Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Mooka-Miki


Mooka-Miki
senior tag

Én annyira vágyok a normális térhangzásra a játékokban. Ki vagyok éheztetve évek (ha nem évtizedek) óta. :Y

(#2) Cathulhu


Cathulhu
addikt

Tudtommal az Aureal fele Vortex chipek is raytracinget hasznaltak az A3D-hez 20 eve, es az ment realtime. Azota legalabb 2-3 de lehet 4 nagysagrendet is nott a teljesitmeny es meg ott tartunk, hogy akar mar egy erosebb GPU-val talan mar el lehet erni a real-time megoldast? Most ennyivel kifinomultabb megoldasokrol beszelunk?

Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

(#3) Lacccca87 válasza Cathulhu (#2) üzenetére


Lacccca87
őstag

Azért azt tegyük hozzá hogy anno nem voltak ilyen komplex felépítésű terepek. Az akkori poligonszám ma ha egy FPS-t veszünk alapul jó ha eléri a játékos fegyverének poligonszámát így nő a visszaverődési felületek nagysága és komplexitása is.
De egyébként nekem is ez a véleményem hogy nem kellene hogy problémát okozzon.

[ Szerkesztve ]

(#4) Sinesol


Sinesol
veterán

Mondjuk nem tudom mennyi ertelme van, hiaba lesz nagyon jó hangzas, ha az egyszeri user továbbra is valami random gamer fejest használ. Amúgy azt sem értem, hogy mi lehetett az a nagy 90es évekbeli szint, mivel szerintem a legtöbb mai játékhoz képest kőkorszakinak tűnnek az akkori kezdetleges effektek, hangok.

Hja, még érdekesség az is, hogy az új Z390 es Intel chipsetnek lesz valami külön audio részlege, meg dsp processzora is. Erről sem ártana ha hallanánk valamit, nem csak a sarazós cikkekre kéne mindig vadászni ha Intel kerül képbe.

[ Szerkesztve ]

(#5) Abu85 válasza Sinesol (#4) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

[link]

[link]

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#6) Sinesol válasza Abu85 (#5) üzenetére


Sinesol
veterán

Kösz a linket. :R

(#7) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Van konkrétum arról, hogy pontosan hány játék fogja ezt alkalmazni? Ha 1-2 tech demó játékon kívül senki nem fogja használni (pont erre számítok), akkor ez is mehet a TrueAudio mellé az "ilyen is volt" feliratú kukába.

Amúgy a 3D audio és a visszhang már az EAX idejében is nagyon jól működött és működnek a mai napig OpenAL segítségével. Ennélfogva érdekelne az is, hogy a cikkben említett technológia a gyakorlatban mennyivel tud többet, mint anno az EAX.

#5: Na majd meglesem, mármint meghallgatom őket, köszi!

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#8) Abu85 válasza huskydog17 (#7) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez gyakorlatilag a TrueAudio. A Radeon Rays/Embree/Phonon, amivel ugye impulzusválaszokat csinálsz, de azokat is fel kell dolgozni majd a játék futtatáskor, amihez a Steam Audio 2.0 a TrueAudio Next API-t használja. Itt nem igazán maga az API a lényeg, hanem a Steam Audio 2.0 maga, mert azt kell beépíteni, utána már a motorháztető alatt elérhetők a legkülönfélébb hardverek, legyenek azok CPU-k, GPU-k, APU-k, stb. Megannyi mód van az impulzusválaszok feldolgozására, a Valve azért választotta a TrueAudio Next API-t, mert az fut bármin. Még ha találsz is egy OpenCL 1.1-et nem támogató konfigurációt (elég nehéz ilyet találni), akkor is van egy CPU-s fallback.

(#4) Sinesol: Azok a aDSP-k hasztalanok erre. Évek óta vannak ilyenek az Intel lapkakészleteiben. Intel Smart Sound az összefoglaló nevük. Arra valók, hogy a Microsoft bizonyos szolgáltatásait támogassák. Például Cortanát. Ugyanezért nem aktív az összes CU az AMD Raven Ridge-ben. Egy félre van téve Cortanára. Maga az aDSP amúgy nem lenne rossz, de az Intel semmi pénzt nem rak bele, így gyakorlatilag csak a Microsoft tudja, hogy miképpen kell elérni. Egy átlagos fejlesztő előtt le van zárva a hardver felé vezető út.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#9) arn


arn
félisten

most komolyan felfedezik ujra a spanyolviaszt? az eleg ciki lenne, ha a 90es evek vegenek szintjet sem volnanak kepesek megutni. hangkartyak most is vannak sokkal nagyobb kapacitassal, mint akkor, miert nem hasznalja senki? a msnak nem kellett volna kinyirnia az eaxot es tsit...


