- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
Új hozzászólás Aktív témák
-
itouchfan
senior tag
Tegnap voltam először,nekem tetszik, sokkal jobban bejön mint a CC, a fotelek kényelmesek, pohártartó van, a hang király, a kép is jobb mint a CC-ben,apró hibák, mint pl. rossz fali lámpa beállítás, rossz helyre elhelyezett vészkijárat tábla vannak, de összességében megújulást, és minőséget hoztak Magyarországra.
-
Én nem nagyon szeretem a CC-t de ha mozizok csak az IMAX jöhet szóba.
-
gabber01
addikt
Nézzétek csak meg ezt ha még nem láttátok volna.
A nyitás óta pontosan ugyanazokat a hibákat írtuk le itt páran, mint anno. Ez elég kiábrándító, és igen csak kétségbe vonja szerintem az áradozók véleményét sajnos.
-
hoffman_
nagyúr
4K kérdéshez, a cikktől kicsit elkanyarodva csak annyit tennék hozzá, hogy a reklámértéke nagyobb, mint a valóságtartalma. bármelyik moziban. az Eurocenterben már hosszú évek óta Sony 4K vetítők vannak és bár egy normális vászont eléjük pakolva 4K tartalom híján is kellemes a kép (persze 10 éves megtört vászon esetén nincs miről beszélni, ugye), a valódi 4K tartalom szökőévente jutott el a gépházig. a mozi sem vette meg, a forgalmazó sem hozta be. minden héten ott feszítettek a szép digitális, időzáras háttértárak, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy az évek alatt hány 2K (nem hogy 4K) tartalom fordult meg a gépész kezében. sajna.
még ha a CP nem is a csúcs konkurencia, remélem elindít némi versenyt idővel és talán jön némi fejlesztés más láncoknál is. a CC egyeduralma is olyan mondvacsinált ma már, egy Corvinmozi sem épp az a művészkategória mára, de még a művészművész mozikban is simán volt olyan a kép és hangélmény, mint bárhol máshol. a monopol helyzete minőséget tekintve fals, sajnos a méretek és frekventált, ismert mivoltuk miatt hozzák a nézőszámot.
-
Stauffenberg
nagyúr
"A pixelnagyságon mit sem segít, 16 méteres vászonra kevéske a 2x2K-s gép, az analóg géppel kenterbe lehet verni"
Hell yeah baby! 70mm analog FTW!!!
Ezért is gondolkoztam azon, hogy a Dunkirköt Bécsben kéne megnézni, ez a legközelebbi város, ahol van analóg 70mm-es vetítés. Aztán számot vetettem, hogy nem lesz mostanában elég időm egy bécsi kirándulásra, hát átestem rajta tegnap itthon.
-
c4
őstag
A valódi IMAX filmeket, igen. De a nagyjátékfilmeknél azt a néhány jelenetet, ami valóban IMAX kamerával forgattak, háááát... Én nem vagyok behalva ezektől.
Na de hátha a CINEMApink-ben megtalálja a minőségi néző, amit keres. Reméljük, hogy a 4K-s DCP-k jönnek számolatlanul Atmos hankeveréssel.
-
c4
őstag
Nem látnál otthon semmi különbséget, ha megfelelő kamerával, optikákkal készül a film, jó DI készülne és nem életlenítenék szándékosan az utómunkák során. A 2K-s alapanyag is 256 Mb/s adattartalmú lehet, akár csatornánként 32 bit színmélységgel. ehhez képest a BD xvid.
A pixelnagyságon mit sem segít, 16 méteres vászonra kevéske a 2x2K-s gép, az analóg géppel kenterbe lehet verni.. Ott áll a mai napig a digitális vetítők mögött. -
PuMbA
titán
Azért látható a különbség, mert Blu-ray-en is látszik, hogy az Interstellar jobban néz ki, mint a filmek 95%-a
Egyébként az IMAX-ben a 2D-t dupla projektorral nyomják, ami eltolással 2.9K körüli felbontást ad:
"The two 2K images are projected superimposed on each other with a half-pixel offset, using super-resolution imaging to increase the perceived resolution to approximately 2.9K."
