Hat ha a batyad alkatresz kereskedo, akkor szolj neki, hogy segitsen mar rajtad, kozel felaron kapja az alkatreszt. (en is ebben dolgozom azert tudom )
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
ZXR750
csendes tag
A vicc, hogy cimbi olcsóbb!
alkatraz3000
senior tag
Nekem vki abban segítsen, hogy bejött ugye ez a nagy hideg. Nos, az astra tejfehér füstöt okádik magából, ami néha már engem zavar, mert nem látok a tükörben! Mi az oka ennek?
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
(#55) Neil Watts válasza alkatraz3000 (#54) üzenetére
Szia!
Bár fehér füstöm még nem volt, csak kék, igaz Astra G-n, de:
A kék akkor keletkezhet, mikor motorolaj kerül az égéstérbe, a fehér pedig jellemzően hűtőfolyadék beszivárgásra utalhat amennyire tudom.
Lauda: Azt direkt nem írtam, mondom előbb ezt ellenőrizze le
Üdv. core2
[ Szerkesztve ]
Ha nem fogy a hutoviz, akkor sima vizpara, a levego viztartalma.
alkatraz3000
senior tag
hát sajnos a motor tömítése az annyira jó, hogy semennyire. szóval van vele probléma, de csóróság lévén, nem tudok vele mit csinálni.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
ESP
senior tag
Ezért tart itt a magyar használt autó piac ahol.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Hat ha fogy a hutoviz, akkor annak a parajat latod a kipufogoban, gyakorlatilag elparolog a hengerbe jutott hutofolyadek. De paras idoben egy bizonyos szintig termeszetes a feher kipufogogaz.
alkatraz3000
senior tag
nem folyik el a víz sehova, furcsállom is. de közben járómotornál lehet érezni a hűtővíz szagát.
az viszont durva, hogy 10éves gyertyák vannak benne
[ Szerkesztve ]
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Hikvision
senior tag
A fékbetét/tárcsák állapota vásárláskor már a legutolsók közé tartozik amit megnézek.
Nekem elsőre legfontosabb az összkép kívülről. napfényben egyeznek-e az árnyalatok az elemeken, illesztési hézagok körbe, csomagtartó fel, pótkeréknél gányolás nyomok, frissen festett felület, mind gyanús. Ajtók záródása, motorháztető felnyit zárhídon friss festék vagy egyengetések nyomai, de legtöbbször a rendszámtáblák is sokat elárulnak, mert azt nem szokták cserélni törés után. Persze ha új a rendszám akkor mindegy. Motor ha le van mosva alapból gyanús, de nem váló ok. Első hidegindítás, hidrotőkék/szelepek hangja, hátul ha már látjuk a kékes füstöt az nem túl jó, de szintén nem váló ok, de jó alku alap, szelepszár szimering nem a világ. Nem árt megnézni az olajbeöntő sapka alját, ha erősen vajas akkor valószínűleg hengerfejes az autó, ha csak kevésbé akkor az lehet a sok rövid utaktól is. Ha már a sapka le van véve, világítsunk be a szelepfedélbe, ha nagyon sok az olajsár, akkor valószínűleg "nem volt" gazdája az autónak, nem cseréltek benne olajat időben, és akkori s csak gyenge minőségűt kapott. Érdemes állóhelyzetben a kormányt kitekerni, egyből képet kaphatunk a szervó állapotáról és érdemes megnézni a féltengely-ek állapotát is. Belül pedig a szokásos ülés/kormány/pedálgumi páros csak tájékoztató jellegű a kilométerrel együtt, ha összességében egyben van minden, nincsenek szerelésnyomok, durva kopások, illesztési hibák a műanyagoknál, különböző szedett vedett csavarok, akkor nagy gond nem lehet. Menet közben ne sajnáljuk a gödröket, macskakövet ott jönnek elő a hibák egy kis kotyogás még szintén nem váló ok. Kuplung pedált mennyire nehéz lenyomni,(szerkezet/bovden hiba) Esetleg csúszik-e magasabb fokozatban hirtelen gyorsításnál(tárcsa) és benyomott pedálnál lehet-e hallani kerregő hangot (csapágy). Ha kuplungos az autó az zsebbe nyúlós történet, de még mindig a vállalható kategória, (alku kérdése), váltó rudazat állapota, sebességbe rakva mennyire lötyög a váltókar,esetleg nehéz megtalálni a fokozatokat, ez sem vészes, de ha már recseg a váltó akkor mondjuk egy szinkron gyűrű hiba nem akkora poén autóvásárlás után. Több dolgot már nincs erőm leírni, de kb a végtelenségig lehetne variálni, de én még mindig azt mondom, h törött autóból soha nem lesz sokáig jó autó, tehát nálam az a legfontosabb szempont, h ne TK-ból visszahozott legyen.
