Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8) Abu85 válasza huskydog17 (#7) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez gyakorlatilag a TrueAudio. A Radeon Rays/Embree/Phonon, amivel ugye impulzusválaszokat csinálsz, de azokat is fel kell dolgozni majd a játék futtatáskor, amihez a Steam Audio 2.0 a TrueAudio Next API-t használja. Itt nem igazán maga az API a lényeg, hanem a Steam Audio 2.0 maga, mert azt kell beépíteni, utána már a motorháztető alatt elérhetők a legkülönfélébb hardverek, legyenek azok CPU-k, GPU-k, APU-k, stb. Megannyi mód van az impulzusválaszok feldolgozására, a Valve azért választotta a TrueAudio Next API-t, mert az fut bármin. Még ha találsz is egy OpenCL 1.1-et nem támogató konfigurációt (elég nehéz ilyet találni), akkor is van egy CPU-s fallback.

(#4) Sinesol: Azok a aDSP-k hasztalanok erre. Évek óta vannak ilyenek az Intel lapkakészleteiben. Intel Smart Sound az összefoglaló nevük. Arra valók, hogy a Microsoft bizonyos szolgáltatásait támogassák. Például Cortanát. Ugyanezért nem aktív az összes CU az AMD Raven Ridge-ben. Egy félre van téve Cortanára. Maga az aDSP amúgy nem lenne rossz, de az Intel semmi pénzt nem rak bele, így gyakorlatilag csak a Microsoft tudja, hogy miképpen kell elérni. Egy átlagos fejlesztő előtt le van zárva a hardver felé vezető út.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.