-
PuMbA
titán
Ez így van, de ezért jók például Nolan filmjei, ahol 70mm-es filmszalag van, kevés a CGI és ahol van, az is 6K-ban renderelve (Interstellar, Dunkirk). Ezek a legjobb képminőségű filmek a régi jók mellett, bár szerintem a sláger mozik közül az Avengers Infinity War CGI-je valószínűleg 4K-ban fog készülni, mert digitális IMAX 6K-ban forgatják és hihetetlen mennyiségű pénzt tolnak bele. Majd meglátjuk.
-
itouchfan
senior tag
Sziasztok!
Kicsit offos kérdés, de nem találom, hogy hol lehet jegyet foglalni, vagy hogy van e egyáltalán cinemapink honlap, tudna valaki segíteni?
-
c4
őstag
Önmagában az nem sokat jelent, ha valami akár 8K-s. Ma szarrá "blur"-ozzák a filmeket, a 2K-ban készül CGI-ket is valahogy be kell tenni... így aztán pont lényegtelen, hogy hány K-ban rögzítették, sőt sokszor a kamera optikája "hót gagyi" vagy az élességállítás nem sikerül. Szóval a nagy felbontásnak sok buktatója is lehet. simán látható a kamerák, optikák közti különbségek és az utómunka is rengeteget számít a végleges képminőség kialakulásában. Meg kell csak nézni a régi JB filmek minőségét, és e mellé odatenni az új filmeket, sírva lehet időnként fakadni..
Ezekre rakódik rá már csak a mozikban található készülékek hiányosságai, vagy az emberi nemtörődömségből adódó kép, hanghibák.
(#82) Stauffenberg:
Én nem bízom a nagy fellendülésben, lásd IMAX. A mozitermek többsége kihasználatlanul működik, a vidéki városokban is zárnak be. -
Stauffenberg
nagyúr
Nyilván étterembe nem az jár, akinek a napi betevőre sincs elég, de moziba sem. Moziba elmenni mondjuk 1700-2400 Ft jegyárban, otthagysz még egy ezrest vagy ezerötöt a büfében, ha a parkolásért is fizetni kell, az is pénz. Ebből már lehet tényleg jót kajálni egy újhullámos étteremben vagy bisztróban.
Ezek az éttermek sem úgy hoztak befektetőt, hogy előbb jött a vendég, utána a pénz megfelelő alapanyagokra és felkészült séfekre. Ha ki akarnak kecmeregni az enyészetből, ahhoz pénzt kell beletenni. A mozinéző nem fog csak úgy visszatérni ha nem látja azt, hogy miért lenne neki érdemes.
-
PuMbA
titán
A Dunkrik biztosan 4K, hiszen egy filmszalagról simán leszednek 6 vagy 8K-t is
Csak kétféle digitális végtermék van: 2K vagy 4K. Ha 2,7K-s Alexa kamerával vették fel a filmet, akkor azt fel utómunkázni 2K-val és 4K-val is és a 4K-s jobban fog kinézni, de egy 4 vagy 6K-s kamerával készült 4K meg még jobb lesz
-
c4
őstag
válasz
Stauffenberg #79 üzenetére
Nem szeretnék tényleg parttalan vitát erről, de nagyjából a befektető a profit miatt tesz bele bármibe is pénzt, ha nincs profit, nincs fejlesztés, marad a lassú enyészet...
Az éttermes hasonlat is egy-egy területre igaz, míg más területeken nemhogy étterembe, de közértbe se járnak már az emberek, mert nincs miből vásárolni. Sok étterem nyílik, majd szépen az enyészet sorsára jutnak, ha nincs hosszú távon minőség, megfelelő, szakács, személyzet...A moziknál is sokszor az a gond, hogy az emberi hozzá nem értés, trehányság miatt szól szarul, életlen a kép, bunkó a pénztáros, jegyszedő... Egyszerűen beleszaharva nem megy.
-
Stauffenberg
nagyúr
Erről írtam reggel is a sok idegesítő reklám kapcsán.
Értem én, hogy a kevés néző miatt kell valahonnan többlet bevételt behozni és ezért a reklámoznak orrba-szájba, de ez nem fenntartható, egy ponton túl nem lehet több reklámot bezsúfolni vagy drágábban adni a reklámidőt csak azért, mert fogy a néző.
