Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#149) proci985


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

softTH beállítása három kijelzővel.

lazán kapcsolódik, későbbi integráció a cikkbe lehetséges. esetleg egy bontás egy következőbe, mivel érzésre már így is kezd eléggé nagy lenni.

ez kelleni fog: softTH. lejjebb egy softTH 1.07bt fogok használni, a beállítások valósak GTR evolutionhoz. középső monitor 1280x1024, két szélső 1920x1080.

amire ügyelni kell: attól függetlenül, hogy a windowsban hogy vannak egymáshoz képest elhelyezve a monitorok, a tálcának a középsőn kell lennie. a monitorok sorrendje a kimenetek párosításához mindegy, nekem a kettes számú van középen. ha a tálca nem a középső monitorra van helyezve, a program hibásan fog működni.

[config]
; deviceIDLeft/right: Direct3D device ID's of left and right monitor, or 'auto' for automatic
; secondaryWidth/Height: Left & right monitor resolution, or 'auto' to use same as middle screen resolution
; secondaryRefresh: Refresh rate of left & right monitors, or 'auto' for automatic
; secondaryFormat: Secondary device image format, 'RGB32', 'RGB16' or 'YUV12'.
; antialiasing: Level of forced anti-aliasing
; anisotropic: Level of forced anisotropic filtering
; borderSize: Size in pixels of frame border between monitors that is discarded
; noHotkeys: Set to 1 to disable all hotkeys
deviceIDLeft=auto
deviceIDright=auto
secondaryWidth=1920;auto
secondaryHeight=1080;auto
secondaryRefresh=60;auto
secondaryFormat=RGB16
antialiasing=0
anisotropic=0
borderSize=0
sideExtraWidth=0
noHotkeys=0

a deviceIDLeft és Right értékeit nem érdemes piszkálni. mivel a másodlagos monitorpár 1920x1080 pixelen megy, 60as frissítéssel, a következő sorokban ezeket kell beállítani. a formátum RGB16, elvileg ez mehetne RGB32őn is. antialiasing és antisotropic megint közérthetőek. a borderSize mértékével lehet a bezel correctiont állítani.

[Direct3D]
; ** Advanced setting for Direct3D games **
; cylindicalCorretionAngle: Amount of cylindrical correction done, use with sideExtraWidth
; hideNondefaultDevices: Hides all but the default adapter from the game
; forceHorizontalFOV: Forces horizontal FOV to be three times as wide
; forceResolutionWidth/Height: Forces device to be created with this resolution
; force16bitDepth: Force game to use 16bit depth buffer, can improve performance and reduce memory use
; sleepBeforeRead: Time in ms to sleep before reading back buffer data from video card
; useMultihead: Uses multihead features of primary card if available, can increase performance and reduce memory use
; Set to 2 to force multihead initialization even if game doesn't create device with TH resolution
; delayedPresent: When useMultihead enabled, delay primary monitor present to sync with secondary head
; swapOrder: Swap order at which the frame contents are copied
; autoSquash: Automatically squash output to middle monitor if only pretransformed (GUI) elements are drawn
; d3d8dll: Path to D3D8.dll/D3D9.dll to use or auto for automatic (system32 dir)
cylindicalCorretionAngle=0
hideNondefaultDevices=0
forceHorizontalFOV=0
forceResolutionWidth=0
forceResolutionHeight=0
force16bitDepth=0
sleepBeforeRead=2
useMultihead=1
delayedPresent=0
swapOrder=0
autoSquash=0
d3d8dll=auto

a cylindicalCorrectionAngle az, ami a FoV elcsúszását hivatott megakadályozni. esetleg a forceResolution lehet még érdekes, többire igazából csak akkor lehet szükség, ha a program alapból nem akar menni.

[hooks]
; Win32 API hooking settings - Used for some extra compatibility and game-specific fixes
; doHooking: Enable/disable hooks in Direct3D, with OpenGL hooks are always enabled
; doScaleMouseCoordinates: Scale mouse coordinates for getCursorPos to fix games which do not handle negative screen coordinates properly
; doScaleFromLeftScreen: Spread out mouse coordinates from left screen to full width
; doScaleWindowRects: Scale game window rectangle to triplehead size
; mouseXoffset: Number of pixels to offset mouse cursor position in X axis, to fix misplaced cursor due to negative screen coordinates. auto = use X resolution
doHooking=1
doScaleMouseCoordinates=0
doScaleFromLeftScreen=0
doScaleWindowRects=0
mouseXoffset=auto

érzésre ezek is csak akkor lényegesek, ha a program alapból nem megy

; Triplehead screenmodes to add to resolutions list (width multiplied by 3 and border added)
; Must be last in this file
[modes]
640x480x60
640x480x75
640x480x85
800x600x60
800x600x75
800x600x85
1024x768x60
1024x768x75
1024x768x85
1280x960x60
1280x960x75
1280x960x85
1280x1024x60
1280x1024x75
1280x1024x85
1600x1200x60
1600x1200x75
1600x1200x85

1920x1080x60ra 1080phez szükség lesz.

ha a config megvan, akkor a configban a középső monitor háromszoros felbontását kell használni. nálam ez a 3840x1024as érték volt. gyakorlatban ez nem ennyi lesz, a két szélső monitor értéke felülíródik. csak a softTH feliratú adaptert kell állítani, a másik kettő érdektelen.

ha minden jólmegy, akkor indításnál a két szélső monitoron feltűnik a softTH splash screen, a program pedig indul három kijelzőn.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.