Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
saját szememmel láttam, ahogy megfogtam a kábelkorbácsot az autómban és leporlott róla a külső szigetelés. szóval az, hogy állapotot veszünk, nem évjáratot meg nem kilométert, kamu duma.
az újakkal más baj van: minél újabb, annál több benne az elektronika és annál nehezebb összerakni rendesen. nem is szokott sikerülni. akinél új autóról tudok, az mind szidja a sok kis biz-baszt a kocsiban. beszélgettem családban is erről a kérdésről, azt mondta a bátyám, hogy a szerelője kategorikusan kijelentette, hogy új bmw-t ne. másik ismerős frissen vett új mercit, gyakrabban van szervizben, mit nála. ő se adta el az előző autóját (egy nagykorú accordja van).
meg persze attól is függ, hogy adott autógyártó életciklusának melyik szakaszában van. amikor feltörekvő gyártó, akkor beleadnak apait-anyait, ilyenkor a második-harmadik generáció gyakran jól sikerül, lásd most a kia-t meg a hyundait. amikor meg már elviszi a hírnév a piacot, akkor jön az, hogy minden fillért meg kell fogni, jó lesz a két centtel olcsóbb csatlakozó is, hiába hullik szét három hónap alatt. és akkor jön a tipikus fillérb-szás végeredmény autó, mint pl. a toyoták, a fóccvágen, a bmw, a merci, stb.
ezt tetézi még az emberanyag probléma: egy q.va olajcsere után is be tudják úgy zárni a motorháztetőt, hogy eltörik a zár érzékelőjét, amitől vidám zenés menetté változik minden utad (=toporzékol a rablásgátló).
aktuálisan nagyon tele van a fundoklim az autóiparral.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
426os
őstag
20-30 éve még máshogy fejlesztették az autókat.
Manapság a sok kutatásnak és a nagy számítási kapacitásnak köszönhetően sokkal pontosabban lehet számolni az anyagok fáradását, élettartamát Ezt megspékelve a hatalmas árversennyel kijön az, hogy mindenki úgy fejleszt, hogy a gyártó által előírt élettartam alatt (10-15 év, 2-250k km) ne legyen probléma az adott alkatrésszel (mondjuk gari időn túl, ha nem fődarabról vagy biztonságkritikus alkatrészről beszélünk, akkor kb úgyis mindegy az elmúlt 10 év típushibáiból kiindulva). Utána akár el is porladhat, nem számít. Régen nem tudták ilyen pontosan belőni az anyagokat, így a biztonság felé elmozdulva "túltervezték" őket. Ha hozzávesszük azt, hogy egy mai autó mennyivel bonyolultabb, mennyivel több dolog van benne, akkor belátható, hogy sokkal kisebb a valószínűsége annak, hogy 20 év múlva olyan szinten autó lesz még, mint ma egy 20 éves..
-
Lenry
nagyúr
az enyém is ugyanez. van hátsó ajtó, de nincs hátsó ülés, helyette van egy rács, az első ülések mögött, hogy még véletlenül se tudj valami hosszabbat berakni a kocsiba, ellentétben az 5 személyessel, aminek ha lehajtod a hátós üléseit, több helyet kapsz, mint a Van verzióban
és arra nem 7000 a pályamatricaGvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
eddie17
addikt
Na akkor ugyanaz. Igen ezt én is felvetettem hogy nem éppen a legpraktikusabb de kellett a Van az adó miatt... Úgy hogy én árut sem szállítok
De alapból jobban felszerelt Mert extra csak a bőrkormány és a radar volt. Jó azért attól a bőrtől nem kell ám hanyatt esni, nem prémium.
Na de ez már eléggé eltért a témától.[ Szerkesztve ]
-
bagkri01
őstag
Én is az sx4-et mondanám. Elég nagy, kényelmes, pakolni is lehet bele, vannak belőle jól felszerelt példányok és még a forma is elég jó szerintem. A céges autók SX4 fapadok, de már azok is elég jók, bírják a strapát.
samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note
-
Az automata nem tudja melyik nap van.
A mai felállásban, a robot/automata munkáját ember ellenőrzi. Az ember munkáját az automata.
A BMW-nél jártam üzemlátogatáson. Ember már csak olyan helyen dolgozik, ahol egy lépésben háromnál több műveletet kell elvégezni, ellenkező esetben olcsóbb az automatizálás.Az eltérés nem a szerdai nap okán van.
Nyilvánvalóan a 3 literes Alfa, prémium kategóriás autó. Az árába belefér a jobb minőségű kábelek használata.
