Nehezen tudnám megérteni azt az embert, aki Swiftet választana mondjuk egy Rio, vagy i20 helyett. Hybrid esetében, pedig akkor a jól beváltat választanám mondjuk egy Yaris személyében.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
motown5l
senior tag
Szerintem ez az újítás 2017-ben alap. Nem kene Suzuki. Hiaba a mi autonk.
SutiAdi
tag
Bog, ha esetleg jóban vagytok a Suzukisokkal, nem tudnád megkérdezni, hogy a jelenlegi SX4 S-Cross fog-e frissítést kapni? Én már egy-két hete hadakozok az ügyfélszolgálattal és próbáltam beszélni márkakereskedéssel is, de mindhiába. Múltkor elmentem az egyikbe, hogy megnézzem mi a differencia. Az a helyzet, hogy az SX4 (ill. Vitara, Baleno) a 850-es verziószámú szoftvert futtatják, míg az új Swift, Ignis már a 1820-ast, és igen úgy fest, hogy ezektől a 18XX-es verzióktól kezdve van Android Auto. Mivel ezekben a kocsikban ránézésre tök ugyanaz a Bosch egység van, elvárnám, hogy frissítsék. Pontosabban az esetemben az a helyzet, hogy szeretnék egy S-Cross-ot, de csak akkor, ha tudják frissíteni a rendszerét (mégiscsak 4.3 milliót otthagy az ember és mondjuk 8-10 évre vesz kocsit, akkor meg már tudjon kommunikálni a telefonommal). EZEN a weboldalon egybéként megtaláni a Bosch szoftvereit, jó lenne valami infó a Suzuki oldaláról, hogy ezeket adaptálják-e a régebbi modellekre (na jó, ez így vicces, mert pl az S-Crosst csak ősz óta árulják).
Köszi előre is, ha olvasod!
[ Szerkesztve ]
gabesz839
senior tag
Talán mert drágábbak?
Egy dolog biztos, mégpedig az, hogy semmi sem biztos. Vagyis nem biztos, hogy semmi se biztos.
.Szaki.
addikt
Máté94
addikt
Ezt a modellt már nem nálunk gyártják.
gabesz839
senior tag
Mit tényleg. Kérdőjel volt a mondatom végén.
Egy dolog biztos, mégpedig az, hogy semmi sem biztos. Vagyis nem biztos, hogy semmi se biztos.
dabadab
titán
Szóval akkor a fedélzeti rendszer egy lassúcska, gagyi kijelzős tablet, ami mellől még a hangerőgombot is lespórolták. És mindez a csúcs, ötmillióért.
Háát...
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
air
nagyúr
.
[ Szerkesztve ]
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
pomorski
őstag
Akkor ezek szerint nem véletlenül olvastam egy BMW hátsó tábláján, hogy "Suzuki, a ti autótok".
MongolZ
addikt
Az inkább az ego miatt.
hemaka
nagyúr
Szerintem meg nem mostanaban lesz, mivel mi gyartjuk pl. a hutoracsot is nekik es meg van ra boven megrendeles...
Egyebkent meg majdnem 5 misiert venne a franc ilyet. Ha mindenkepp suzuki, akkor van ettol jobb valasztas is. Ha meg nem csak suzi johet szoba, millio masik valsztasi lehetoseg van.
[ Szerkesztve ]
SutiAdi
tag
Mármint nem az autó facelift-jére gondoltam, hanem az infotainment rendszeren futó szoftver frissítésére természetesen
Ha tudsz jobb újautó ajánlatot, szívesen meghallgatom. Rengeteget bújtam már az adatokat, katalógusokat, teszteket, felszereltségi listákat, és akárhogy is, arra a következtetésre jutottam, hogy jelenleg amiatt, hogy nálunk gyártják az S-Cross-t és kapunk rá egy csomó kedvezményt, nem igazán van a GL+ felszereltségűnél jobb ajánlat a piacon ár/érték arányban.