Ezért hoztam a gasztronómiás példát. Ott is a vendégszám drasztikus esése volt a probléma, amikor már tényleg úgy tűnt, hogy az egész magyar vendéglátósdi összedől, jött a fiatalabb generáció és azt mondta, hogy nem lehet tovább megszorítani, hanem pénzt, energiát és lelkesedést kell beletenni. A recept meg kiválóan bevált. Még most is sok a suttyó étterem, de most már tényleg van hova beülni és évről-évre nő az étterembe járók száma (már csak a súlyos munkaerőhiánnyal vannak gondok, de ez nem vendéglátás-specifikus probléma, az egész országot sújtja).
A moziknak is az lenne a feladatuk, hogy nyújtsanak valamit, amit otthon nem lehet. Ha kell spóroljanak a termek megszüntetésével, hogy a meglévők jobb kihasználtsággal működjenek, de adjon a mozi egy olyan élményt, amit otthon nem kapsz meg.
-
c4
őstag
válasz
Stauffenberg #77 üzenetére
Ahogy nézegetem, a Dolby mozikat szolgálják ki igazán. A hazai mozizás sajna nagyon periférián mozog, valahol érthető, nincs néző. Ez van.
(#76) adamssss:
Biztos válaszolnak, itt a nagy szabadságolások ideje, lehet szabin van az illetékes.
-
Stauffenberg
nagyúr
Annyira azért nem mindegy. Lehet, hogy most elpasszolnak a moziknak 2K DCP-ket is, mert úgysem bír többet a gépészetük vagy csak eleve smucigok és csak azt veszik meg, de attól még teljesen felesleges lenne 6K-val lőni ha eleve csak a 2K a cél, arra ott vannak a 2,7K Alexák meg CineAlták. Na meg lehet cél az UHD házimozizás kiszolgálása is. Nem azt mondom, hogy egy önmagát 4K-val reklámozó mozi egészen biztosan valódi 4K DCP-t használ, csak arra reagáltam, hogy állítólag úgysincs olyan, hogy a filmek tényleg 4K-ban készüljenek.
-
c4
őstag
Pedig nem lepődnék meg, a vidéki CC mozikban még a 2K-s DCP is időnként gondot okoz...
A nagy "titkolózás" nem jó jel, netán félnek, kiderül, alacsonyan szerették volna tartani a költségeket?
Na de ne menjünk a dolgok elébe. Majd a sajtósukhoz kerül a kérdésed és válaszolnak. Még lehet meghívnak egy "gyárlátogatásra" is, megnézheted a gépházat. -
c4
őstag
válasz
Stauffenberg #72 üzenetére
Teljesen mindegy, hány K-ban veszik fel, ha a DI vagy DCP már mondjuk 2K-ban készül.
Na meg kérdés, hogy a hazai forgalmazó mit vesz meg. Még azt sem tudjuk, hogy a moziban milyen eszközök szolgálják ki a vetítőt. Lehet nem is 4K kompatibilis a lejátszójuk. Ebben az országban bármit el tudok képzelni sajnos. -
Stauffenberg
nagyúr
Ezt nem tudom honnan veszed, valóban sok (jellemzően kis és közepes költségvetésű) digitális film forog még 2,7K felbontásra (ami nem QHD), de a legtöbb blockbuster nem, hogy nem 4K-ban rögzül, hanem rögtön 6K-ban. Elég megnézni, hogy milyen filmeknél használták például az ARRI Alexa 65-öt (Rogue One, Assassins Creed, Majmok bolygója, Sully, Ghost in the shell, The Dark Tower, stb), ami 65mm-es (IMAX-kompatibilis) szenzorral és 6K uncompressed RAW rögzítéssel bír (ebből lehet istenes 4K-t előállítani pixel eldobás nélkül). De a RED is már kínál 6K-t minőségi 4K pulldown-hoz. A Sony esetében sem kisebb már a felbontás natív 4K-nál az aktuális CineAlta flagship modelleknél (és elsőként kínáltak global shuttert is).
