Ha rendesen gondját viseled,és nem lopják el,sose kell elengedned.
HardCore is my LifeStyle
Ha rendesen gondját viseled,és nem lopják el,sose kell elengedned.
HardCore is my LifeStyle
Végre egy autó, aminek nincs tekergetve az órája.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Nekünk is f astra van, 1995-ös, 1.4 8v.
Szerintem nagyon jó kocsi, mivel caravan, ezért hatalmas.
Ilyen astrával vezetek most én is. Igaz mivel tanuló kocsi meg már eléggé széthajtott már kicsit viseltes de még gurul.
nálam is van sok dologgal baj, de most a -20ban is indul vígan, és egy kicsi menet után úgy fűt, hogy beleolvadunk az ülésbe.
hozzátenném azt is, hogy a "mai", szóval kb' 5-6 éves autók reggelente már lógnak a bikakábelen, én meg csak mosolygok
[ Szerkesztve ]
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Mostanában minden vágyam egy G Astra. Még fedezet is lenne rá, szakértelem viszont egy szál sem, a piacon viszont rengeteg a leharcolt céges - tekert példány, vagy olyan, aminek a torka véres. Már a hajamat tépem emiatt, mert csak toporgok egy helyben, ma itthon egy amatőr nem tud jól választani.
én nem merem ajánlani a G astrát. Ott főként az ECOtec motorok vannak, amik meg gyárilag rettentően zabálja az olajat. Őszintén megmondom, hogy egy Astra F 2000 körüli évjárata (nem ecotec motorral ) sokkal jobb választás lenne. Azok nem is rohadnak már annyira, de azért még benne van a régikor megbízhatósága
Felszereltségileg tudják hozni a G astra szintjét, de nem bonyolult autó egyáltalán ( otthon is szerelhető ).
Motorból amit ajánlanék az minimum 1.6-os legyen. Az 1.4-es 8szeleppel (60Le) nagyon nyöszörgős! 1.6 si ami már 100 lóerő, de még nem ecotec, esetleg 2.0i, ami szintén 100le (bár ez sokkal ritkább) .
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
A miénkben 1.4 8v 82le-vel van, ezt is tudom ajánlani, keveset eszik, és azért mégsem olyan gyengus...
Tök mindegy, a probléma ugyanaz. Igazad van, off és ezért elnézést kérek, de kifakadt belőlem. Elég nagy gond ez most.
Ettől függetlenül az autódhoz gratulálok, ez tényleg egy kivételesen nagy széria. Erre mondja a latin, hogy "Das Auto". Agyonüthetetlen.
[ Szerkesztve ]
Hogyne lehetne valasztani, max Te nem tudsz. Anno dizel corsa-t, astra-t kerestem, az meg sokkal nehezebb feladat normalisat talalni es rengeteg autot megneztem, mire talaltam, de olyan nincs, hogy nincs. Azota eltelt 7 ev es az auto a mai napig tokeletes. Keresni kell, kitartoan.
Nem értek hozzá. Nem tudom elválasztani a sz*rt az aranytól. Ez van. Nem is fogok, mert 0-ról indulok, nem is érdekel annyira, hogy egy szakmát kitanuljak. Így van, én nem tudok választani, de ezzel így van a magyar autótulajdonosok 80%-a is.
#12: újra nincs pénz. Ezért mondom, hogy meg vagyok lőve. Általában ismerős-haversrác segít ilyenkor ennek a 80%-nak, de nekem pont ehhez nincs kapcsolatom. Nem tudom mi lesz.
[ Szerkesztve ]
Akkor Te sehol a vilagon nem fogsz tudni valasztani hasznalt autot, vegyel ujat.
Hat igy nehez lesz, konnyen bele lehet nyulni a fekaliaba.
[ Szerkesztve ]
re:szerk: nekem mondod?
1.4 8v 82 le? az nem 16v véletlenül?
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
F Astra az első autóm, 2006 óta hajtom, most járunk 12 évnél és 250.000km-nél, ahogy Te is írod, hűséges társ, még sosem hagyott cserben...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
C14SE 1.4 8V 82LE - hengerenkénti befecskendezés
C14NZ/X14NZ 1.4 8V 60LE - központi befecskendezés
Nem.
Ha jól tudom, ritka viszonylag.
