Hirdetés

2021. január 15., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) hcl


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

Használtam Slacket. Nem vót jó.
Átláthatatlan, gépzabáló dög.

Veszek _hibás_ LCD monitort,fényképezőgépet, objektívet, routert ---- Mutogatni való hater díszpinty

(#2) Silεncε válasza hcl (#1) üzenetére


Silεncε
őstag

Az összes (Slack, Teams, Skype, Discord) electront használ, szóval mind ugyanannyi erőforrást eszik

[ Szerkesztve ]

Fear is freedom! Subjugation is liberation! Contradiction is truth! Those are the facts of this world! And you will all surrender to them, you pigs in human clothing! - Kiryūin Satsuki

(#3) hcl válasza Silεncε (#2) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

Nem tudom, de a Slack telepíthető kliense is tudta zabálni a céges gépemet, a böngészős meg még inkább. Az egy dolog, hogy mi végzi az üzenetkezelést, de amit a cég hozzátett, az attól még lehet borzalmas :D

Veszek _hibás_ LCD monitort,fényképezőgépet, objektívet, routert ---- Mutogatni való hater díszpinty

(#4) dabadab válasza Silεncε (#2) üzenetére


dabadab
titán

Azért Electron meg Electron között is lehet különbség, hogy ne menjek messze, az Atom (ami miatt az egész Electront eleve megcsinálták) lassú dög, a VSC meg teljesen használható.

DRM is theft

(#5) dabadab válasza hcl (#3) üzenetére


dabadab
titán

A telepíthető is tulajdonképpen böngészős, az gyakorlatilag egy kicsit pimpelt Chrome + html + javascript pakk.

DRM is theft

(#6) hcl válasza dabadab (#5) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

persze, valószínű másból sem áll, mint pár browser control-ból, bár a mérete meg nagyobb, mint hogy csak az legyen :D
Meg ilyen szinten mindegy is, hogy mi van alatta, mindenki rühellte a cégnél kb., mert az UI borzalmas.

Veszek _hibás_ LCD monitort,fényképezőgépet, objektívet, routert ---- Mutogatni való hater díszpinty

(#7) UnA válasza hcl (#6) üzenetére


UnA
Korrektor

Nekem tetszik, ezerszer inkább ez, mint a Microsoft Lync. ;)

(#8) hcl válasza UnA (#7) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

Ami már Skype for Business :D (És hamarost megszűnik... )
De különben az (főleg még Lync korában) átláthatóbb volt, bár hasonlóan éhes.
Az Office Communicator volt jó, az kicsi volt, és pont jó volt chatelésre.
Viszont a Teams legalább egész használható.

Veszek _hibás_ LCD monitort,fényképezőgépet, objektívet, routert ---- Mutogatni való hater díszpinty

(#9) ANOka


ANOka
őstag

Én Slejm-nek nevezem, mert ennek még értelme is van. ;]
Munkahelyemen ugyan használjuk, de nem tudok rájönni, hogy ugyan miben jobb, mint egy mezei IRC szerver (chat szobákkal). :F :W

(#10) sh4d0w válasza ANOka (#9) üzenetére


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog

Próbáltál már IRC-vel felhőben tárolt dokumentumot megosztani? Vagy egy adott csatornára beérkező üzenetekből automatikusan Jira ticketet nyitni? Vagy Goggle Form submissionből auto ticketet nyitni?

https://coreinfinity.tech

(#11) vicze1 válasza dabadab (#4) üzenetére


vicze1
nagyúr

Hát jó lenne, ha a VSC csapat akik nyilván értenek a programozáshoz, besegítene egy kicsit a Teams-eseknek, mert az egyik tényleg tök jó, a másik meg...
Fizikai gépen annyira nem is érdekes(habár CPU spike-ok és brutál mem használat), de VM-ben a Teams kibírhatatlan...

(#12) Hopkins95 válasza hcl (#1) üzenetére


Hopkins95
őstag

Én napi szinten használom mind a Salesforceot, mind a Slacket, szóval tulajdonképp házon belül marad a dolog. :)
Egyébként én imádom a Slacket, a kezelése nem nagyban különbözik a discordénál.

Amúgy néha használunk Microsoft Teamset is, de annál még a Zoom is sokkal jobb.

[ Szerkesztve ]

Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\ XMG Core 15 \\ Playstation 4 Slim \\ DJI Mavic Mini Fly More Combo \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Uplay/: Hopkins955

(#13) hcl válasza Hopkins95 (#12) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

Ízlések és pofonok, de amikor már több workspace-ben kéne követni dolgokat, meg sok channelben kéne olyanokat észrevenni, amik rád vonatkoznak (de nem vagy megjelölve), akkor inkább nem volt jó.

Teams meg egész jó nekem arra, amire a Skype/Lync volt, szóval elvagyok vele.