(#70) Toninho13: A Dunkirk analógra rögzült (70%-ban 65mm-es IMAX tekercsekre, ebből hangsávval együtt jön ki a 70mm, csak a szűk helyeken, ahol nem fértek el a 70mm-es IMAX kamerák, vetették be a 35mm-es kamerákat).
-
hash99
senior tag
válasz
Fitzgerald #62 üzenetére
A 4k vetítőről annyit hogy a filmek amiket vetítenek qhd-ban készülnek szval nem 4k -ban vetítenek csak a vetítő képes lenne rá
-
Stauffenberg
nagyúr
"Maximum az ünnepek előtti hetekben, mikor rengeteg a hirdető. A rekord 22 perc volt."
Rogue One volt, karácsony előtti napokban. Filmelőzetesekkel együtt túllépte a 30 percet a fárasztás.
"Amúgy átlag 10-15 perc, és ezzel az átlag néző kalkulál is előre, ha zavar, ne menj be előre."
Nem, nem, nem! A reklámokat is utálom, de azt is amikor valaki a sötétben botorkál, mert akkor éppen nem 15, csak 13 perc volt a reklám és már a film alatt tolja az arcodba a seggét, miközben a kólával és a kukoricával egyensúlyozik, felrúgja a táskádat, megzavarja a nyitójelenetet. Szerintem ez alapvető mozikultúra. Inkább játszom a telefonon, de én időben bent vagyok. Utálom, mikor olyan haverral megyek, aki ugyanígy gondolkozik, mindig külön megyünk be (ő meg általában kifogja a büfében azokat, akik szerint "még van bőven időnk, úgyis csak reklám megy" embereket és el is késik a film elejéről).
"Nyilván a Pink is teletolná reklámokkal a vetítést, ha lenne, ki hirdetne nála."
Nem a Pinket magasztaltam, ez általános jelenség a mozik esetén.
Elhiszem, hogy nincs elég néző és reklámokat kell bevonni, de tényleg arra kellene rámenni, hogy élmény legyen a mozizás kifogástalan minőségben, különben az emberek inkább otthon fognak filmezni. Én évek óta követem a hazai gasztroforradalmat és a magyarok egyre többet járnak étterembe, pedig sokáig a vendéghiánytól döglődött az egész műfaj. Ehetnének otthon is, de egyre inkább elfogadott, hogy havonta 1-2 alkalommal beülnek valahova vacsizni (nagyjából mozijegy + büfés költés árából). Ha ugyanez lezajlana a moziknál is, nem lenne hiány. Ehelyett van az évben 3-4 film ami nagyon sok embert bevonz, amúgy meg alacsony kihasználtság mellett mennek a termek.
-
Sajnalom, hogy rossz volt az elmeny. Nekem tenyleg 5-bol negyszer minden rendben volt. Egyedul a Dunkirk-nel volt kicsit hangos. Tovabbra is fogok oda jarni es ha ez tobbszor is elofordul akkor modositom az ertekelest. Viszont a cikk irasakor a leirt anomaliakon kivul semmit nem tapasztaltam ezert adtam annyit amennyit.
-
bul07
nagyúr
válasz
#42308056 #47 üzenetére
Egy megoldás van, oda kell neki szólni hogyha nem hagyja abba szólsz egy alkalmazottnak hogy lehet felveszi a filmet
Figyeld csak meg hogy se perc alatt elteszi
Amúgy jobb helyeken bejön egy alkalmazott és rászól
Mi is így jártunk haverom telefon függő, ha két percig nem nézi hogy nem e jött üzenete akkor már minden baja van, na a Debreceni CC-ben szépen rászóltak hogy tegye el a telefont(Nem nekem kellet)
-
Stauffenberg
nagyúr
"privátokat általában valaki szervezi/pénzeli. Amíg ő nem mondd semmit, az alkalmazottak sem tudnak mit mondani, őket meg hiába szidod, 0 ráhatásuk van egy ilyen mozira."
