Én a Facebook esetében egyre kevésbé érzem azt, hogy én irányítanám, hogy milyen tartalmakat látok.
A megosztás funkciónak ma már semmi jelentőssége nincs, mert az algoritmus a hozzászólásokat sokkal inkább honorálja azzal, hogy azt mások hírfolyamába belecsempészi, mint ha megosztana valamit.
Illetve a reklámok, szponzorált tartalmak is borzalmasak és irrelevánsak, és baromi sok van, és hiába jelzem vissza, hogy nem érdekel, totális szélmalomharc.
Plusz az ismerősök / csoportok / oldalak egyensúlya sincs rendben.
A Twitter szerencsére e téren lényegesen jobb, ott tényleg azokat a posztokat látod, akiket egyébként is követsz, néha meg van 1-1 reklám. Ez oké. De a Facebook állati komplikáltan akar mindent, és persze mindent jobban akar tudni, mint maga a user.
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.