Csak egy jó tanács,mindig nézd meg a szervízkönyvet,ha az rendesen vezetve akkor nagyon nem foghatsz mellé.
HardCore is my LifeStyle
F meg G astra mellé szervizkönyv az egy szent grál lenne kábé
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Láttam már pár darabot,ami elég szépen volt vezetve,emberünk még az ablaktörlő lapátok blokkját is eltette.
HardCore is my LifeStyle
Nézz utána mennyi egy szervízkönyv.
Pár ezresért bepecsételik neked
Semmit se ér.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Nem azt mondtam,hogy úgy kell kezelni mint egy szent grált,csak jó kiindulási pontnak,aztán lehet mérni egy kompressziót,megnézni a fékbetéteket,ha már kompresszió,akkor érdemes megvizslatni a gyertyákat is,illetve az olajat a nívópálcáról egy fehér rongyba törölni,aztán már is elég részletes az összkép a kocsiról.
HardCore is my LifeStyle
Ne haragudj, de fogalmad sincsen az autóvásárlásról.
Amiket itt felsoroltál egyenlő a 0-val.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Oké elfogadom,vettem így pár autót,egyiknek sem volt semmi baja.
HardCore is my LifeStyle
Igen valóban a fékbetét kopottságából, az olaj színéről (dízel autóban ahogy fordul egyet a motor már korom fekete) és a gyertyaképről nagyon nagy konklúziót lehet ám levonni!
Azért én ránéznék még a helyedben hogy van e benne elég fagyálló meg hogy a gumikban legyen 2.2bar és a legfontosabb hogy a visszapillantón lógjon rózsafüzér.
Ha az utóbbi nincs meg akkor ott kell hagyni.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
En 2001-ben vettem egy 95-os, angol gyartasu F Astrat, 1.6 16V 100 LE, de az olajfogyasztas sosem volt veszes. Mar jo par eve szulok hasznaljak, 370 korul jarnak vele, 60-nal vettem. Jo kis auto, kenyelmes es megbizhato.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Dízellel sosem foglalkoztam,legtöbbnek olyan a hangja mint egy traktornak,szóval nem érdekel,ha már úgy is lecserélem a gyári rendszert akkor legyen jó hangja.
Ezek csak támpontok!Illetve azt nem mond,hogy ha benne a van szervíz könyvbe,hogy mit mikor cseréltek és megnézed,hogy mit mikor cseréltek,akkor azért mát el lehet dönteni,hogy mennyire kamu,amúgy is egy kompresszió mérés elég jó képet ad a motor állapotáról.Amúgy motort már szedtél szét?Főtengely csere,motorblokk felfúrás..ilyenek megvannak?
HardCore is my LifeStyle
ühüm.
Mert azt meg tudod állapítani igaz, hogy mikor volt olaj, fékbetét, gyertya, vezérlés cserélve ránézésből?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Ha az ember szétszedi elég szépen meglehet állapítani,a fékbetét,és a tárcsa kivételes eset lehet,ha az autó pesti/budapesti,vagyis túlnyomó részben ott használták.
[ Szerkesztve ]
HardCore is my LifeStyle
370 korul jarnak vele
Odavernek a Veyronnak?
...
...Taxisoknak 15e km-ként fékbetét csere...
...Nálam 118e km óta ugyan az van és még jó 30-40%-s állapotban van...
De értelek már.
Te úgy mész autót venni hogy csavarjaira szétszeded, kiveszed a tengőt megméred hogy mennyire kopott, meg a hengerfal kopottságából kiszámolod a futott km-t. Az olaj színéből pedig megállapítod hogy mikor volt cserélve.
Minden tiszteletem, keresni foglak ha autót cserélek tavasszal vagy nyáron.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Ezzel vitába szállnék. Maradjunk annyiban, hogy a szervizkönyv arra jó, hogy laikus hiszékeny vevő jelöltből minél több pénz le lehessen gombolni. Ismerősöm pár éve hozott magának egy végig vezetett szervizkönyves második gazdás 230k-t futott törésmentes Golf 5-öt. Alaposan körbenézték mielőtt az eladóval egymás tenyerébe csaptak volna de mivel a próbaút során semmi kifogásolni valót nem találtak az autón és a laptoppal véghezvitt gyors diagnosztika sem dobott komolyabb hibákat nyélbe ütötték az üzletet. Bő 1évre rá a lámpánál várakozva hátulról megkoccolták őket. A szervizben lebontották a kocsi seggét a javításhoz és ott derült ki, hogy 1x már javítva volt az autó bal hátulja és telibe az egész hátsó rész csak ugye a lökhárító és az az alatti hátfal merevítő alá nem lát be az ember. Láttam az autót élőben még a koccanás előtt. Az illesztések teljesen rendben voltak és a fényezésen sem látszott semmi nyoma a kalandnak valószínűsítem tisztességesen lett kijavítva az előző eltitkolt sérülés. Ezt követően ott helyben töviről hegyire alaposan átnézették az autót további meglepetések után kutatva és kisvártatva kiderült, hogy nem a motorhoz gyárilag párosított befecskendezőfúvókák dolgoznak az autóban. Típusban ugyanaz és tökéletesen teszi is a dolgát de nem stimmel a sorozatszám és 230k helyett valójában 290k-t futott az autó. Szopi. Na ezeknek pont semmi nyoma nincs a szervízkönyvben. Mondjuk még így is jól járt mert egy egyébként minden tekintetben jól működő autót vett a honosítással együtt is igen jó áron és 290-ról "csak" 230k-ra lett visszatekerve az órája. Egy magyar nepper ezzel szemben simán bedobott volna egy nem kiült bontott vezetőülést, vett volna a homasitában három pedálgumit meg 2 flakon szilikon spray-t amivel kiglancolja a kocsit, az órát meg 290k-ról gátlástalanul visszatekerte volna 85k kilométerre. ezt követően mehetett volna az autó "női tulajtól, megkímélt, keveset futott" sablon dumával a hahu-ra. Egy vezetett szervízkönyv önmagában semmit sem jelent, itthon meg pláne nem.
Hehe.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
totalcaron lehet olvasni, milyen egyszerűen lehet szervizkönyvet "gyártani". amúgy ami árulkodó jel lehet a km állásra:
- Ülés ki van kopva (nálam nincs, csak el van törve az egyik tartó
- váltógomb szétkopása (és ugye a bőrszoknya, de az opelban igen hamar szétszakad.)
- kormány kopása (láttam egyszer egy 567.000-et futott f astrát, na abban a kormányban már egy összefüggő szakadék volt)
- féktárcsák kivállasodása
- rengeteg szilikon a műszerfalon
- műszerfalon az égők már halványak vagy nem is égnek (szeptemberben 2db csavarhúzóval és 5 égővel lebontottam a műszerfalat és megcsináltam egyedül . pepecselős meló, és időigényes )
más hirtelen nem jut eszembe, de ezek a kopások a műszerfalat leszámítva, 300.000-nél kezdenek feltűnővé válni!
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Én tudok neked rosszabbat mesélni....
Ismerős vett egy új,és én vittem el,hogy haza tudja hozni,mert irdatlan messze volt kereskedés.Ott az autó,a fényezés több ponton sérült,nem nagy dolgokat kell elképzelni,vagyis kisebb,de mm mély karcok,és néhol mintha a lepattogzott volna a lakk.Mondtam neki,hogy alkudjon,de nem sikerült,aztán elhozta így.Később kiderült,hogy a fékek állandóan túlmelegedtek,és cserélni kellett őket,aztán később volt még egy festékréteg vastagság mérés,és kiderült,hogy a motorháztetőn jóval vastagabb a festék,szóval valószínűleg,az új kocsi is karambolos,vagy sérült volt.Szóval ennyit az új autókról...
ESP:
Én is haverhoz szoktam vinni,mert ő kereskedésben dolgozik,no meg ott van emelő,annyira nem kapjuk szét,csak nézünk egy fékbetétet,ha már ott vagyunk még azt is,,hogy nem-e ferdék a tárcsák,de sokszor el is lehetne kerülni,mert amikor feldobja az ember akkor egyes vevők erősen húzzák a szájukat,mikor olyan is van aki azt mondja,hogy jó oké!
HardCore is my LifeStyle
Szia!