Nem ráhatást vagy teljeskörű tájékoztatást várnék el tőlük, csak kevesebb sóhajtozást. Persze ma már rutinosabb vagyok és rögtön megyek a kiadó, forgalmazó emberéhez, nagy ívben kikerülve a pénztárasokat, akik annyit sem tudnak megmondani, hogy egyáltalán melyik teremben lesz a vetítés (de ismétlem: nem az a bajom ha az alkalmazott nem tud informálni, hanem ha ezt kelletlenül közli).
De egyébként civilben is náluk érzem a legtöbbször, hogy a pénztáros már nagyon unja a banánt. Ez is olyan, mint a vendéglátás többi területe, egy étteremben is érzed, hogy mit vár el a főnök az alkalmazottaitól. Van ahol vendégnek érzed magad, van ahol pedig egy letudni való feladatnak. És ez általában semmilyen összefüggésben nem áll az étterem árkategóriájával, csak azon múlik, hogy a főnök mit vár el és hogyan vezet.
-
namenlos
tag
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
„alsó hangon 15-20 perc”
Maximum az ünnepek előtti hetekben, mikor rengeteg a hirdető. A rekord 22 perc volt. Bár ez filmtől is függ, egy blockbuster előtt jóval többen akarnak hirdetni. Amúgy átlag 10-15 perc, és ezzel az átlag néző kalkulál is előre, ha zavar, ne menj be előre.
Nyilván a Pink is teletolná reklámokkal a vetítést, ha lenne, ki hirdetne nála.
-
gabber01
addikt
No, hát ez az, hogy túl hangos. Mi ma voltunk a Mammutban a Majmok 3-on éppen az íráson felbuzdulva, hogy majd milyen jó lesz. Hát az ülőhelyek kivételével egy jó nagy csalódás volt. 4es teremben volt a vetítés, ahol a hangtechnika véleményem szerint igen silány, és ezt bizony a borzalmas hangerővel próbálják palástolni. Velőt rázó mélyeket gyakorlatilag nem hallottam, igazi sub tartományról pedig ne is beszéljünk. A többi tartomány pedig sokszor fülsértő volt.
A vizuális minőség is inkább csak elfogadható volt, mint csúcsszuper, és időnként én is azon gondolkoztam, hogy ez direkt ilyen homályos/életlen-e vagy tényleg csak simán vacak. Néha mintha egy kis kromatikus aberráció is befigyelt volna.Nem tudom, hogy a többi terem is ilyen-e vagy az említett Dolby Atmosos vetítések jobbak-e, de ez így egyelőre elég kiábrándító volt. És akkor még meg sem említettem, a még mindig nem létező weboldalt, az online jegyfoglalás teljes hiányát (ami 2017ben megbocsájthatatlan), a mozipénztáraknál pedig baromi sokáig kell állni, amikből amúgy is csak kettő van, és hogy az előtérben egyetlen egy ülőhely sincs.
-
Fitzgerald
veterán
Alien: Covenant-ot néztem itt májusban. A fotelek tényleg nagyon kényelmesek, és az is örvendetes, hogy lehet végre az első sorokba is jegyet venni, mert elég messze kezdődnek a sorok a vászontól. A 4K projektorok képminősége nem mondom hogy rossz, de közel nem olyan, mint amire számítottam.
Amikor ott jártam érezhető volt, hogy ők még újak, új személyzettel, tapasztalat nélkül. Ezt nem rosszból írom, én kifejezetten szeretek induló mozikat látogatni, van egy sajátos hangulata az egésznek.
Szinte érezni a levegőben, ahogy szeretnének megfelelni a látogatók elvárásainak.
Az egykori Rózsadomb Mozi jutott róla eszembe, ami sajnos nem sokáig működött, de én nagyon szerettem.
Ott néztem anno a Gladiátort, a Man on the Moon-t, meg még egy rakás egyéb filmet az alatt az egy év alatt, amíg működött.
Mivel pár percre lakom a Mammut-tól valószínűleg gyakori vendégük leszek. -
hoffman_
nagyúr
egy kérdés, ami kimaradt (és lejárt a szerk.)
a lépcső minden teremben oldalt van vajon? Alléban és Mom Parkban (sub, ov lelőhelyek ugye) egyszerűen üvölteni tudtam volna azzal a dilettánssal, aki a terem közepére lépcsősort tervezett. mintha soha a büdös életben nem járt volna még filmvetítésen...