[ Szerkesztve ]

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#10) huskydog17 válasza arn (#9) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Így van, már semmi nem fog az EAX közelébe kerülni elterjedtség fronton, ugyanis anno az EAX-ot rengeteg játékba berakták (Wiki lista szerint 461 db játék támogatta). A MS aztán ki is nyírta és onnantól az audio eléggé le van szarva. Később jött egy rendkívül gyenge próbálkozás az AMD részéről TrueAudio néven, ami meglehetősen tiszavirág életű volt és néhány tech demót leszámítva kutyát se érdekelte. Most ismét megpróbálják feléleszteni a TrueAudio-t Steam Audio 2.0 név alatt. Van egy olyan érzésem, hogy ez ugyanolyan sorsra fog jutni, mint az első TrueAudio.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#11) lezso6 válasza Abu85 (#5) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Impresszív. Sztereó hangfalakon is nagyon jól visszaadja a térhatást. :Y

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#12) Abu85 válasza huskydog17 (#10) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem. A Steam Audio igazából az Impulsonic, csak őket a Valve megvette és gyakorlatilag a Phonont átnevezték Steam Audióra. Persze a Phonon név is megmaradt, csak magán a ray tracing motoron. Ezt okkal vette meg a Valve, mert eléggé komoly rendszer, amit az Impulsonic összerakott, csak esetlenek voltak az eladásában, de a Steam platformnak amúgy is szüksége volt egy hasonló megoldásra, így tulajdonképpen azt csinálták, hogy nyílt forráskódúvá tették az egészet, így pedig már az értékesítéssel kapcsolatos gondok nem számítanak, mert ingyen van az egész. [link]

Azóta ugye már a 2.0-s verziónál tartanak, aminél egy csomó hasznos, és szintén nyílt forráskódú rendszerrel kiegészítették az egészet, például Intel Embree, AMD Radeon Rays és TrueAudio Next API.

Ez azért fontos igazából a Valve-nak, mert a Microsoft XAudio 2 eléggé korlátozza a terjeszkedési lehetőségeiket, így gyakorlatilag felépítenek mellé egy nyílt forráskódú alternatívát, még akkor is, ha nem minden komponense származik házon belülről. Nekik igazából ez mindegy, nem véletlen, hogy Intel és AMD komponensekre is építenek. Ezt végeredményben úgy próbálnak meg eladni, hogy már most lényegesen többet tud, mint a Microsoft rendszere, illetve még platformfüggetlen is.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#13) beef válasza huskydog17 (#10) üzenetére


beef
őstag

Az EAX meg is érdemelte, hogy megdöglött, mert ők meg az A3D-t nyírták ki, ami kategóriákkal jobb térhangázást gyártott.

(#14) dabadab válasza arn (#9) üzenetére


dabadab
titán

A Monster MX300 az jó helyen van itt, a Soundblasterek nagyon nem: azoknak (mármint az EAX-nek) közük sem volt a térbeli hangzáshoz, csak be lehetett állítani, hogy "ebben a teremben csinálj 30-as reverbet" meg hasonlókat, de abszolút nem számolt semmit sem a térben.

DRM is theft

(#15) Acélfarkas válasza arn (#9) üzenetére


Acélfarkas
senior tag

Videologic SonicFury hangkártyám volt anno. Amerikában Turtlebeach Santacruz néven futott. Nagyon jó kis A3D-s kártya volt, 5.1-es. Közel 8 évig használtam. Aztán haver kapta meg ajándékba.

"Nem kérdőjeleztem meg, hogy hülyeséget mondasz!"

(#16) paprobert válasza lezso6 (#11) üzenetére


paprobert
senior tag

Így, hogy tudtam mit nézek, valóban érzékelhető a dolog.

Ellenben ha nem tudtam volna hogy most figyelni kell, simán fel se tűnt volna...

[ Szerkesztve ]

640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

(#17) atok666


atok666
őstag

Vegen mar annyi egyeb munkat pakolnak a gpura, hogy nem marad szegenynek ideje grafikat szamolni...

