Hirdetés

2018. július 23., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Pete55555


Pete55555
(PH! kedvence)

És ilyenkor ki állja a futárt, aki feleslegesen rohangált? Mert a GLS tuti kiszámlázza a jófogásnak. Ráterhelik a vevőre gondolom?

Én egyébként utálom a házhoz szállítást, sőt, a világ legnagyobb marhaságának tartom. Persze, biztos van akinek pont jó, de pl én nap közben dolgozok, bármit hoznak, max este 6 után tudom átvenni, olyankor meg már nincs kézbesítés. Persze kérhetem munkahelyre, de az megint macera.
Ezért szoktam általában postapontra, vagy postán maradóra kérni a csomagot, vagy alapból csomagautomata. Az a legjobb, mindig nyitva van, akármikor érte mehetek, és még sor sincs.

[ Szerkesztve ]

...Szeretem leracsniztatni...

(#2) Divinity válasza Pete55555 (#1) üzenetére


Divinity
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Szerintem a Jófogás lenyeli és leírja veszteségnek.
Írtam nekik is egy levelet, hogy remélem valami retorzió azért lesz belőle a "vevőnek" de mindössze annyit írtak vissza, hogy jelezzem a szállítás törlését és nagyon sajnálják a történteket.

Pont azt mondtam reggel a munkatársamnak, hogy nem csodálkoznék ha a futár megtaposta volna a csomagot és igazság szerint meg is érteném miért tette. Három napig ugrálhatott mert valaki szórakozik.

[ Szerkesztve ]

.sign{ display: none; }

(#3) bagkri01 válasza Divinity (#2) üzenetére


bagkri01
(őstag)

Az biztos, hogy a jófogás nem az ilyen kedves vevőkre gondolt amikor ezt kitalálta. Arról nem tehetnek, hogy a "vevő" egy büdös bunkó. Kiszúrt veled és szegény futárral is és nem kap érte semmit..ez itt a baj.

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#4) Medocsabi


Medocsabi
(őstag)

Utánvét soha senkinek! Ha valakinek annyira fontos vagy nagyon kell az amit keres, hidd el elmegy érte! Ha meg nem tudja megoldani, akkor nem komoly vevő.(vagy akkor előre utaljon, bár nyilván magamból indulok ki hogy nem verek át senkit,jófogáson nem mernék előre utalni)

Ami nem öl meg az megerősít.Kivéve a Medve.... ...A Medve az megöl!

(#5) The DJ


The DJ
(PH! addikt)

Friss saját sztori :)

Hirdettem egy hibás laptopot alkatrésznek a jófogáson (is), be volt pipálva a háztól házig, jött is egy megrendelés, el is fogadtam. Minden oké, becsomagoltam, vártam a futárt a megadott időpontban. Futár jön, szaladok ki a csomaggal. Futár telefonál mire kiérek. Vakarja a fejét, köszön és mondja, hogy megy is, mert most hívták a központból, hogy a kedves megrendelő visszamondta (!) a rendelését és így nem veheti át a csomagot és nem is lenne értelme.

Írok is a kedves delikvensnek rögtön, hogy hát ez meg most micsoda? Reakció: Hát arról nem volt szó, hogy nincs benne HDD meg töltő és hogy én közben (!) megváltoztattam a hirdetést, hogy átverjem őt. Naná, persze :) Egyszer nem került módosításra a hirdetés a feladás óta és nagy betűkkel ki volt emelve, hogy alkatrésznek, le volt írva részletesen a hiba és az is, hogy nincs a gépben HDD és töltő sem jár hozzá. Csak ugye olvasni luxus. Megnézte a hirdetésben szereplő képet, látta, hogy eljut a bootig a masina és nyomott is a rendelésre, mert 10 ezer forintért hülye lenne nem rányomni. Csak aztán gondolom a nagy várakozásban elkezdte elolvasni a leírásom is. :)

Nagy károm nem lett belőle, kivéve azt, hogy itthon szobroztam, hogy várjam a futárt. Azóta visszakerült a laptop és megrendelte egy másik ismeretlen delikvens. Az előbb vitte el a GLS a csomagot. Kíváncsi leszek át lesz-e véve vagy utána jön-e a reklamáció, hogy a gép hibás :)

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak. || http://kepfeltolt.es - A kedvenc képfeltöltő oldalad a weben!