T1, T5 jegyezve, ezt közben megtaláltam, köszi!
-
hoffman_
nagyúr
a hozzászólásokat még nem futottam végig, egyelőre csak a cikkre volt időm.
dióhéjban: köszi szépen. pont erre volt szükségem. igazoltad azt, amit elképzeltem, de nem mertem várni.
gyakorlatilag a főváros szinte összes mozijában megfordultam már, legyen ez művész, vagy multi. dolgoztam is egy multiban fénykora után, egyetem mellett, majd másfél évet (fenomenális fél év volt, aztán egy kissé leszálló ág plusz egy évig, de öröm visszagondolni rá).
így nyílt rálátásom bőven arra, hogy hogyan is működik ez itthon. szarul, sajnos. a kisebbik lánc kisebbik mozijában voltam, ennek minden előnyével és hátrányával. mára annyira eljárt felette az idő, hogy fáj a szívem, ha vissza kell mennem, pedig igazán családias volt, főleg, hogy az elmúlt 20 évben megszámlálhatatlanul sokat moziztam ott. egyszerűen nem akarnak költeni rá, egy vasat sem. hozza, amit hoz, azt kiveszik belőle, történet vége. számottevő romlás vagy javulás nincs, így akkor minek fejlesszek alapon működik sajnos.
a CC sem kellemesebb, személy szerint nagyon nem kedvelem. az általad említettekkel többnyire egyetértek, bár nem mindenhol egyezik a preferenciánk, a végeredmény ugyanaz. voltak szuper húzásaik. a Mom Park átalakítása fizikailag szerintem igen jól sikerült anno. az online rendszerük használható, és a mozijaikban, ahová én jártam, azért látni az egységet, némi szervezettséget. ez pozitív. ettől még lehúzós, lusta banda, innováció nélkül.épp ezért voltam kíváncsi, ha már lelőtték a Mom Parkot, a kedvenc mozimat, ugyanakkor szárnyra kaptak az új üzemeltetőről szóló hírek, hogy mik is lesznek a fejlemények. a cikked után úgy tűnik, a gyermekbetegségei ellenére számomra szimpatikus az összkép. ha nem hagynak fel a magas színvonalra való törekvéssel, akkor ez még hosszútávon is ígéretes maradhat.
az írásod fényében a következő mozimat igyekszem mindenképp a Pink egy Atmos termében megejteni, és bizakodva várom, hogy a Mom Parkból mit sikerül kihozniuk. főleg most, hogy sétatávolságra költözöm, pláne bízva bízom a dologban
köszi a cikket!
-
válasz
#42308056 #56 üzenetére
Az volt a kérdés, hogy mi a baj a CC mozikkal, és ezzel kapcsolatban írtad, hogy az Allee-ban nem találkoztál ilyesmivel.
Én főleg az Allee-ba és a Camponába jártam, és mind a kettő kutyául le van lakva. Már megbocsáss, de 1760 ft / fő árért azért nem ezt várom el. Meg nem azt, hogy 15 perc reklámot adjanak le a film előtt.
-
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
1, 95% 15percnél nem lehet hosszabb. Premier előtti vetítéseknél előfordul hogy több, főleg ha nyereményvetítésről, reklámvetítésről van szó.
2, Abszolút. Csak akkor változtatnak,ha végleg elromlott (pl kiég az égő) ,vagy ha panaszok érkeznek. Addig nem nyúlnak hozzá (profitmaximalizálás).
3, nem voltam ott,de elképzelhetőnek tartom. Ha valami nem oké, panaszt teszel és visszakapod a pénzed. Sztem kellemetlen,de fair.
4, Gyerekkoromban voltam utoljára Dunában, akkor nem értettem ezekhez. Nem is emlékszem már rá ,hogy néznek ki a termek. De nemhinném hogy jobb mint a westend pl, azok is siralmas állapotban vannak.
5,privátokat általában valaki szervezi/pénzeli. Amíg ő nem mondd semmit, az alkalmazottak sem tudnak mit mondani, őket meg hiába szidod, 0 ráhatásuk van egy ilyen mozira.