Az olcsó modellek esetében a gazdaságosság elsődleges szempont.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Csabroncka
addikt
1. Veszel japánt, igénytelen szívóbenzinest (ennyi pénzért 7-8 éves gépek vannak szép állapotban, általában >150 ezer felett)
2. Veszel német vonalat, turbó benzinest (ennyi pénzért 5-6 éves gépek vannak, általában >100 ezer felett)
Jellemzően Toyota, Suzuki igénytelen, kevésbé szervizigényes, mint a német vonal....
"in medias res"
-
szabonagyur
félisten
Azért szerintem van 1-2 dolog amit mindenképpen érdemes figyelembe venni:
1. Használtat veszel, valahol érdemes kompromisszumot kötni és nem feltétlen a piacot hibáztatni azért, hogy valami hiányzik (pl. hátsó elektromos ablak) és annak aki újonnan vette más volt a prioritás. Pl. nekem van 4 elektromos ablak, de nincs tempomat és mind a 4 elektromosat odaadnám érte, mivel annyira keveset van használva, amikor kell lekurbliznám én.
2. Rengeteg céges autó van eladó ahol bizony igenis mennek bele a km-ek, ha 2010-st nézel és van benne 150-200e km teljesen normális, ami meg kevesebb km-s azok nagy része drágább tehát nem fér bele az évjárat követelménybe is, illetve sokszor tapasztalom, hogy amiben 8-10 éves korára nincs csak mondjuk 100e km ott azért a rendelésnél az X-k nem jelentek meg túl gyakran, tehát kevésbé jól felszereltek.
-
szabonagyur
félisten
-
[ Szerkesztve ]
-
-
bacsis
Közösségépítő
válasz szabonagyur #91 üzenetére
1: Még igazad is lenne... A gond az hogy 2018-at írunk... A mi kotlák suzukinkba ami 300-at ér, belefér az elöl/hátul elektromos ablak? Most úgy beszélünk, mintha ez valami nagy extrának számítana... s nem valami 5Ft-os dolgról lenne szó.. úgy gondolom, manapság ez minden autóban ALAP felszereltségnek kéne lennie... Ennyi erővel örüljünk neki, és extrának számít, hogy motor hajtja az autót, nem a lábamat kell kidugni a kasztni alatt és magamnak hajtani Szóval igenis gáz, hogy ilyen téren kell kompromisszumot kötnöm... Van olyan autógyár aki szerint nem így van? hát akkor az én pénzemet tuti nem az fogja megkapni
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
Akkor javaslom, hogy nézz meg egy új autó konfigurátort. Sok gyártónál manuális klíma az alap (talán van még olyan is amiben klíma sincs) és tekerős ablak hátul. Ez van ezt kell elfogadni ahogy azt is sok embernek/cégnek nem éri meg X ezer forintot kiadni azért, hogy egy amúgy szinte sosem használt funkciót megvegyen.
Az meg, hogy a Suzukiban benne volt anno mit ad? Nem alap felszereltségű volt gondolom akkor sem, lehetett venni tekerőssel is.
(#97) flymi: így van lehetne sorolni rengeteg dolgot amire azt mondja valaki, hogy 5 Ft-s extra, de pont ez a jó, hogy választható akinek nem kell nem veszi még így az új autót. Használt autónál meg el kell fogadni, hogy nem kellett senkinek.
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Szerintem akkor nem nagyon fogsz találni így autót, bár ne legyen igazam. Értem én, hogy minden eddigi extrát meg akarsz tartani, csak legyen újabb és jobb, de ez így elég nehéz lesz.
A mi Focusunkba is akkora extra lett volna az állítható utasoldali ülés? Nem hiszem, mégsincs./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
.Szaki.
addikt
Hyundai i30 / KIA Cee'd, Honda Civic (UFO), esetleg Honda Insight-ban gondolkodnék. Suzukiból SX-4. Toyotából biztos régebbi darabok vannak, elég jó az értéktartásuk.
-
8th
addikt
Vegyél egy ilyen amerikai szutykot ebben van négy elektromos ablak ha ez annyira fontos neked. Csak saját magad szopatod az ilyen buta kikötésekkel. És akkor mi van ha a hátul ülőknek tekerni kell kettőt a kurblival? Leesik a gyűrű az ujjukról vagy mi?
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Építő/felújító topik
- Könyvajánló
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Router gondok
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gamepad
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- További aktív témák...
- AVM OVATION CS 6.3 HIGH END MINDENES + RC9 Streamer/dac/cd/erősítő 2x500W/4OHM Patika!
- Omen 17-ck0003nh 17.3" QHD IPS i7-11800H RTX 3060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Aerocool Cyclon RGB ablakos, fehér ház
- Playstation 5 (lemezes verzió)
- Makulátlan IPhone 13 Pro Max 1 TB, Green , gyárilag függetlenül Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen