Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#57) FPéter válasza osztraksajt (#55) üzenetére


FPéter
aktív tag

Egyáltalán nem érted, hogy miről beszélek, ez a baj.

Ti mindannyian az eladó szemszögéből nézitek a helyzetet, ami Magyarországon egyébként is általános probléma. Pedig a vevővel álltok kapcsolatban, nem lehet figyelmen kívül hagyni az ő nézőpontját sem. (Nyilván ha a te 1 év garanciás mosógéped a 370. napon romlik el, mérges leszel. Persze, mivel nem 1 évre terveztél mosógépet venni. Korrektnek tartanád az eladót?
A garancia (->jótállás) fogalma max. a törvényekben áll kapcsolatban a vállalt idővel, de az általa sugallt üzenet teljesen más. )

Engem nagyon nem érdekelne, hogy a 365. napon elromlott mosógépemhez kijönne egy ember és a kezembe nyomná az árát, vagy megjavítaná és izgulnom kéne, hogy mikor romlik el már megint. Ugyanúgy ahogy a 30. napon elromlott laptop esetén sem boldog a vevő, hogy vett valamit, és 1 hónap után megint a pénz van nála, megbízható laptopja meg megint nincsen és mehet szaladgálni másik után.

A becsületsértéses bekezdésedet el se olvastam, hiszen már a negatív hangvételednek sincsen semmilyen létjogosultsága a véleményemmel szemben, ráadásul kétszer is jeleztem, hogy a tájékoztatás hiányával is megvalósítható egy átverés, nem csak szánt szándékkal. Ezek után csak a hülyehajón állítanának engem pellengérre, de ez megint no offense.

Én elhiszem, hogy bacsis nagyon alapos teszter, de nem jó szolgáltató. Nem kellett volna ebbe a helyzetbe kerülnie, ha képezte volna magát a témában és körültekintőbben jár el. A legnagyobb hibája a garanciavállalás volt alap nélkül, de extra profitért, ahogy írta is. A vevő hibája pedig az, hogy nem őszinte, pedig meglenne a módja annak, hogy elálljon a vásárlástól.

Olvassátok el pl. Peter F. Drucker : The Essential Drucker c. könyvét (biztos van magyar kiadása is), rengeteg újat mondana nektek a témával kapcsolatban. Ez a "senki nem tartott fegyvert a vevő fejéhez" megközelítés a mai magyar kereskedelem rákfenéje, rögtön a "pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el" után, bár elismerem, hogy ezt nehéz felismerni.

Ha utánanéztetek, hogyan is megy egy szolgáltatás megtervezése nyugatabbra és nem értetek vele egyet, akkor már lesz miről vitatkozni.

Újat tanulni mindig hasznos dolog, és ezt a legőszintébb baráti jóindulattal javaslom nektek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.