[ Szerkesztve ]
Ennyi pénzért én inkább vennék egy 4 éves Toyota Avensis-t vagy egy 5 éves Prius-t. De gondolom nem ok nélkül gondolkodsz új autóban.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Swinegod
őstag
Új autó legyen --> Megbízható autó kell --> Csak japán, de nem Subaru vagy Mitsu, mert azok nem annyira megbízhatóak ---> Legyen kicsi -->
Marad a Yaris, a Swift, Jazz, Micra, Mazda 2. Így máris csábító a Swift. Plusz, a Swift legendásan megbízható. Én speciel csak a Yaris vagy Swift között gondolkodnék, de mivel az új Yaris eléggé szar, ezért Swift + van SHVS aminek a fogyasztása eléggé adja
Btw nekem tetszik a Swift, de a sportot várom, az az előzőből is bejött. A mostani hátsó lámpája nem éppen tetszik mondjuk
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod
SutiAdi
tag
Igen, rengeteget dekáztam az új vs. használt dolgon. Túl vagyok már pár használt megnézésén is, nem egyszerű jót venni. Van néhány biztos helyem is, ahol 100%-ra nem vernek át, viszont ennélfogva drágábbak is az autók. Néhány balul elsült eset is van a környezetemben, szóval most az újak felé fordultam. Presztízs használtakban nem is gondolkodtam, pontosan tudom milyen fenntartási ill. rejtett költségek jöhetnek elő. Amiket írtál, azok jó kis autók, nem is a "presztízs" kategória, de mint írtam is, valóban újban gondolkodom (legalábbis egyelőre). Bár annak idején 2008-ban a motoromat is úgy vettem, hogy egy éven keresztül nézegettem az SV1000 hirdetéseket, aztán egyik nap felraktak egy kihagyhatatlan ajánlatot egy 2 éves GSR600-ról, másnap elmentem és elhoztam. Azóta is megvan és hibátlan
[ Szerkesztve ]
kenwood
veterán
hemaka
nagyúr
Igazabol mas nem tud donteni helyetted, el kell menni a szalonokba, par napot ra kell szanni, ki kell probalni mindegyiket, beleulni, nyomogatni, kapcsolgatni, porgetni, aztan amelyik a legjobban tetszik azt megvenni. Elotte azert erdemes csomo helyrol arajanlatot kerni, mert szeretnek a szalonok egymas ala menni arban.
Mi skoda rapidot vettunk, kulsore tetszik, belulrol is elmegy, nem nyikorog meg semmi, ebben a 4-4.5 misis arkategoriaban korrekt a bele, nyilvan csodat nem vartam. Mi meg az 1.2es tubot vettuk, nem egy vasgyuro, de cserebe 0 hangja van es 5-6liter eszik.
Suzuki vitarat neztem, annyira nem jott be a bele es foleg az ules volt nekem kenyelmetlen.
Dacia, Lada, engedjuk el.
Peugeot 301 nem rossz, de jelenleg csak dizel van belole, eleg traktor hangu meg bent is.
Opel astra, szigoruan csak a turbost erdemes, a sima szivo 1.4 lepkefing.
Kia ceedet is egesz pofas darab kulsore/belsore is, ha a merete megfelelo.
De mint irtam az elejen nagyon egyenfuggo kinek mi jon be, irany a szalon.
Pityu89
senior tag
Alfa MiTo. Szeretni fogod, egyedi leszel, és közhiedelemmel ellentétben nem fog beszarni alattad.
Swinegod
őstag
Ha olasz, akkor Fiat Punto, a multijet technológia király, bár mindig imádtam az Alfák egyediségét, de a Mito nem éppen a legszebbek közé tartozik. Én világ életemben Suzukis voltam, a családom is, nem is rondák, nagyon megbízhatóak, compactok, ami fontosabb, mint az, hogy nagy legyen, mennek is rendesen, kényelem nem a legjobb, de egész elviselhető, alig esznek is valami. Meg valami fura fétisem van a Yarisokkal kapcsolatban, nem tudom, tetszik, ezzel az egyedüli férfi vagyok a bolygón aki imádja a Yarist. Btw a Lexus az abszolút etalon, mindne létező téren, főleg az 1. genes IS 300.
Anno az 1. NFS Most Wantedben imádtam meg és azóta is a rabja vagyok, az a hang ami neki van, orgazmikusan jó. Most az az autóm, de a zabálása miatt sokszor buszozok is, lehet ezt a szokásomat egy 3. genes Vasaló Swift vagy Vagyonőr fogja derékba törni
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod
Kornel
veterán
Teljesen jól gondolkozol, ár érték arányban nincs jobb ajánlat az Scross-nal jelenleg.
Bármelyik hasonló méretű autó, a Suzuki GL+ felszereltségi szintjére extrázva legalább +1, de inkább 1,5M.
1.0T is korrekten mozgatja a kasznit, az 4,3M körül van, de az igazi az 1.4T, az viszont már 4,7M.
A fedélzeti rendszerre minden valószínűséggel júliusban vagy augusztusban jön a 18xx szoftver, az Android auto támogatással.
Ha gondolod szívesen összefoglalom akár privátban is az autó előnyeit és hátrányait is.