20 éve a PH-n.
alkatraz3000
senior tag
teszek fel fényképet, hogy egy egyben lévő autóból miként lett egy undormány bontószökevény, majd egy szépen felújított ismét szép F astra
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
FatalEror
addikt
Hát ezek kb alap dolgok ezek mennek a helyszínen,majd feldobom az eladónak,hogy akkor eddig oké,vigyük el egy autószerelőhöz,ott megemelik a kocsit és alánéznek.
Fényezésnél inkább a festékvastagságot szoktam nézni,láttam már olyan polírt ami gyönyörű volt a 2. mosásig.
Emelő alatt meglehet sasolni váltórudazatot,hogy nem folyik-e a difiből az olaj,meg az egyéb alkatrészekből.A kereket érdemes meghúzni magunk felé,hogy mennyit enged a kormányösszekötő állapota miatt stb.
A váltó probléma meg azért fajtától függ,mert pl ladában,és CRX-kben már cseréltünk otthon szinkrongyűrűt,szarért-hugyért vettünk egy bontott darabot,már mint váltót,és kész.
HardCore is my LifeStyle
beefjeez
senior tag
A miénkben is szar volt a fűtés, a kapcsolók voltak problémásak.
Hikvision
senior tag
Bizony jól jön egy rétegvastagság mérő vásárlásnál, csak az esetek többségében nincs. Nyilván egy bontott váltó nem a világ, de mondjuk egy V-ös golfon ha már kuplung/váltó hiba van erősen elgondolkozik az ember.
20 éve a PH-n.
ESP
senior tag
Egy 20éves autón festék vastagságot nézni?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Hikvision
senior tag
Maximum körbe lecsekkolod a fényezők munkáját
20 éve a PH-n.
FatalEror
addikt
Áh oda nem kell,az,másik kategória.
Nyilvánvaló,hogy nem fogom a ladáknak meg a CRX-knek mérni a faxom a festékvastagságot.
SayczPersze ezeket a cseréket csak a régebbi elterjedtem típuson javaslom,azoknak az alkatrészeit általában szaréhugyé' utánadvágják,illetve ilyen szempontból lehet jó egy karambolos kocsi ami elég nagyot kapott.
[ Szerkesztve ]
HardCore is my LifeStyle
adalbert1
veterán
Átérzem a helyzetet, az összes családi autónk közül a kedvencem a csapott hátuljú F Astránk volt.
Magnum_
nagyúr
bakelitek, gumik egy szilikonos/műanyag ápolós kezelést kaphatnának, meg esetleg egy dísztárcsát. kellemesebb lenne a szemnek.
I humbly and respectfully decline™
Csabadi
tag
Sziasztok, új vagyok itt.De nem nézelődni jöttem hanem kérdésem lenne.opel astra f 1993 c16nz, első indítás nehézkes, úgy értem, hogy sokat teker mire beröffen, utána minden frankó, simán egyből indul.Namost ac megy 1baros nyomás van az injektor házban,gyújtás ellenőrizve stroboszkóppal(diag csati két láb összehidalva)Inditózás közben nyom a pumpa, mert ugye a jobb lábtérnél relé baj is lehet. Hibakód nincs, vagyis csak villogtatni tudjuk. Gondoltam vizhőfok jeladora, de már azt régebben cseréltünk. Mi lehet a gond? Jó állapotú a kocsi 190000km pár évesen vettük.
Gabibácsi
tag
gyertyák?
hengerfejtömítés rendben? akkor is nehezen indul
mennyire sokat teker?
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Csabadi
tag
Gyertyák, kábele, rotor, elosztófedél majdnem új, fel éve lett cserélve."Hengerfej Tömítés" olaj nincs a vízben és fordítva sem, nem fogy a viz, fűtés tökéletes.... Hidegen kB 4 - 5 másodperc, melegen kB fél fordulatra indul
Gabibácsi
tag
szerintem a 4-5 másodperc nem annyira vészes, ha nagyon hideg van, és kint áll a kocsi
melegen fél fordulatra indul az enyém is... gyertyákat nézheted még meg, kiszeded hogy kormos-e, de szerintem nem lesz baja
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Csabadi
tag
Garázsban van a kocsi, gyertyák gyönyörűen ki vannak égve, nem kormos. Nem hiszem hogy ennyit kell tekerjen, mivel pár éves volt mikor hozzánk került és sokkal jobban indult. Viszont ez a nehézkes napi első indítás egyik napról a másikra jött...
Gabibácsi
tag
Akkor tényleg nem tudom
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
mephi666
nagyúr
akku gyengélkedik esetleg? mi kint tartjuk a miénket (92-es c14nz) utcán, de 1-2másodperc alatt indul reggel elsőre... amikor az előző akku gyengélkedni kezdett, akkor volt nálunk hasonló jelenség
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Csabadi
tag
Akku rendben van, 2 hónapos önindító ki lett takarítva zsírozva+kefe csere.
bejegyzés Opel Astra F 1993, egy hűséges társ!