznapi korulmeny azert, hogy hivatkozasi alapnak lehessen tekinteni. Mert ennyi erovel pl az S2-t jol meg lehetne hajtani, mint tudjuk, kepes ra, es akkor megint elojonne a kulonbseg.
De ez a teszt igy kb semmit nem er, hasonlo rommal kellett volna tesztelni, verziorol verziora gyorsitanak a JIT-en, igy eleve handicapje van az S-nek.
Ez max arra jo, hogy lassuk, igen, megeri 2.1-rol valtani...
@dr. Kind
De attol fuggetlenul amint elerheto lesz, fogja hozni azokat a pontokat, amit most. Annak ellenere hogy S2-m van, azt kell mondanom, ez az osszehasonlitas elegge unfair es marketing bullshit szaga van
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
Én kies-ből frissitettem a 2.3.3at itthon, de csak azért mert a telefon angliai kártyafüggetlen De a 2.2.1 után egy fényév a különbség, a kiszivárgott 2.3.4 pedig még gyorsabb.
És amúgy is ezek a tesztek nem mondanak semmit, mert a Galaxy S simán viszi bármelyik tegra 2 es játékot pl uh az egész csak marketing hülyeség.
[ Szerkesztve ]
2.3.3 KF3 alatt:
Quadrant: 3350-3600 között ingadozik
Linpack: Singlethead: 56MFlops, Multi thread: 88MFlops
Smartbench: 2230/3625
(#6) Eddie141: azért ezt át kellene gondolni kicsit. Mondjuk egy Quadrant Advanced után mond meg mennyi a CPU érték.
[ Szerkesztve ]
az S2-t jol meg lehetne hajtani, mint tudjuk, kepes ra, es akkor megint elojonne a kulonbseg.
Láttam már screenshotot 11 ezer (!) pontról is SGS2-nél. Szóval a moddolt készülékek eredményeit ne vegyük ide, a Dézim is minden gond nélkül hoz 3000 pontokat alap órajelen, ami azért jóval gyengébb készülék, mint a SGS / Nexus S.
[ Szerkesztve ]
I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.
Az lehet, de a Snapdragon processzorral jóban van a Quadrant, plusz SGS és SGS2 60FPS-nél megáll. Jóval több lenne, ha nem lenne benne "vsync"
Csak a moddolt készülékek sebességbeli megtáltosulását szerettem volna szemléltetni
Egyébként tudtommal az egyetlen készülék, ahol ki lehet kapcsolni a VSync-et, az a Qualcomm MSM8960 + Adreno 220 párossal szerelt fejlesztői készüléke.
I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.
Csak a Neocore-t ne!!!! Korlátozva van az fps szám, abból semmit sem tudsz meg.
És Quadrantot se...
A CF-Bench jó ötletnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Meizu MX3 32GB
Okés, közben én is találtam jobbat, lásd későbbi hozzászólásom
I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.
Írok is CF-bench eredményt 2.3.4es rommal Galaxy S oc nélkül: native score: 4044 java score: 1435 overall score: 2478
[ Szerkesztve ]
Na itt van ugyanez SGSII-n:
Native Score: 11261
Java Score: 3267
Overall Score: 6464
Na ez több mint 2x különbség.
Jönni fognak azok a játékok amik csak s2-n mennek majd teljes grafikával, a resztlin csak lebutítva.
Galaxy S jvp 2.3.4. TalonDEV kernel @1200 GPU 200@325:
CF.bench 4663, 1585, 2816
quadrant standard 2770 pötty
Tényleg, leírom én is a rom: GingerReal 6.4, 2.3.4 jvp, a kernel: Speedmod K15H-T21-300Hz
quadrant a hulye filerendszer miatt lassabb a galaxy sen.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
A 2.3.3ban és a 2.3.4ben már sokat csiszoltak rajta, sokan már nem is használnak lagfixet, de a quadrant gyorsul ha fájlrendszert váltasz 2.3.4 alatt 1800 pont az rfs és 2300-2400 az ext4. Ugyan azon a telefonon talán használható a quadrant ha romokat hasonlitasz össze, de más telefonnal való összehasonlitásra nem az igazi... De használat közben is érezhető az a gyorsulás ami 2.1ről 2.3.4re van (800-900 pont körülről 1700-1800 pont körülre quadrantban)
S1: 2.1-el, S2: 2.3-al
Saját battery branchmark Color Flashlight-al:
full fényerőn, fehér képernyővel, aeroplane módban, minden más programot bezárva:
1óra 8perc alatt
-> s 81%-ra merül
-> s2 85% merül
másik: kikapcsolt képernyővel, gsm+3g-s google szinkronnal 9,5 óra alatt teljes töltöttségről, kikapcsolat képernyővel:
-> s 76%-ra merül
-> s2 85%ra merül