Veszek _hibás_ LCD monitort,fényképezőgépet, objektívet, routert ---- Mutogatni való hater díszpinty

(#14) Hopkins95 válasza hcl (#13) üzenetére


Hopkins95
őstag

Persze, de ez nem a program hibája, ez szerintem emberi limitáció. Nekünk is van 30+ csatorna kb., de sokat meg sem nyitok közüle, mert napi szinten nincs rá szükség. Van pár, ami a legfontosabb és azt használom. Szelektálni kell, de ez más programban sem lenne másképp. A program viszont nagyon reszponzív, a keresés remekül működik, a videóhívás ill. képernyőmegosztás szintén szuper.

Na most Microsoft Teamset mikor használtuk, hát szerintem annak a programban bőven vannak limitációi. Az egyik az, hogy a videó meg a hang gyakran úgy laggol, hogy az valami kegyetlen. Levetítettek nekünk egy belsős videót Teamsen keresztül az egyik nemrég megjelent videójátékhoz - mert állítólag nem engedték nekik felrakni Youtubera és úgy elküldeni nekünk - hát az valami kegyetlen rossz volt. Mármint nem csak a videó bitrátája, de másodpercenként szinte megállt a videó. :N

Aztán ha jól emlékszem, amint Teamsen valaki megosztotta a képernyőjét, nem láttam a képet, csak miután kikapcsoltam a webkamerát. Erre most nem emlékszem 100%-ra mondom, de úgy emlékszem ez volt vele.

[ Szerkesztve ]

Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\ XMG Core 15 \\ Playstation 4 Slim \\ DJI Mavic Mini Fly More Combo \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Uplay/: Hopkins955

(#15) hcl válasza Hopkins95 (#14) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog (1)

30+? :D
Nagyobb cégnél örülsz, ha csak annyit kéne figyelni. Meg alapból több workspace, amiből csak annyi értesítést kapsz, hogy a másikban történt valami.
Azt sem mondom, hogy a privát beszélgetések history-ja nálunk eltűnt.

Mi hívásra nem nagyon használtuk, csak szervezetek nyomták rajta a bejelentéseiket, de olyan mennyiségű, hogy teljesen követhetetlen volt.
A keresés nagyon jól működött, csak éppen nem szokott releváns találatokat adni :D

A Teams most nekünk teljesen jó videót ad, ott más baj lehetett.

Veszek _hibás_ LCD monitort,fényképezőgépet, objektívet, routert ---- Mutogatni való hater díszpinty

(#16) vicze1 válasza Hopkins95 (#14) üzenetére


vicze1
nagyúr

Egyáltalán nem védeni akarom a Teams-et, de most érted, hogy a videó bitrate és lag az emberek feltöltési sebességétől függ nem a rendszertől.
Utóbbi 30 napban 730 meeting volt és 300óra screen share, és nem kaptam semmilyen negatív visszajelzést. Pedig amikor a Covid első hullám volt és nyögött a rendszer egy nagyot akkor sírtak többen is.

A streamingre és videó megosztásra ott az MS Stream amúgy.

(#17) Hopkins95 válasza vicze1 (#16) üzenetére


Hopkins95
őstag

Igen, tisztában vagyok amúgy vele hogy a Teams nem arra való, hogy egy jó minőségű videóanyagot prezentáljanak vele. Ez inkább a cég sara, hogy nem engedik normális ilyen célra alkalmas platformon prezentálni az anyagot, de hát mit lehet tenni. Amúgy simán lehet, hogy az illető netje volt rossz, csak érdekes hogy pl. Zoomal nem volt eddig ilyen rossz élményem.

[ Szerkesztve ]

Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\ XMG Core 15 \\ Playstation 4 Slim \\ DJI Mavic Mini Fly More Combo \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Uplay/: Hopkins955

(#18) vicze1 válasza Hopkins95 (#17) üzenetére


vicze1
nagyúr

Amúgy mind a kettő tök mezei H.264-et használ, így nagyon különbség nem kéne legyen azonos körülmények között, tök ugyanazokat a felbontásokat támogatják, egyetlen különbség, hogy Zoom esetén külön be kell kapcsolni a HD-t, de ennyi.
Túlnyomó többségben azoknál látok gyenge videót (platform függetlenül), ahol nincs megfelelő feltöltés, vagy nagy a késleltetés, 3-4G vagy nagyon szar WiFi miatt.

Amúgy jó augusztus végéig azért MS nagyon durván szenvedett amíg képesek lettek elbírni a 115milla usert, nem ennyi idő alatt tervezték a 10x növekedést az biztos.
Zoom "csak" duplázott és sokkal jobban skálázódtak, valószínű hogy ebben közrejátszott az is, hogy Amazon AWS is sokkal jobban bírta a növekedett keresletet mint Azure, ami 2 hónapig brutális kapacitás problémákkal küzdött.

(#19) ANOka válasza sh4d0w (#10) üzenetére


ANOka
őstag

Szerencsére nincs ilyenekre szükségem, mert a cégnél egyiket sem használjuk/nem az én munkakörömhöz tartozik.
Ez előtt is voltak professzionális support programok. (Pl.: Kayako)

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.