Ez nagyon tömény volt.
"nincs rá lezsóidő"
Ez nagyon tömény volt.
"nincs rá lezsóidő"
"Jó mi?"
Jó, nagyon jó! Eddig nem szólaltam meg, de elárulom, hogy élvezettel olvasom irományaidat.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
http://www.adrenalinbase.com/index.php?L=fr&T=videos# -- The need4speed " The art of flight "
Erről eszembe jutott az a kórházas telefonos történet:
- Mentőállomás, tessék
- HALLÓ, KÓRHÁZ? (üvöltő néni.)
- Nem, Kistarcsa mentőállomás.
- DE KÓRHÁZ?
stb.
mennyit veszekedtem egyik nagy internet szolgáltatóval...
felhívom a nagyvállalati ügyfélszolgálatot, mondom elment a net. szabvány válasz: húzzam ki és dugjam vissza azt a kis dobozt. mondom nincs kis doboz. de az adsl-t kapcsoljam ki. mondom nem adsl. több kör után rákérdeztem, hogy ember, látja a felügyeleti rendszerben, hogy milyen szolgáltatást kapunk? látja. azt is látja, hogy 300 Mbps a sebesség? igen. akkor miért hülyít az adsl-lel? de húzzam már ki. argh...
október végén upgradeltünk, nem sikerült. ők folyton le akarták zárni a hibajegyet, én megmondtam, hogy amíg nem látom a kifizetett sebességet, addig nem zárja le. a hülyéje december 24-én délután fél négykor hívott, hogy lezárná a hibajegyet. mondom nem. akkor ő azonnal elindít egy szerelőt két megyével arrébbról és mérni meg szerelni fognak. mondom egyrészt nyugodtan jöjjenek, nincs ott senki más, csak az a biztonsági őr, aki nélkülem nem fogja beengedni, másrészt meg gondolkodjon már, egy csomó ügyfél új gépet meg internetet vett karácsonyra, épp azt csomagolják ki, szerinte ki fogom húzni alóluk a drótot? hát nem. jó, akkor ő lezárja a hibajegyet. jó, akkor én 5 perc múlva megnyittatom újra.
fenti sztorihoz hozzátartozik, hogy tavasszal kezdtük a cécót. egész nyáron felénk se néztek, a dögmelegben, majd amikor megjött az első nagyobb hófúvás és fagy, akkor másztak fel a bazi nagy ház tetejére meg a gyárkéményre az 1.2 méteres antennával... ha nekik ez a jó... pedig ha abba belekap a szél, nemhogy leesnek, két falunyit repül akkora vitorlával... következő év májusában ért véget a történet, fizettek egy vaskosabb kötbért.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Hm.
"- Jó napot kívánok, Ön XY Bank ügyfélszolgálatát hívta, Üszis Józsi vagyok, miben segíthetek?
- Tyukodiné vagyok, elnyelte a kártyám az automata.
- Rendben, ha jól látom, telebank azonosítás nélkül érkezett be az Ön hívása, kérnék egy ügyfélazonosító számot.
- Azt nem tudom.
- Rendben, akkor az édesanyja nevét, az Ön születési idejét és a lakcímét kérdezném.
- [ügyfél megadja]
- Ilyen adatokkal nem találok ügyfelet a rendszerben. Ön a mi ügyfelünk?
- Nem, a Z Banké.
- Az automata, amelyik elnyelte az Ön kártyáját, a mi automatánk?
- Nem, a Z Banké.
- Elnézést, akkor miért minket hívott? Mi az XY Bank vagyunk.
- Az Önök bankfiókjában van kitéve telefon, azzal a felirattal, hogy itt ingyen beszélhetek.
- Igen, az XY Bank bankfiókjaiban kitett telefonokról tudja ingyen hívni az XY Bank ügyfélszolgálatát...
- Oké, akkor át tudna kapcsolni a Z Bankhoz?
- ..."
(A valósággal való minden hasonlóság esetleges, legfeljebb véletlen.)
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
Hasonló témakörben , nosztalgiai rémálmaim felélénkülnek ezen szituációk olvasása közben.
Philips szerviz, a sok aggódó , okoskodó, tudatlan személy , mikor boldogan mész be és 5 perc alatt az életkedvedet is elveszik.
A többit a képzeletetekre bízom..
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Köszi mindenkinek a kommenteket meg mindent. Ha esetleg eszembe jut még valami akkor bővítem, bár így is elég hosszú lett.
Szerintem ne ezt az írást bővítsd, mert nem hinném, hogy újra elolvassa bárki is. Írj újat, arra tuti rárepülünk.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Ok, amúgy is kb ennyi volt ami igazán brutál volt az ügyfélszolgálat alatt. Két következő téma is érik és egyik sem lesz bosszankodás, ígérem.
"egyik sem lesz bosszankodás": miért? nagyon jól ki tudjuk röhögni a kínjaidat legszebb öröm a káröröm, mert nincs benne irigység
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Nálunk szimpla öt számjegyből áll a munkalap, zseniális, mikor 4926-ik alkalommal magyarázod, hogy nem, nem tudod név alapján, hogy áll a cucca és igen, a jobb felső sarokban van a sorszám a munkalapon. Igen, oda van írva, hogy sorszám. Igen, tényleg a jobb oldal, mellette bal felül ott a telefonszám, amiről hívott. Öt percig elszöszölünk ezzel, aztán kinyögi, hogy ő kiírta egy papírfecnire a telefonszámunk és arról hív. Rendszerint az az indok erre a rendkívül logikus tettre, hogy XY helyen van a munkalap, hogy ne hagyja otthon, ha jönn a cuccérr. 99%-ban munkalap nélkül fog beesni az ilyen a boltba is, az hóttziher.
bejegyzés "Azzal szeretnék kapcsolatban érdeklődni: III/III. rész, Nem érdekel, oldja meg!"