Swinegod
őstag
Az SCross az szintén tetszik pedig minden autotesztes oldal szerint ronda, nem tudom azok mit szívtak, de szerintem szebb, mint a Vitara, pedig az se ronda. Van a sok Suzuki hater akik azért utálják, mert nem rohad le minden meggyfánál, nem ereget több 10m3-es füstfelhőket és nincs rajta VW logó, pedig max az ár amiben a Volkswagen kiemelkedik az autógyárak közül
Btw kifejezetten érdekel milyen, hogy downgradel-e a Suzuki, mint a Toyota pl, még anno a WagonR+-unkat imádtam, mindenre alkalmas volt amire egy autót használni lehet
Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod
Kornel
veterán
Közben nézem, hogy nem is Te kerestél ujan Scross-t, hanem SutiAdi, csak az avatarotok egyforma
Szóval akkor nem neked ment válaszba, de bárkinek írok róla szívesen, lassan másfél hónap és 2000+ km távlatából.
Swinegod
őstag
Nem, nem én kerestem, ettől függetlenül szívesen veszem a véleményt róla, mert tetszik. Ha nem addig használnám az IS-em amíg meghal a motor, ami valószínűleg az én életemben nem történik meg, akkor gondolkodnék is rajta, hogy Vitara, SCross vagy aktuális Swift Sport
Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod
Kornel
veterán
Na megvárom amíg a kolléga is ír, aztán írok egy kis összefoglalót, pozitívumok / negatívumok, objektív és szubjektív benyomások.
Egyébként az ideális felállás egy 1.4T Scross és második autónak egy nemsokára megjelenő 1.4T Swift sport lenne együtt is megállnak 10M alatt.
DithenS
senior tag
Amúgy mi az oka annak hogy hivatalos és s kereskedői ár között ilyen sok a különbség? Itt egy Suzuki például,5 millió egy felszerelt swift de 3,5ért megkapod.Használtautó.hu-n is más árak vannak mint a gyát weboldalán.Ez ilyen EU-s versenyszabályozás miatt kell?
Kornel
veterán
Kb. Emiatt.
A listaár közelében sincs a tényleges eladási árhoz, érdemes szétnézni a hahu árai között.
air
nagyúr
Bog!
Csak annyi korrekció a teszthez, hogy az Apple CarPlay már a korábbi szoftverrel rendelkező S-Cross, Vitara és Baleno modellekben is benne van.
Tehát nem a Swift új szoftvere hozta a CarPlay-t.
A magam részéről nagyon köszönöm a tesztet.
Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló
dabadab
titán
"egy 1.4T Scross és második autónak egy nemsokára megjelenő 1.4T Swift sport lenne"
Ebben mi a jó? Lenne két majdnem ugyanolyan autód.
DRM is theft
Swinegod
őstag
A motor ugyan az, ennyi. A Swift igazából a munkába járáshoz oké a fogyasztás miatt, autópályára a gyorsaság miatt és parkolni is azzal könnyebb a városban + úgy összességében városi használathoz jobb mivel Hybrid és ugye kisebb míg az SCross azért terepre se rossz, nyaralni, családdal akárhova menni, erre kicsi a Swift
Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod
dabadab
titán
Nemtom, én családi autónak az S-Crossnál nagyobbat, városi rohangálósnak meg a Swiftnél kisebbet választanék (és az 1.4T nem hibrid). Persze, van köztük némi méretkülönbség, de nem akkora, hogy az indokolná mindkettő tartását.
A metálfényes S-Crosst meg senki se fogja komoly terepezésre használni, komolytalan terepen meg bármi elmegy.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Swinegod
őstag
1.4T Hybrid rosszabb esetben elmegy 5L benzinnel, meg ugye fürge és kiválthatná a Lexusom. Persze, nem teljesen hiszen mégiscsak 60-70 Le különbség van, de annyival nagyobb, nehezebb is az IS. Nekünk 4 személyre elég volt anno a WagonR+ is családi autónak, az SCross megváltás lenne
Nincs feleségem, se gyerekeim szóval nekem így most egyenlőre az IS is elég magában, nekem ezek még a jövő zenéi
Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod
hemaka
nagyúr
Nagyobb szalon tobbet tud engedni(lehet konkretan o latja el a kisebbeket, Opelnel pl ez van), vagy egy kisebb is, ha mar nagyon szabadulni akarnak tole.
Kornel
veterán
Scross egy teljes értékű családi autó, 2 gyerekig bezárólag simán. (Mondjuk mi annó egy trabantban utaztunk, pedig hárman voltunk gyerekek, de ott sok komfortról és tágasságról nem beszélnék nyilván)
Méretben alig kisebb a Qasqhai-tol pl., személy szerint nem vagyok kisdarab, de magam mögött kényelmesen elférek, a csomagtartó kalaptartóig 430 liter, de azért van még felette is tartalék.