Atok

(#18) Sub-ZeRo válasza atok666 (#17) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Dehogynem ha dual sli vagy quad sli-be van kötve... Vgay cfx-be... Mindegy.... :DDD

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#19) ShiTmano válasza Sub-ZeRo (#18) üzenetére


ShiTmano
aktív tag

Elképzeltem. 2080Ti Quad SLI. Egyik a grafikát számolja, másik a fizikát, harmadik a térhatású hangot, negyedik az AI-t. A processzor meg csak az oprendszert futtatja.

"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim

(#20) lezso6 válasza paprobert (#16) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Jó, igaz, attól függ min hallgatod. Valószínűleg fejhallgatón a legjobb. Nekem meg egy sztereónak egy pár középkategóriás stúdió monitor van (Eve SC208), melyeknek a térábrázolása azért elég jó. :D

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#21) dabadab válasza lezso6 (#20) üzenetére


dabadab
titán

Ádám után Éva? :DDD

DRM is theft

(#22) lezso6 válasza dabadab (#21) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Feminizmus rulz. ;]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#23) Cyberboy42 válasza arn (#9) üzenetére


Cyberboy42
senior tag

ezt én sem értem, a hangot miért nem a hangkártya számolja? értem én hogy vga gyorsabb, meg helyben van néhány adat, de én jobban örülnék hogy ha a pc eredeti mivolta fele sodródnánk ,és kihasználható lehetne a jónéhány pci-e slot, amelyek a legtöbb pc estében jó esélyen soha nem kerül semmi. az ilyen fejlesztéseket lehetne hankártya gyátókkal összeboronálva csinálni, és akkor volna is értelme venni valamiyet, és nem csak bitráta növelás meg frekvenciatartomány lenne amivel reklámozni lehetne azokat.

...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...

(#24) MongolZ válasza Cyberboy42 (#23) üzenetére


MongolZ
addikt

Inkább költenél egy plusz kártyára, amikor a gpu ott van már a gépedben?

(#25) Ummon válasza Cyberboy42 (#23) üzenetére


Ummon
csendes tag

Mert drága MS hozott egy olyan döntést, hogy a Windows Vista-val bevezetett wasapi audio alrendszerből kiveszi a feldolgozási lépcsők hardveres gyorsításának lehetőségét és így mindennek a CPU-n kell futnia.
CPU idő meg éléggé korlátozott mennyiségben volt / van erre, így aztán maradtak a legegyszerűbb dolgok.

A Win10-nél már újra van lehetőség hardveres gyorsításra wasapi-n belül, csak hát most megint nulláról kell felépíteni az igényt erre a plusz szolgáltatásra.

(#26) arn válasza MongolZ (#24) üzenetére


arn
félisten

a hangkartya sokkal olcsobb... :)

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#27) Abu85 válasza arn (#26) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ha beleraknak 1 TFLOPS-ot DSP-vel, akkor nem lesz az.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#28) arn válasza Abu85 (#27) üzenetére


arn
félisten

ha csak azt rakjak bele, ami mar benne volt... mar attol boldog lennek, azota meg par nagysagrenddel gyorasbbak lettek.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#29) Abu85 válasza arn (#28) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az ami benne volt ezekkel az újabb szoftverplatformokkal nem érhető el. Olyan kell, ami működik is. Csinálhatnak rá amúgy hardvert, csak OpenCL 1.2-t támogató gyorsító kell és megy. De hogy olcsó lenne? Nem lesz az.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#30) _Scythe_


_Scythe_
aktív tag

El tudná valaki magyarázni, amit itt már többen pedzegettek, de érdemi válasz nem jött rá, hogy ez miben más, mint a 90-es évek saját SPU-s hangkártyái onboard rammal? Úgy értem, azok realtime-ban pozícionálták a hangokat már közel 20 éve. Nem értem, mi itt a különbség, vagy ez Steam platform specifikus csak?
Mert így ránézésre ezt az EMU10K is tudta. Ha esetleg a kulcs a mostani buzzword, a ray tracing arról is szívesen hallanék, hogy ez mennyiben más/jobb.

Köszi!

Szerk: És ha már itt tartunk, mennyire éri meg a következő konfigomra megtartani még a X-Fi Extreme Music-omat? Van még bármi relevanciája?

[ Szerkesztve ]

(#31) arn válasza Abu85 (#29) üzenetére


arn
félisten

ez eleg problema... gyk az ms kinyirta.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#32) dabadab válasza _Scythe_ (#30) üzenetére


dabadab
titán

"ez miben más, mint a 90-es évek saját SPU-s hangkártyái onboard rammal?"

