Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#45) Dave™ válasza Dave™ (#42) üzenetére


Dave™
nagyúr

A kezdeti költség csak az egyik példa volt. A másik a tartam. A legjobb termék az én szememben az az ügyfélnek, ami 2-3 év után már 100%-os értéken visszavásárolható, emellett nyújt(hat)ja azokat a szolgáltatásokat, amiket egy banki termék nem tud (pl. kockázati elemek). Na már most ezeknél az extra rugalmas és alacsony költségű termékeknél a jutalék elenyésző, az extra hosszú (15-20+) termékeknél ennek többszöröse. Lehet, hogy nekem egy 15 éves célom van, de szerinted melyikkel járok jobban? Ha megkötöm azt, amelyik már 5 év után bőven pluszos, vagy ha azt választom, amiből a 15 év előtt csak bukóval tudok kiszállni. Hozamban érdemben nem lesz különbség a 15. évnél, a kérdés csak annyi, hogy nem jön-e közbe semmi a 15 év alatt. Az ügyfélnek szerintem sokkal jobb a rugalmasabb változat, és abban is biztos vagyok, hogy ha megkérdezed az embereket, akkor ezt választanák a kötöttebb helyett. De nem fogod megkérdezni, mert 15 éves célra 15 éves terméket adsz. Szerintem az egész szakma gusztustalan, úgy ahogy van. Remélem jönnek majd a leegyszerűsített/PSZÁF által végletekig leszabályzott termékek, amiket interneten is simán meg tud kötni majd az egyszerű állampolgár is. A vagyonbiztosításoknál már sikerült kiiktatni a hiéna üzletkötőket, a személybiztosításokon a sor. Semmi olyan nagy tudomány nincs benne, ami indokolná a jelenlétüket (a legtöbb ügynök nem sokkal felkészültebb pénzügyileg, mint az átlagügyfél, inkább értékesítő, mint szakember). Tudom, az igények feltámasztása, a vágy felkeltése stb. Nem belőlük lesz a hosszútávú ügyfél, hanem akik fejben, maguktól jutottak el a szükséges pontra. Ők meg meg fogják tudni oldani neten keresztül, egyedül is. Ez lesz a vége, nem kell hozzá sok idő.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.