(#6) Divinity válasza The DJ (#5) üzenetére


Divinity
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Legalább szólt időben. Nálam is volt egy napja mégse jelzett semmit utána is csak az időt húzta. :(

A helyedben rátelefonálnék, hogy biztosan megrendelte e :D

.sign{ display: none; }

(#7) Viszlát


Viszlát
(PH! addikt)

A szolgáltatás szempontjából ez nagyon jó reklám, az idióta vevő ellenére nem ért semmi kár, minden működött úgy ahogy kell, mentek, vitték, próbálkoztak, tehát ami rajtuk múlott az rendben volt. Nem olyan nagy kunszt különválasztani a vásárló baromságát a szolgáltatástól...

-Na, hogy sikerült a randi?         -Talicskáztunk egy fél órát, aztán megöleltem, hogy érezze a szagomat. - B.V.

(#8) Divinity válasza Viszlát (#7) üzenetére


Divinity
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Nem is a szolgáltatást akartam szidni. :N
Ahogy a végén le is írtam nem a Jófogást nem használom többet hanem az utánvétet legyen az akár sima mpl. :)

A szolgáltatás teljesen jó volna ha lehetne értékelni a felhasználókat és ezeknek lenne valami jelentősége. Mert egy hülye miatt vesztettem el a hitem benne pedig biztosan van 10 másik aki ha rendel valamit átveszi.

[ Szerkesztve ]

.sign{ display: none; }

(#9) Runo


Runo
(PH! kedvence)

Árultam valamit.
Vevő felhív, hogy érdekli a dolog,

- Utánvéttel lehetne?
- Természetesen! A háztólházig szolgáltatással teljesen jónak tűnik, megfelel?
- Igen!
- Rendben, akkor intézze a szolgáltatást, a csomag a futárt várni fogja!
- Őőőőő.... Rendben!

Pár nap múlva jött a futár, csomagot elvitte, jött a pénzem, mindenki boldog!

(#10) XtremLor válasza Viszlát (#7) üzenetére


XtremLor
(őstag)

Ugyan ez mar eljatszva a postaval az igazi tanulo penz, en is kuldozgetek eleg sokat 90% utanvet, de alt. egy telefon beszelgetes sokat elarul.

"Legen...Wait for it...Dary"

(#11) d@vee


d@vee
(fanatikus tag)
LOGOUT blog (1)

Én az ilyem hülye gyökereket, elnézést a kifejezésért, de ez van...valahogy megleckéztetném. Rájuk kellene terhelni a szállítási költség árát ha nem veszik át.
Munkahelyemen is van elég gyakran, hogy küldünk ezt-azt és utánvételes csomagokat elég sokszor nem veszik át. Megrendelő űrlapot kitöltik, stb...nem veszi át, hívjuk mi a baj, hát ő nem rendelt semmit. Pár kérdés után eszébe jut hogy biztos az unokája vagy ki rendelte, vagy ő volt csak épp mégsem kell -.- De akkor minek rendeli meg? Az ilyennek vágnék egy akkora taslit, hogy az értelem nélküki feje az ablakot karcolná. Ő jól szórakozik, másnak az ideje elmegy a csomagolással meg futárra várakozással, a szállítási díj sincs ingyen.
Szerencsére magánemberként még nem volt gondom ilyennel, régebben utánvéttel én is postáztam. Azóta csak előre utalás játszik, vagy legalább a szállítási költséget utalják előre.

"Kétségtelen, hogy kemény vagy. Amikor leérsz a terembe, megdöglenek a kismacskák és vér folyik a falból akkor is, ha lány vagy. Az edzést pedig nem neked kell bírni, hanem a gépeknek"

(#12) Divinity válasza XtremLor (#10) üzenetére


Divinity
(fanatikus tag)
LOGOUT blog

Igen amikor már beszéltün kegyből tudható volt, hogy ebből semmi nem lesz. Csak hát ki gondolt rá előre, hogy beszéljek vele? Gondoltam nem rendelgetnek az emberek csak úgy. Hát mégis. :(

.sign{ display: none; }

(#13) janeszgol


janeszgol
(PH! kedvence)

Az apa ugyan akkora primitív állat, mint a fia. Ha valóban kétszereplős a történet. A telefon meg is sérülhetett volna szállítás közben. Tőlem a vaterán vettek meg öt darab könyvet. A könyvek árát kifizették, a postát meg utánvétellel kérték. Át is vették, nem volt baj, csak furcsálottam.
Azt elhiszem, hogy nem szeretnek előre utalni, pláne nem százezres nagyságrendben vagy felette, de azért az se járja, hogy teljes utánvétellel kérje.
Meg ilyen tételnél inkább elutazok érte. Igaz drágább pár ezer forinttal, de tisztább a dolog. Mondjuk itt a történetben nem volt komoly vételi szándék.

[ Szerkesztve ]

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.