Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#83) 426os válasza bitpork (#82) üzenetére


426os
őstag

20-30 éve még máshogy fejlesztették az autókat.
Manapság a sok kutatásnak és a nagy számítási kapacitásnak köszönhetően sokkal pontosabban lehet számolni az anyagok fáradását, élettartamát Ezt megspékelve a hatalmas árversennyel kijön az, hogy mindenki úgy fejleszt, hogy a gyártó által előírt élettartam alatt (10-15 év, 2-250k km) ne legyen probléma az adott alkatrésszel (mondjuk gari időn túl, ha nem fődarabról vagy biztonságkritikus alkatrészről beszélünk, akkor kb úgyis mindegy az elmúlt 10 év típushibáiból kiindulva). Utána akár el is porladhat, nem számít. Régen nem tudták ilyen pontosan belőni az anyagokat, így a biztonság felé elmozdulva "túltervezték" őket. Ha hozzávesszük azt, hogy egy mai autó mennyivel bonyolultabb, mennyivel több dolog van benne, akkor belátható, hogy sokkal kisebb a valószínűsége annak, hogy 20 év múlva olyan szinten autó lesz még, mint ma egy 20 éves.

.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.