Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Balu972


Balu972
aktív tag

Ez csodálatos! Vajon a szervízüket is kis hazánkba tudnák hozni?
3 hónapja van benn náluk az okos telefonom. :(((

"Visszatérő rémálmom, hogy a feleségem annyiért adja el a gépem, mint amennyit bevallottam neki."

(#2) ^Clown


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Dícséretes, mondjuk települhettek volna kicsit központibb helyre is.

(#3) Cobra.


Cobra.
őstag

Soroksár mióta Budapest része? :)

(#4) cucka


cucka
addikt

Ez mekkora fillérb*szás már. Jó, hogy nem a kőbányai piacon bérelnek egy standot.

[ Szerkesztve ]

(#5) Tibiajax


Tibiajax
nagyúr

Sok sikert az alkalmazottaknak! :C
;]

(#6) Rusher válasza Tibiajax (#5) üzenetére


Rusher
őstag

;)

Cobra. Budapest XXIII. kerület nem?

cucka A miskolci üzlet is hasonlóan kieső részen van és nagyon jól működik...nem lesz ezzel gáz.

(#7) Peak válasza Balu972 (#1) üzenetére


Peak
addikt

Melyik szervizben te ostoba? Magyarországon nincs acer telefon hivatalosan forgalomba hozva, ergo a "kedves" viszonteladód max. saját költségén küldözgeti a világban ahova csak tudja. :)
Először gondolkodj, aztán nyisd a szád...

[ Szerkesztve ]

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#8) Peak válasza cucka (#4) üzenetére


Peak
addikt

Szerintem mennyé' vissza követtörni...
Vagy ülj le egy papirlap mellé, és kezdd el összeírni a lehetséges okokat, hogy vajon miért van ott ahol...

[ Szerkesztve ]

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#9) Chaser válasza Peak (#7) üzenetére


Chaser
titán

De notebook van...érdekes hogy bemutatóteremre telik az acernél, szervizre meg nem, legalábbis a hírben nem említik. Vagy acer notebokk/netbook/monitos* sincs hivatalosan forgalomban nálunk?

szerk:monitos tényleg nincs, de monitor van ;)

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#10) Peak válasza Chaser (#9) üzenetére


Peak
addikt

Szerintem egy icipici erőfeszítéssel utánajárással kideríthető, hogy az Acer közép-keleteuropai szervizközpontjában a környező országok összes gépét javítják, lengyelországtól romániáig, magyarországtól ausztriáig és még sok más helyről.
A szállítás INGYEN van GARANCIÁLIS eszközre a szervizbe és vissza, két huncut telefonodba kerül és ki sem kell tenned a lábad a lakásodból!

Te mi van veled? :Y

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#11) cucka válasza Rusher (#6) üzenetére


cucka
addikt

A hír úgy kezdődik, hogy az ország első Acer üzletét nyitották meg.
Azt pedig tudom, hogy a hipermarketek a város szélén szoktak lenni és jól is működnek. Az Acer viszont jellemzően nem a saját üzleteiben árulja a termékeit (mivel ugye nem is nagyon vannak neki), tehát úgy gondolom, hogy az első hivatalos Acer üzletnek elsősorban reprezentatív szerepe van, ahhoz pedig jó helyen kéne legyen, nem egy random városszéli hipermarketben.

(#12) Rusher válasza Chaser (#9) üzenetére


Rusher
őstag

De ezzel nincs is baj, mert tökéletesen működik a szervízhálózata és háztól házig viszik a gépedet tehát meg sem kell mozdulni....felesleges sztem :K
A telefonnal kapcsolatos megállapítás viszont jogos.

(#13) Peak válasza cucka (#11) üzenetére


Peak
addikt

"Az Acer viszont jellemzően nem a saját üzleteiben árulja a termékeit"
BINGÓÓÓ!

[ Szerkesztve ]

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#14) Chaser válasza Peak (#10) üzenetére


Chaser
titán

Tudom hogy működik az acer szerviz, köszönöm hogy megosztottad azokkal akik nem tudják. Ez még mindig nem válasz arra, mért nincs nálunk acer szerviz..ha a Dellnek, HP-nak, Lenovonak, Toshibának, Fuji-nak most már Asusnak is telik rá..akkor az acernek mért nem?:)
"A szállítás INGYEN van GARANCIÁLIS eszközre a szervizbe és vissza, két huncut telefonodba kerül és ki sem kell tenned a lábad a lakásodból!" Csak akkor van szopóka, ha nehezen beazonosítható hibája van a gépnek és visszadobja a szerviz TEST OK felirattal, aztán még a bevizsgálási díjat is rád htk-zzák meg a gép se javult meg.

szerk: Rusher: Akik szerint nem tökéletes a szervizhálózat mehetnek hozzád verni az ajtót? Ha igen add meg a címed:)

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#15) cucka válasza Peak (#13) üzenetére


cucka
addikt

Ok, tehát pont ezért lenne illendő egy kicsit igényesebb helyen, igényesebb kinézettel megnyitni a világ egyik vezető számítógépgyártójának az első magyarországi mintaboltját, nem? (Mert amúgy az országos forgalmuk szempontjából kb. irreleváns, hogy van-e egy 20 négyzetméteres boltjuk egy városszéli hiperben vagy nincs, amikor az ország összes hipermarketében lehet kapni a terméküket)

Az meg külön aranyos, hogy a megrendelt termékeket is át lehet itt venni, tök jól jön a budapestiek 90%-ának, akiknek a soroksári Auchan k*rva messze van. Na már csak ezért is jó lett volna jobb helyre rakni a boltot, plusz adott volna egy olyan fílinget a dolognak, hogy ezek az Acerék tényleg szeretnének kilépni az olcsó gagyi kategóriából. Így olyan érzésem van, hogy fentről szóltak a magyar képviseletnek, hogy kéne egy mintabolt és igyekezték minél olcsóbban letudni a feladatot.

[ Szerkesztve ]

(#16) Kolondrum

Vaóóó sok értelme volt. A világ végén van!!!! Mondom elmegyek meglesem, nézem a google maps-et és mit látok? Pest átellenes oldala, fél noti az ára mire oda elmászok.
Tették volna az arena plázába vagy árkádba valami elérhető helyre, tök mindegy.

(#17) Peak válasza Chaser (#14) üzenetére


Peak
addikt

Tudomásom szerint a legtöbb általad emlitett cég "outsourcingolja" (fujj de mocskos egy szó) a szervizét, tehát NEM saját távolkeleti anyacéges tulajdonban van.
Ellenben az Acer SAJÁT tulajdonú központosított szervizt üzemeltet, épp legközelebb csehországban. ( ezen kívül még németországban, angliában, stb.stb.stb.)

És most hogy igy kiveséztük ezen részletkérdést, elárulnád hogy a helyrajzi kérdés miért is olyan kardinális probléma?
Nem tök mindegy, hogy a Vlácek hol cserél vinyót a cuccban?
Ha valami cinkes hibája van a gépnek, minden további nélkül készithetsz és küldhetsz FOTÓT, VIDEOT, LEÍRÁST a szerviznek, melyet eljuttatnak ( lefordítanak ) a technikusnak.
Meg tudod beszélni a problémád, részletesen leírják mi a gond.
Saját tapasztalat, hogy probléma nélkül meg lehet velük beszélni igazán cikis hibákat is, amely szökőévben egyszer jön elő épp pirosszemű feketekakast áldozva.

Tudnál olyan magyarországi szervizt mondani, ahol ha nem találnak semmi hibát egy gépben, akkor mosolyogva eltekintenek a 2-3-5 óra rezsióradíjtól, az elfogyasztot energiától, a bérletidíjtól, tehát összességében a bevizsgálási díjtól? :D

Ingyen senki nem dolgozik! Még TE SEM!

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#18) Kolondrum válasza Peak (#17) üzenetére

Az acer noti szervizelése körül nincs minden rendben. Olvasni itt is történeteket. Én is félve kezdtem csomagolni a sajátomat, makróval jártam körbe a gépet dátumozva, mindent leírva stb. Utolsó pillanatban saját magam megoldottam a hibát (már úton volt a futár). Bele sem akarok gondolni abba, mi lesz ha esetleg bedöglik és el kell küldenem.

(#19) Chaser válasza Peak (#17) üzenetére


Chaser
titán

Teljesen mind1 milyen tulajdonban vannak a szervizek, az előbb felsorolt gyártók mindegyike rendelkezik itthon 1 vagy több hivatalos szervizpartnerrel.
"Tudnál olyan magyarországi szervizt mondani, ahol ha nem találnak semmi hibát egy gépben, akkor mosolyogva eltekintenek a 2-3-5 óra rezsióradíjtól, az elfogyasztot energiától, a bérletidíjtól, tehát összességében a bevizsgálási díjtól? " Nem valószínű, csak ebben az esetben tudsz hol kopogtatni a problémáddal. Az is igaz, hogy bármelyik kiskernek kötelessége javításra küldeni a gépet, úgy már egyszerűbb beazonosítani az esetleges hibát, de aki közvetlen call centerrel él az elbukja ezt, igaz tényleg nem kellett tennie egy lépést se a géppel.
Mindenesetre a kérdés fennmarad, ha a többi nagyobb gyártó képes itthon is szervizt biztosítani, az acer mért nem?

"Ingyen senki nem dolgozik! Még TE SEM!" De jó neked hogy ismersz és ennyire tudod mit csinálok meg mit nem:)

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#20) banhammer


banhammer
veterán

Soroksár!

Az Isten háta mögött van.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#21) Taky válasza Peak (#10) üzenetére


Taky
senior tag

"A szállítás INGYEN van GARANCIÁLIS eszközre a szervizbe és vissza, két huncut telefonodba kerül és ki sem kell tenned a lábad a lakásodból!"

Ez mindössze még néhány hónapja van így, igaz? Mert én erről mostanában hallottam csak...

"Tökéletes program nem létezik, csak olyan, amelynek még nem találták meg a hibáit." Pascal

(#22) Peak válasza Chaser (#19) üzenetére


Peak
addikt

Ha a kiskernek adod oda, és a kisker küldi el az amúgy hardveresen, tehát garanciálisan hibátlan gépet, akkor a kisker fogja kifizetni az esetleges fizetendőt, amit majd kifizettet a potyára a kiskert és a szervizt szivató felhasználóval.

Igazából itt egyikőtök sem tudod semmilyen értelmes kifogást felhozni, csak a logikátlan fikázás megy, 2 mp-re nincs átgondolva a MIÉRT kérdéskör, a megfogalmazásból meg tökéletesen látszik, hogy halovány fogalmatok sincs a tényekről és részletekről.

Tipikus magyar mentalitás!
Undorító.

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#23) Peak válasza Taky (#21) üzenetére


Peak
addikt

2005. május 22. óta!

Na látod... pontosan ez a baj... itt egymást stuffolják a fórumozók, keringenek az urban legendek meg a szervizt fikázó postok, amelyeknek a FELE SEM igaz, és érdekes módon ( persze érthető ) kizárólag a felhasználó szemszögéből megvilágítva.

Aztán ezeket mind továbbadjátok egymásnak, és a határtalan hülyeség és ostobaság utat tör itt magának a PHn! A sértett fórumozók egymás sebeit nyalogatják, osztják az "észt" (???) és a végén senkinek semmi fogalma sincs a valóságról.

Hát ez a siralmas!

u.i.: TAKY ez nem személyesen neked szól, hanem általánosságban értendő.

[ Szerkesztve ]

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#24) Peak válasza Chaser (#19) üzenetére


Peak
addikt

Ezt nem értem Chaser. Miért kell kopogtatni?

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#25) Chaser válasza Peak (#22) üzenetére


Chaser
titán

Jóember', én arról beszélek amikor tényleg a hibás a gép, de nehezen beazonosítható, pl csak huzamosabb használatnál jön elő stb. Itt a kisker még besegíthet, amennyiben persze értelmes helyről van a gép és nem tesznek az ember fejére, de call centerrel ezt nem oldod meg..és a kérdésre még mindig nem válaszoltál csak mellébeszélsz...ez a szánalmas.

szerk: Nem értesz te sok mindent, de jól van ez így. Részemről innentől bye topik:)

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#26) Kolondrum válasza Chaser (#25) üzenetére

Én leírtam angolul egy nagy papírra a gép hibáját azt meg betettem a notiba + a nyers OS-nek a hiba volt a háttere. Mondom, nem vitték el mert megoldottam, de az elsőre nem látszó hiba azonnal szemet szúrt volna nekik.

(#27) sbazsi válasza Peak (#17) üzenetére


sbazsi
veterán

És most hogy igy kiveséztük ezen részletkérdést, elárulnád hogy a helyrajzi kérdés miért is olyan kardinális probléma?
Hétfőn megdöglik a gép. Kéne szervízbe vinni. Ha van itthon szervíz, hónom alá csapom, és viszem. Hétfőn. Javítás X nap, csörögnek, hogy kész, aznap/másnap megyek érte.
De így: Hétfőn megdöglik a gép, másnap elviszik. Akkor az még aznap elmegy CZ-be, vagyis mindennap van szállítás, vagy hetente 2-4-hány alkalommal? Javítás X nap. Hány napot tesz rá a javításra az, hogy nem itthon van a szervíz?

Ettől függetlenül nem mondom, hogy nem korrekt, mert volt acer notim szervízben, és tényleg hozták-vitték, csak tovább tart (Azt sem állítom, hogy heteket rátesz, mert már rég volt, és nem emléxem). És azért egy noti igencsak tud sürgős lenni, ha az ember nem tud dolgozni.

Más: nekem a notim aljáról lejöttek a talpacskák. Jeleztem ezt, amikor elvitték szervízbe. Meg rá is írtam a papírra, amit betettem a gépbe, angolul. Nem csináltak vele semmit. Jeleztem a magyar szervízközpontnak, mire jó magyar módra elhajtottak. Tudom, hogy borzalmas költség 4 db gumicsík, és nem fér bele a büdzsé-be, de érdekes módon amikor acer.com oldalon keresztül írtam levelet, akkor 1-2 héten belül kaptam egy csomagot.

(#28) blint63 válasza Peak (#24) üzenetére


blint63
tag

Acer-es -e vagy? ;]

(#29) Peak válasza sbazsi (#27) üzenetére


Peak
addikt

Nézd kérlek más szemszögből.

A makói gizikének hétfőn lerohad a gépe.
Nyakában a tanitói állás, a 2 gyerek az oviban, nap mint nap mókuskerék.

Melyik hóna alá csapja a gépet?
Mikor vigye pestre vagy akárhova a gépét, tekintve a teljes napos folyamatos elfoglaltságot?
Mennyi időbe, energiába, pénzbe kerül a 2x2 utat a szervizbe lemenedzselni?

Ha hétfőn lerohad a géped, akkor d.e. bejelented a szervizbe, d.u. felveszi a futár, és másnap délben kézbesíti a szervizbe. Ált. 1-2 MUNKANAP az ilyen szállítmányozó cégek szállítási ideje közúton.
Kupicsek kitakaritja a cuccot, kicseréli a lerohadt rammodult, majd lenyomja a teszteket, aztán csá, küldi vissza az egészet, amit jó esetben mondjuk csütörtökön megkapsz.

Érted... BÁRHONNAN BÁRHOVÁ!

A Te példád igazából a kisebb réteghez tartozik, de az átlagembernek ez a szolgáltatás azt hiszem a legjobban szolgálja az érdekét.

Uff, én szóltam!

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#30) sbazsi válasza Peak (#29) üzenetére


sbazsi
veterán

Egy szóval sem mondtam, hogy nem jó, csak azt, hogy lassabb, mintha BP lenne a szervíz, és a helyrajzi kérdés ezért "probléma"

a másik gond akkor van, amikor már nem garis a cucc. gép nem indul. nem elég a Vaclav munkadíja, még a szállítmányozót is a user fizeti. függetlenül attól, hogy javítható/nem javítható, avagy kéri-e az ügyfél vagy sem.

De azt még mindig nem tudom miért kell külföldre leveleznem, egy ilyen piti üggyel kapcsolatban mint ezek a talpacskák. Itthon miért kell mindig mindenkit rögtön elhajtani :F

(#31) Peak válasza sbazsi (#30) üzenetére


Peak
addikt

Látod megint félinformációk vagy hiányos tájékozódás... www.acer.hu -> szerviz és támogatás -> márkaszervizeink

budapesten van egy márkaszerviz... úgy oldod meg a garancián túli géped szállítását, ahogy csak szeretnéd... és ők is pénzt fognak kérni a bevizsgálásért is...

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#32) ArGab válasza sbazsi (#30) üzenetére


ArGab
őstag

Ennyire azért nem egyértelmű a helyzet a hazai szervizelés javára. Még emlékszem, mikor öcsém gépébe tönkrement a venti, itthon 1 hetet! kellett várni, mire megérkezett a cserealkatrész, mert szinte semmit sem tartottak raktáron. A mostani központi, összevont, saját tulajdonú szervizeltetésnek megvan az a nagy előnye, hogy szinte minden szükséges alkatrészből mindig van nekik elérhető raktáron.
Amúgy apám kiskerben dolgozik, tapasztalatból mondják, hogy az egyik legjobb szervize lett az Acernek az utóbbi években, a legtöbb gép 1 hét alatt fordul meg.

(#33) sbazsi


sbazsi
veterán

ok, engem meg lehet győzni. jó a szervíz, és kész. :K

de akkor sem kaptam talpacskákat, csak miután "külföldön" reklamáltam. ;]

(#34) Rusher válasza cucka (#11) üzenetére


Rusher
őstag

A hír úgy kezdődik, hogy az ország első Acer üzletét nyitották meg Hol kezdődik úgy :F
Most őszintén nem mindegy, hogy hol van? Semmi sincs messze csak nézőpont kérdése....ha én akarok valamit venni a Mammut-ban, de Csepelen lakok akkor mit csinálok? Messze van....de elmegyek, ha valaki Acer-t szeretne venni és pl. Budán lakik, de meg szeretné nézni előtte (amit ugye egyetlen webshopnál sem lehet) és szeretne információt róla az el fog oda menni. Mellesleg az Acer-nek több mint 100 féle gépe van aminek a tizedét kapod meg akárhol a többit nem....tehát aki nem a tucat legegyszerűbb éppen akciós legalapabb cuccot akarja megvenni az el fog menni oda....Ez az én veléményem.

[ Szerkesztve ]

(#35) freestailo


freestailo
őstag

Örülök neki hogy van ilyen mintabolt ahol meg lehet nézni a gépeket. Eddig csak rosszat hallottam/tapasztaltam az Acer notebookokról, igaz csak a low-budget gépekről, de ha kell új noti, biztos kinézek soroksárra, annyit megér, főleg ha még akciók is vannak. Bár lenne több ilyen Bp környékén, és bár lenne ugyanez telefon fronton is.

(#36) Taky válasza Peak (#23) üzenetére


Taky
senior tag

Soha nem szándékoztam még Acer notit vásárolni, így biztosan nem is fogom megtapasztalni a szervízhálózatuk működését... Bár nem is állítottam semmi valótlant ezzel kapcsolatban... :)

"Tökéletes program nem létezik, csak olyan, amelynek még nem találták meg a hibáit." Pascal

(#37) nyunyu


nyunyu
félisten

Áker? Á nem kell.

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#38) rudi válasza Rusher (#34) üzenetére


rudi
nagyúr

Nem is feltétlenül a vételről van szó. Hanem arról, hogy fontolgatod egy noti megvételét 2-300k kötnyékén. Vagy bemész egy nagy elektro/laptop boltba, és reménykedsz, hogy van kiállítva és megnézheted. VAGY Acer kapcsán bemész ide, és jól kipróbálod, esetleg a márkára specializált dílerek még hasznos infót is adnak. Erre való egy márkabolt/bemutatóterem.

[ Szerkesztve ]

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#39) Peak válasza rudi (#38) üzenetére


Peak
addikt

Tökéletes a megfogalmazás.
Plusz ha valami speckó cucc kell, akkor lehet velük spanolni, hogy hozzanak egyet belőle, mert pl. megnéznéd, megtapiznád, esetleg ki is próbálnád.
Urak, legyetek már egy picit jobb indulatúbbak a dolgokkal, nem egyből a fikázás. :)
Uff, písz láv juniti satöbbi

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#40) Peter Kiss


Peter Kiss
senior tag
LOGOUT blog

Én örülök, hogy az Acer-nek nincs szervize Magyarisztánban. Itt csak összeganéznák a gépemet, alkatrészt is csak hetek alatt rendelnének. Brno-t megjárta 1,5 hét alatt úgy, hogy a hétvége sem a legjobb helyen volt ebben a 1,5 hétben.

(#41) manoarc


manoarc
senior tag

Amikor az Auchan fillérekért kínál alsó és közép kategóriás gépeket folyamatos akciókban nem hiszem,hogy ennek a boltnak lessz létjogosultsága.Sivatagban homokot árulni , tuti business :D

{。^◕‿◕^。}

(#42) Rusher válasza rudi (#38) üzenetére


Rusher
őstag

Értelek valahol ugyanezt akartam mondani Én is....megnézni, tájékozódni és vásárolni is. A nagyobb elektro boltokban nem is nagyon van Acer max 1-2 fajta ami éppen meg van hírdetve valami kifutott modell... :)

manoarc Szerintem nem érdemes egy márkabolt és egy Auchan színvonalát, kínálatát egy lapon emlegetni....annak igen, akinek mindegy mit vesz és hol....

(#43) ollie válasza Peak (#8) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Nem szeretjük a személyeskedést, legközelebb légy szíves normális hangnemben fogalmazni. Most 6 óra kitiltást kaptál.

***

(#44) #16939776


#16939776
törölt tag

Szép kezdet, jövőre kibérlik a mellette lévő helyiséget, és utána az egész áruházat.

A szervizes tapasztalatok pedig igenis vegyesek, mert van hogy értelmes HD-est sikerül kifogni van hogy nem. :U

Az hogy sikerül-e velük tényleges kapcsolatot felvenni az meghatározza hogy milyen szolgáltatást kapsz.

Ha valami hónapokig tart az nem azt mutatja hogy Egyensúlyba lenne a szerviz teljesítménye a Felvett áruk menyiségével.
Az más tészta ha "elveszik" hibaleírás és nem derül ki hogy hogyan lehet előhozni a hibát, vagy egyszerűen csak senki nem tudja neked megmondani hogy most hol lehet a géped és mi történik vele.

Eddig nem sok dolgot kellett "garanciálisan-ügy-intéznem" de mivel mindig valami "nem hétköznapi" dolgot vásároltam mindig csak 2-3 hónap után javult meg vagy cserélődött ki.

Ez ilyen, Türelemmel kell lenni és mindig 3 hónappal kell számolni. ennyi.

Azt én sem szeretem ha hülyének néznek, és el akarnak nekem magyarázni valami hatalmas f@szságot.
Addig kell őket Mail-en/Telefonon zaklatni amíg agyukra nem mész és végre foglalkoznak veled. :W

[ Szerkesztve ]

(#45) rudi


rudi
nagyúr

Hogy egy kicsit képet kapjatok egy mai - árkától függetlenül - konzumer gép jellegéről javítás szempontjából, olvassatok bele ebbe a fórumtémába a 84-es hozzászólástól kezdve!

Többek közt arról is szó van benne, hogy mennyire gyorsan pörögnek ezek a konzumer modellek. Sokszor a típus élettartama rövidebb mint a gariidő, és egyáltalán nem biztos, hogy ha Te egy típust a kifutása előtt pár hónappal, akcióban óccsóért megveszel, ahhoz a gariidőd vége felé (kvázi kifutás után másfél évvel) lesz még tartalák fedlap, alaplap, akármi a szervizekben. Főleg egy olyan kis országban mint a magyar. És akkor rendelni kell vagy egy európai vagy akár az ázsiai központi raktárból, ami nem két nap lesz.

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#46) rudi


rudi
nagyúr

Még valami. Van igény egy olyan írásra, amiben bemutatjuk az Acer (meg esetleg más márkák) szervizhálózatának működését onnan, hogy a kuncsaft leadja a gépet, odáig, hogy visszakapja?

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#47) Peak válasza ollie (#43) üzenetére


Peak
addikt

Tudomásul vettem, elnézést.

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#48) Redneck válasza Peak (#22) üzenetére


Redneck
veterán

Vegyünk vissza a magyarozásból pls... A többiek abból indultak ki hogy soroksár Budapesten a világvége... A másik ami fontos hogy manapság simán visszaküldik a szervízből javítatlanul az általuk OKés termékeket így fizetési kötelezettséged van. Ez sajnos elég gáz. Nem mind1 hogy Václáv vagy Kovács Pistike a 3.B-ből javítja a cuccost mert így külföldön fizetik ki a munkát. Igazuk volt továbbá abban is ha a "minőségi" Acer cuccait jóformán mindenhol kapni lehet akkor igazán rakhatták volna színvonalasabb helyre az új hazai "központjukat". A másik: mi a répáért várjak x hetet a tutira hibás cuccért? Mert ez a protokoll? Ugyan már... Ha hazai normális szervízük van a város szempontjából sokkal könnyebben elérhető helyen akkor te is jobban fel tudod venni velük a kapcsolatot. Légyszíves most ne gyere nekem a "hívd őket telefonon vagy e-mailezz" szarsággal mert nem nekünk kell futni a hibás termékek javítását illetően.

Hozzanak létre egy jó hazai márkaszervízt és márkaképviseletet, központibb helyen.

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#49) Peak válasza Redneck (#48) üzenetére


Peak
addikt

Esküszöm nem értelek. :(

Ha a Nyugati tér. 2. szám alatt lenne szerviz, és ott dolgoztatnád NEM garanciális hibával a szervizt, akkor nem kéne fizetned? Ott nincs fizetési kötelezettség?

A másik: honnan veszed ezt az X hetet? Ki mondta? Van egyáltalán információd az átlagos javítási idejükről? Lefogadom, hogy halovány fogalmad sincs róla, ellenben téves információt terjesztesz. Ez szerinted jó?

Teljesen mindegy, hogy a cseheknél, a koreaiaknál vagy a Nyugati tér 2-ben nincs egy alkatrész, pontosan ugyan úgy kell várnod a beszerzésére mindenhol.
Ha meg van raktáron alkatrész, akkor meg nem kell várnod sehol sem, logikus, nem igaz?
Akkor meg? Tényleg nem értem mi a gond.

Gyakorlatilag senki sem volt képes idáig logikus, átgondolt kifogást támasztani egy részletben sem, ellenben az ócsárolás és a dezinformálás remekül megy... :(
Tisztelet a kivételnek!

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

(#50) Peak


Peak
addikt

http://www.laptop-notebook-netbook.hu/hirek/acer-markabolt-budapesten/92/

részemről off... láv písz end juniti

Ryzen 9 5900X / 64GB@3.2XMP / Asus TUF 3080Ti / 2x1TB RAID0 NVMe SSD / AW2721D / HyperX Alloy Elite 2 / Razer Basilisk V3

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.