Kb. mint amennyiben egy RTX 2080 más, mint egy RIVA TNT2: tulajdonképpen ugyanazt csinálja, csak gyorsabban meg többet számol és más API-t használnak hozzá :)

"Mert így ránézésre ezt az EMU10K is tudta"

Nem, nem tudta, az EAX nem tudott 3D-s modellen hangot számolni, csak mindenféle effekteket tudott rakni a hangforrásokra.

Ami tényleg 3D volt, az az Aureal A3D-je, de azt a céfet a Creative kicsinálta a technológiát meg eltemették egy fiók mélyére.

DRM is theft

(#33) Kr/\toS válasza Cyberboy42 (#23) üzenetére


Kr/\toS
senior tag

Volt ilyen, csak a Creative monopolizálta a piacot, és nem engedett oda senkit később. A fejlesztéseik alapvetően a microsoft directsoundjára épültek és mivel ilyen ganajok voltak a piaci gyakorlatban a vistával levágták a fejüket. Igy legalább mindenki bukott. Ők is, mi is.

(#34) arn válasza dabadab (#32) üzenetére


arn
félisten

mar miert ne tudott volna? lehet az elejen jobb az a3d, de eaxbol utana volt meg 5 verzio. ill a szabadalmak is a creativehoz kerultek, gondolom nem azert, hogy pihentessek oket, ha olyan nagyszeruek.

[ Szerkesztve ]

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#35) dabadab válasza arn (#34) üzenetére


dabadab
titán

"mar miert ne tudott volna?"

Mert nem volt benne ilyen :)

"lehet az elejen jobb az a3d, de eaxbol utana volt meg 5 verzio."

Persze, volt, de csak azt cifrázták tovább, amit eredetileg tudott, soha nem került bele 3D részleg.

DRM is theft

(#36) arn válasza dabadab (#35) üzenetére


arn
félisten

en ugy tudom, hogy az eax3tol tudott 3ds hangot pozicionalni.
[link]

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#37) _Scythe_ válasza arn (#36) üzenetére


_Scythe_
aktív tag

Igen, én is így tudom, hogy tudott 3D-t.

Szerintem a raszterizált képalkotás és a hangpozícionálás nem ugyanaz a kategória szóval az RTX és TNT2 (de szerettem azt... :) ) párhuzam nem helytálló, bár el lehet intézni ennyivel is.

(Szerk: Az utóbbi nem neked válasz :) )

[ Szerkesztve ]

(#38) lezso6 válasza arn (#36) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

A 3D pozícionálással a DirectSound foglalkozott. Ami elég primitív volt, s az utódja is az.

EAX = Environmental Audio Extensions. Az egész nem volt több, mint egy halom effekt + presetek, ami a hangkártya DSP-jén futott. Pl előre paraméterezett reverb effekt, aminek fogalma sincs a környezetről. Az A3D és az újabb API-k abban különböznek, hogy a játékvilág környezetei elemeiből számolják a hangot, pont ahogy a valóságban történik.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#39) dabadab válasza arn (#36) üzenetére


dabadab
titán

Pozícionálni tudta, de hát a 3D nem erről szól, hanem arról, hogy végigszámolja azt, hogy az a hang hogyan fog visszaverődni meg elnyelődni különféle felületeken.

Az A3D esetén a hangkártyának oda kellett adni a környezet (egyszerűsített) 3D modelljét, "textúrákkal" (vagyis hogy mennyire nyeli el / veri vissza / engedi át a hangot) meg a hangokat pozícióját és abból számolta, hogy akkor mi is fog hallatszani.

Az EAX esetében meg átpasszolod a hangforrás pozícióját és a programnak kellett a hangkárya szájába rágni, hogy milyen effekteket rakjon rá (amik persze nem a tényleges 3D-s térből számolódtak, hanem a meglévő presetek közül használtak valamit), pl. hogy ez egy nagyobb tér, akkor rakjon rá a hangkártya egy "nagy tér" reverbet, vagy ha egy hangforrás és a játékos között volt egy fal, akkor szóltak az EAX-nek, hogy rakjon rá occlusiont - de ezeket mind a programnak kellett kitalálnia és az EAX effektek semmilyen 3D-s információt (a puszta pozíciót leszámítva) nem használtak.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#40) dabadab válasza _Scythe_ (#37) üzenetére


dabadab
titán

"Szerintem a raszterizált képalkotás és a hangpozícionálás nem ugyanaz a kategória"

A hangpozícionálás nem, de itt hangtracingről :) van szó, az meg már igen, a hangok is nagyjából úgy verődnek vissza meg szóródnak, mint a fény raytracingnél.