ez utóbbit azért még egyszer megpróbálom majd, mert gyanús az eltérés
ha valaki kíváncsi más branchmarkra, írjon, hátha engem is érdekel. Fogyasztással kapcsolatosak előnyben. Még majdnem 2 hétig lesz nálam az s
Ezt azért mértem, mert mikor az S2-t megvettem, nekem gyanús volt, hogy ilyen hamar merükl, és ezért hasonlítottam össze, de rá kellett jönnöm, hogy ezek a telefonok átalánosságban ilyen szarok
Értsd: reggel busz az egyetemig, aztán vissza, közben 3g, auto fényerőn, google szinkron, és ezzel le is merül kb
[ Szerkesztve ]
Jelenleg ezzel a rommal használva [2.3.4 JVP] Gingerbread Blitzkrieg és 1,2Ghz-re tuningolva, amely még elmarad az SGS 2 1,4Ghz-jétől 2490 pöttyöt csinált. Sajnos ez a rom többet nem enged húzni a procin, de szerintem ez is már egy elég szép eredmény, és elég smooth a futás teljesítmény. Az előző rommal, amelyel 1,6Ghz-t húztam ki belőle, állandóra 1300-1400Mhz-t állítottam be, és nagyon kellemesen használható volt a telefon (érezhetően gyorsabb mint alapon, csak simán használva is )
még egy: bekapcsolat leddel, kikapcsolt képernyűvel, de bekapcsolat szinkronal az s2 3 óra 45 percet bír, ezt ugyebár összehasonlítani nem tudom
Az SGS II sehol nincs Linpack-ben: [link]
szerintetek megéri GalaxyS-ről GalaxyS2-re váltani? (általános használat tekintetében)
Privátra illik válaszolni! :)
nyilván fizetés kérdése
Hurrá...
+1 lol
Meizu MX3 32GB
Szerintem nem, egy jól összerakott rommal nagyon stabil gyors telefont lehet varázsolni a galaxy s-ből és még tuti sokáig nem jön olyan program aminek ne lenne elég ez a telefon. + sokkal jobb hangchip van benne uh zenehallgatásra hangminőségben nem nagyon találnál jobbat. Én majd csak a galaxy s 3-ra váltanék, de legyen minimum 4,5col a kijelzője simán belefér csak legyen kevesebb a keret körülötte.
Ha már benchmarkolunk, akkor nézzük meg a többieket is.
Köszi a választ, most elbizonytalanítotál :/
De am nem vagyok nagy rom hacker, lényegében nem tom h kell csinálni :/
Tehát gyári romok tekintetében sem érdemes váltani?
Privátra illik válaszolni! :)
Ebben mien igazad van de van keret a cserére
[ Szerkesztve ]
Privátra illik válaszolni! :)
Ha elérhető lesz a KIES-ből a 2.3.3 vagy majd a 2.3.4 és frissited, meg fogsz lepődni hogy milyen gyors lesz utána a telefon, sokkal gyorsabb a böngésző és a lag is szinte teljesen eltűnik, nekem pl még a Dungeon Hunter 2 is sokkal simábban futott, kevesebbet töltögetett, meg az akksi idő is javul. Plusz a téma is kicsit át van szabva, sokkal jobban hasonlít a galaxy s 2 re.
Köszi a választ, am ja még azt a frissítést megakarom várni a SGS-re ha téll naon jó lesz, akk téll nem cserélem le mit gondolsz most július elején elérhető lesz a frissítés? Vagy csuszik mint mindig? :/
Privátra illik válaszolni! :)
na ez a fura... a 2 éves pulse 82%ig merül 70 perc alatt teljes fényerővel...
Ezt hogy? nem jobban kéne hogy bírja a samoles+? vagy az több pixel, és ezért nem?
nem marad el tole mert az s2 nem 1.4 hanem 1.2. es mondom egy osszehasonlitasnak akkor van ertelme, ha a korulmenyek azonosak. eppugy nem fair egy overclockolt telefont optimalizalt custom rommal nekiereszteni egy gyari beallitasokkal indulonak, mint ket olyan telefont osszehasonlitani, ahol egy ev kulonbseg van az OSek kozott
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
Am igaz hogy ez így hülyeség mert ezek a benchmarkok csak a tényleges szolgáltató által kiadott sz@r szoftverrel ennyik az SII ből kb 4500-5000 közötti értéket lehet kihozni egy jó ROMmal (qadrant) az én SGS emen 2.3.4 gyel 1.2 GHz-en 2709 lett még az optimus 2x alatt 2.2.2 (modaco ROM) 4200 lett...
Nem azért akad ki a 3D teszteken 60 FPS-en, mert 60hz-en megy a kijelző?
Nem értek hozzá ne kövezztek meg, ha marhaságokat kérdezek. Csak az egyik videótesztben ezt hallottam.
De. [link]
I don't love people. I love 911s, Astral Projection and french fries, in that order.
Blogbejegyzés Galaxy blog: Galaxy S vs Galaxy S II a benchmarkok tükrében