6,abszolút, a büfé rettenet körülményes, kevés hellyel és sok dolgozóval,már egymástól sem férnek el, és emiatt a kiszolgálás idegesítően lassú.Cifu: westend ugyanez. És ameddig nincs panasz, addig nem nyúlnak hozzá.
-ahhoz human power kéne, azt meg fizetni kéne. Nem is beszélve arról a nézőről, aki ugyanúgy fizetett a szolgáltatásért, mint pl te, és be se engednék a vetítésre. Jó kis üvöltözések lennének ilyen eseteknél, és ez kb 20 percenként előfordulna.
-
válasz
#42308056 #51 üzenetére
Az Allee-ban simán találkozol azzal, hogy a falon lévő lámpák egyike-másika nem működik, sőt, mintha valamelyik teremben az egyik árnyékolója konkrétan részben le van törve,é s ha az utolsó sorban ülsz, akkor a szemedbe világit. A székes sorszáma kopott, nem egy hiányzik. A lépcsőfokok kék LED-világítása itt-ott alig látható / nem működik.
@Kiki18: A "zárják be az ajtókat" kifejezés képletesen értendő. Akkor úgy fogalmazok, hogy ne engedjék be későn érkezőket. Így megfelel?
-
Az esetek 90% nem saját tapasztalat,az ottdolgozó barátok, és az ott mozizó ismerősök mesélték.
A belerúgás volt csak saját élményem, és ha picit utánaolvasol sokan mások is így jártak.Nem saját életfelfogásról van szó. Élettapasztalat, ha az ember moziban dolgozik x éve,átlátja melyiknek mi a gyengéje vagy ereje.
A CC mozik közül egyedül a MOM volt szőnyeges.Azt is eladták. És most ne a vászon előtti placcra gondolj, hanem a nézőtér területére. CCkben ez a rész már víztaszító anyaggal van fedve (linóleum féle, de nem az...a neve nem jut eszembe most, de azt elég ha felmosod és feltörlöd)A későn beérkező nézők jó hányada pedig ténylegesen a mozi hibája. Hisz a kedves néző hiába jön fél órával korábban jegyet átvenni,ha ott sor van, plusz ha a büfében is sor van...esélytelen. A CP pedig nem bővithető. Fix 2 pénztár, fix 3-4 büfékassza(nememlékszem pontosan mennyi, de kevés) és ez sem bővíthető.CCben ezek megoldott dolgok.
Még szép hogy az ajtó nem zárható. Ha baleset történik ,kigyullad valami, vagy a vendégnek mosdóba kell mennie, legyenek zárva az ajtók? Nemár...
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
#42308056 #51 üzenetére
"IMAX-es rácsozat szerintem simán annyi, hogy alacsony felbontású a vetítő."
Nem ilyen rácsozatra gondolok. Egy korábbi kommentben már leírtam, olyan volt, mintha a vásznat összehajtogatták volna, majd a hajtásnyomokra szarva visszatették volna. Ezek ilyen kb 1,5 x 1,5 méter körüli hajtásnyomnak tűntek.
Voltam már többször ebben az IMAX teremben, nem így kell kinéznie.
(#50) nemlehet: A jó öreg elhanyagolt klíma szag. Szerencsére nem csak kellemetlen, de még fertőzésveszélyes is.
-
#42308056
törölt tag
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
IMAX-es rácsozat szerintem simán annyi, hogy alacsony felbontású a vetítő. Világos, stagnáló képeknél simán látszanak a képpontok. Az hogy régiek a termek jogos, van pár hely amit fel kéne újítani. Mondjuk ki hova jár, én az újabb mozijaikba szoktam, Allee, Arena, ezekkel nem szoktak minőségbeli problémáim lenni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Tényleg megérkezett a prémium mozizás Magyarországra? A cikkből minden kérdésre választ kapsz!
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung S23 Ultra 512/12GB Fekete / Normál állapotban / 27%-os ÁFÁS számlával / 12 hónap jótállással
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteB650M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB Lian Li O11 ROG Dynamic XL 650W
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- 2db Dell PowerEdge R740 2U Rack Szerver és 3db Netapp FAS2040 NAS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest