Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#381) dokee78 válasza Zsolti900114 (#380) üzenetére


dokee78
félisten

Zoner

(#382) Baxy88


Baxy88
csendes tag

Nem tudom ki, hogy van vele de amikor én megvettem az első androidos telómat nem igazán kellet beletanulnom. Megfogtam bekapcsoltam és mintha már évek óta használnám a rendszert úgy tudtam is kezelni.

(#383) Zsolti900114 válasza dokee78 (#381) üzenetére


Zsolti900114
tag

köszönöm!

(#384) ChuckyOsb


ChuckyOsb
aktív tag

Sziasztok!

Új vagyok Androidban. Barátnőm telefonján ez a jelenség látható amit próbáltam képen ábrázolni. Tudnátok segíteni, hogy ez mi és mitől van?

(#385) dokee78 válasza ChuckyOsb (#384) üzenetére


dokee78
félisten

Esetleg a Galaxy Mini topikjában kérdezted?

(#386) ChuckyOsb válasza dokee78 (#385) üzenetére


ChuckyOsb
aktív tag

Köszi, feltettem ott is a kérdést. Itt kezdtem, mert kezdő vagyok. :B

(#387) dokee78 válasza ChuckyOsb (#386) üzenetére


dokee78
félisten

Általában itt kezdőknek ajánlott appokról van szó,
viszont a készüléked topikjában hamarabb és használhatóbb választ kaphatsz.

(#388) ChuckyOsb válasza dokee78 (#387) üzenetére


ChuckyOsb
aktív tag

Köszönöm szépen. Vissza olvastam itt is, sokat tanultam belőle. :)

(#389) Attila_26


Attila_26
aktív tag

upup ;)

(#390) eeew1


eeew1
csendes tag

Sziasztok! Tudtok olyan programot javasolni, mellyel mappát tudok létrehozni a menüben, és bele tudom húzogatni az alkalmazásokat?

(#391) aggleány válasza eeew1 (#390) üzenetére


aggleány
addikt

Persze. Egy csomó launcher tud ilyet, pl. GoLauncher EX. A legtöbben ezt szeretik, mert a Launcher Pro-t nem fejlesztik tovább.

(#392) Eliot Anders


Eliot Anders
aktív tag

Sziasztok!

Nem tudom hol tegyem fel a kérdést pontosan, szóval bocs, az esetleges offért. Hogyan tudnám törölni a SIM kártyáról a számokat a telefonban?