Gratulálok az autóhoz. Abban biztos lehetsz, hogy magával az autó motorjával nem igazán lesz gondod soha az életben, mert nagyon jól összerakták. 196.896 km, az szép. Csak viszonyításképp: ~10 éves Astra G-ben most tartok 312.000 km felett, s azonkívül, hogy néha igencsak eszi az olajat, más gondja nincs (ez is csak a motor típusa miatt van - ha az lenne benne mint a tiédben van [gyártották olyannal is] akkor nem lenne gondja ennyi sem) Teljesen gyári értékeket tud az autó, olyan mintha az a 10 év nem is lett volna - vagy csak nagyon hozzám nőtt.
Jó kocsi, s a tiéd is az. Grat.
Üdv. core2
[ Szerkesztve ]
Hali,
Tényleg jó ez az F, nekem egy 91-es 1.8 van, sokat eszik, viszont nem megy! De nincs vele baj cserébe.
Egyet leszámítva a fűtést. Felfigyeltem itt alkatraz hozzászólására "beleolvad az ülésbe a fűtéstől".
Na nekem nem jó, rendszer átmosva még tavasszal, víz hőfok felmegy rendesen, de a fűtés épp langyos még ebben a 0 fokban is. Sehol semmi használható megoldást nem találtam eddig.
Ezt, mivel érted el? Vagy eddig is jó volt?
90lovas?
Mennyit eszik neked? Haveréknak ótómata van az 10-t bekéri városban.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Aha c18nz. 8-9 vegyes. Fűtésre mondjon valaki valami okosat!
A szervizkonyveket a legkonnyebb vezettetni utolag, nem erdemes egyaltalan figyelembe venni a megletet.
esetleg azt nézted, hogy üzemihőmérsékletnél a hűtőbe menő, és kifutó cső egyformán meleg? Ha nem akkor a termosztát nem enged át, és a fűtés is rossz. Esetleg még maga a fűtésrendszer hibás. 8-at az enyém is megzabálja városban, de amúgy 6-al eljár.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
Probaljatok atmosni a futoradiatort, vagy kicserelni, esetleg az lehet, hogy a futescsap nem nyit ki es azert nem jut a meleg viz a radiatorba. Vagy a szellozolamellak nem nyitnak rendesen, nem vezetik megfeleloen a levegot.
alkatraz3000 azt irta, hogy a viz felmegy rendesen es a thermostat ha nem nyit ki a futoradiatorban amugy is kering a viz kozvetlenul a hengerfejbol. Akkor lenne szivas, ha nem zar be rendesen, mert akkor nem melegszik fel rendesen a hutoviz, viszont ezt kizarhatjuk, ha rendesen felmelegszik, mint irta.
[ Szerkesztve ]
Fűtéscsap nincs, a hőfokszabályzó csak egy lamellát mozgat ami a levegő utját tereli a radiátor felé egy bowdenen keresztül, az működik rendesen. Tavasszal átmostam, de lehet le van vízkövesedve és az a baj. A radiátorból kijövő cső is forró, tehát a víz átmegy rajta. rejtély!
És persze mikor jut eszébe az embernek,h nem frankó a fűtés télen, mikor jó szerelni, a "különösen" jól hozzáférhető fűtést!
Esetleg valaki hallott már olyanról,h le lett vízkőtlenítve és jó lett? Új radiátort nemigen veszek bele elég borsos, bár van választék 13 és 45 ezer közt
Ha a radiátorból kijövő cső is forró akkor egyértelmű hogy a radiátor tiszta vízkő belül és ezmiatt nem tudja leadni a hőt.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Neztem is a futescsapot, de nem jo evjaratot allitottam be. Ebben az esetben valoszinuleg full vizko az egesz es nem tudja a hot leadni. Egy probat meger, de ne nagyon remenykedj. Ujat kell venned valoszinuleg, ha szeretnel futeni.
En diesel corsamban (C) sincs futescsap amugy, a futes brutalis bent, ha bemelegszik.
[ Szerkesztve ]
Akkor jövőhéten sem unatkozom. Valaki vett már? Mert van választék, kérdés az olcsó is megteszi e.
http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/alkatreszek/opel/hutesfuteslegkondicionalas/futoradiator/1814/
A nissens es a magneti marelli egy jo fajta, nem kell tole tartani. A bardinal van deus es geri meg kicsit olcsobban.
bejegyzés Opel Astra F 1993, egy hűséges társ!