DRM is theft

(#41) lezso6 válasza dabadab (#39) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Az EAX pozíciót sem tudott. Csak annyi az egész, hogy egy előre leprogramozott, paraméterezhető DSP effektet lehet rárakni az egyes hangokra.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#42) _Scythe_


_Scythe_
aktív tag

Köszi dabadab-nak és lezso6 kollégának is, így már sokkal világosabb!

Még annyi, hogy szerintetek mennyi értelme van megtartani az X-fi Extreme Music-ot? Anno még azért kellett, mert amatőr zenekarként viszonylag jó és olcsó megoldás volt demo készítéshez továbbá még kacérkodtam a keverés gondolatával is de ennek jó 12 éve, ha jól emlékszem és persze már rég nem használom ilyesmire :)
Szóval sima játék + film.

(#43) dabadab válasza _Scythe_ (#42) üzenetére


dabadab
titán

Nekem úgy tűnik, hogy itt a számolást a GPU csinálja, a hangkátya meg csak simán megkapja a 2.0/5.1/123.34 hangsávot és azt játssza le, szóval arra tippelek, hogy ez menni fog bármilyen hangkártyán, ha erre vonatkozott a kérdésed.

Amúgy meg ha nincs vele bajod, akkor miért akarnád lecserélni?

DRM is theft

(#44) lezso6 válasza _Scythe_ (#42) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Már minden CPU-t használ. A hangkártya feladata ma már csak annyi, hogy jó minőségű Digital-Analog konverziót hajtson végre. Utóbbi pedig hangkártyával nem igazán kivitelezhető jól, akármilyen EMI shield meg marketingrizsa is van. Szóval ha jó DA konverziós minőséget akarsz, akkor külső interfészt érdemes használni.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#45) sb válasza lezso6 (#38) üzenetére


sb
veterán

Jaja.
Anno driver miatt kellett megválnom az MX300-tól és már akkor sem értettem az EAX térnyerését.
Aztán meg még annak is az eltűnését végképp nem. :D

Bár játék már nem nagyon kerül a kezembe, de valahogy azt most sem érzem a hírekből, hogy ez valaha is fel fog támadni. Van 1-2 blokk rá meg api, de kb. csak arra, hogy legyen valami.

[ Szerkesztve ]

(#46) _Scythe_ válasza dabadab (#43) üzenetére


_Scythe_
aktív tag

Nem, igazából a kérdés arra vonatkozott, hogy az elkövetkező fél évben le fogom cserélni a jelenlegi konfigom és jó vagyok-e egy modern integrált chippel vagy még mindig jobb az X-fi a vázolt felhasználásra? Nyilván nehéz megmondani látatlanban (hallatlanban) de kiváncsi vagyok, mit gondoltok.
Továbbá érdemes még tudni, hogy a hangkártya sima PCI-os szóval varázslat nélkül újabb alaplapba használni sem lehet.
Egyszerűen: van-e értelme a dedikált hangkártyának manapság?
Nem a belépő szintű alaplapokról beszélek.

Köszi!

(Pláne figyelembe véve pl ezt a hírt)

[ Szerkesztve ]

(#47) lezso6 válasza _Scythe_ (#46) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Feature / sebesség szempontjából semmi értelme a dedikált hangkártyának.

Egyedül a hangminőség szól a dedikált mellett, mert azok általában jobban szoktak szólni. De ez is inkább igény kérdése, mert valaki hallja, valaki meg nem, kb olyasmi mint a 128-192 vs 320 kbps mp3. Azoknak érdemes dedikált DAC-ot venni, akik komolyabb fejhallgatót / hangfalakat használnak.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#48) tecsu


tecsu
addikt

"A fenti fejlesztések már elég kedvezőek ahhoz, hogy a 90-es években jellemző hangzásvilágot visszahozzák az új játékokba."

:C Ez ám a progresszió!

https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw

(#49) tecsu válasza dabadab (#21) üzenetére


tecsu
addikt

Az Adam egyik alapítója indította az EVE Audiót is.
:)

https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw

(#50) tecsu válasza MongolZ (#24) üzenetére


tecsu
addikt

Én igen. Ez olyan, hogy vennél fényképezőgépet vagy videokamerát, mikor ott a mobiltelefonod? Valaki venne, valaki nem.

https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.