A meglepően jó menetdinamikája ellenére (8,8 sec a 0-100 a valóságban, 1500-4000-ig maximális 220 Nm áll rendelkezésre, az 1250 kg körüli kaszniban) nem versenyautó, kényelmesen rúgozva, kevésbé indirekt kormánnyal lehet krzúzolni vele.
Ellenben a Swift sport mindig is igazi vérbeli hot hatch volt, még a régi 1.6 szívóval is, közvetlen kormányzással, erős sportos futóművel, kategória első úttartással és kanyarsebességgel, igazi boyracer kellék... Az új 1.4T motorral meg száraz gyorsulási adatokban is fel fog zárkózni a mezőnyhöz, a rebesgetett 160 PS és 240 körüli Nm a 900 kg körüli kaszniban 7 mp körüli 0-100-at sejtet.
Tehát Scross egy jó tágas, dinamikus hétköznapi használatra való autó, a Swift sport meg egy jót élményautózni.
[ Szerkesztve ]
kiskun968
tag
Nekem 3,56 ért megéri a Swift GL+. Ha minden igaz szerdán hozom is el.
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm *** Suzuki Swift 2017 GL+***
Pityu89
senior tag
Akkor egy jó Giulietta elnyúhetetlen JTDm2 motorral Enyém 7. éve megy hiba nélkül, jobban néz ki, mint a MiTo, és nagyobb is, egyedi is, és köszönhetünk is az úton.
Nekünk is volt Suzuki a családban, technikailag nem volt baja egyiknek sem, de nem éreztem jól magam bennük, az anyaghasználat nem tetszett, számomra kényelmetlen is volt, nem volt az igazi.
Lexusból bármelyiket bevállalnám én is, de amit még igazán nem utasítanék vissza egy boxer motoros subaru. Az a hang, az igazából kárpótól minden hibájáért.
Kornel
veterán
Pár dolog fájóan hiányzik belőle.
Tempomat...
Digit klíma..
LED fényszórók.
Ha ezek benne lennének, Best buy lenne.
kiskun968
tag
Nekem az 1.3 16V után előrelépés lesz-
Angyalföld a világ közepe***Samsung Galaxy S23 Ultra*** Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm *** Suzuki Swift 2017 GL+***
Kornel
veterán
Persze.
Nekem is az most ez.
Élvezem az extrákat.
Dupla digit klíma, automata LED fényszóró, automata ablaktörlő, automatikusan sötétedő tükör, és a cikkben is szereplő - szerintem elég jól használható - multimédiás fedélzeti rendszer.
Suzukihoz mérten ezek fejedelmi extrák
Swinegod
őstag
Dízelt soha. Ezt megfogadtam mikor életemben először a pofámba füstölt egy Golf 2-es. Így is jó esély van rá, hogy rákos vagyok, nem akarom ezt még dízeles autóval is tetézni
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod
Pityu89
senior tag
Multijet is dízel, előbb még dicsérted Ettől függetlenül ez már nem a kettes füstölős golf, igaz hogy nem látom ki tudja mit pöfékel még ki. Szoktam GreenGo-zni is, na azok az Uppok is nagyon jó kis masinák, csak irreálisan drágák még.
Kornel
veterán
Mondjuk a hitvitát lezárja az euro 7 norma, a luxus autókon kívül nem igazán lesznek dízel motorok a választékban.
Swinegod
őstag
Akármennyire is fullos dízel, a dízel az dízel
Btw a Multijetből nincs benzin? My life is a lie
Huawei Mate 9 | Custom PC | Acer Nitro 2016 17.2" || Steam: swinegod
SutiAdi
tag
Köszönöm az összefoglalót. Ahogy látom sikerült a fejegységes topikból estére egy autós kibeszélőset csinálni
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Fejegyseg SW frissítésre visszatérve a Vitara fórumban augusztust mondanak most is, belsős infók alapján.
nemszabad
tag
Ego + sötétség. A legszebb páros.
nemszabad
tag
Pedig a pöfögő kettes golf sokkal kevésbé karcinogén, mint a "remek" mai dízelek....
Kornel
veterán
És ezen az ad blue (SCR) sem segít, egy zsír új Transit mellett is megfulladsz kb.
gyáliSanyi
őstag
Hát nem is tudom 4 millió egy közepesen felszerelt modellért és csak egy kisautóról beszélünk. Jó persze az új Micra még drágább.
Live poor, die ritch.
Kornel
veterán
3,65M a GL+, abban már benne van a "fedélzeti rendszer".
A Dacian és a Ladan kívül nincs olcsóbb modell, ilyen felszereltséggel.
Nagyon elszálltak az új autó árak, nromalisan felszerelt kompakt nincs már 5M alatt.
[ Szerkesztve ]