A digitalis piacon ez a kijelentesed "Mivel eddig minden évben nyereséges volt ez nem a közeljövőben fog megtörténni" egy afrikai varazslo csirkebel joslatanak hitelessegevel vetekszik.
Sosem lehet tudni. A prezinel nagyobb cegek huztak mar le a rolot es mentek a sullyesztobe.
Most meg emlekezunk a Walkmanre is de peldaul mai gyerekek csak neznek mikor mondom hogy az mekkora innovacio volt. Heee? Mi abban a nagy szam? Hat az egy szar. Kazetta? Hulye vagy? Miert ne lehetne cipelni? Nem is kene hat itt van a telefon etc.
Ez igaz a prezire is. Most jelen pillanatban innovativ es fasza. Meddig? 2 ev? 10? 20? Elobb utobb guritaniuk kell valami hasonlo nagyot. Meglatjuk megvan e meg a lendulet. Kulonben mennek a levesbe.
De eltertunk a targytol szoval (ne tortenjen meg ) de ha megis akkor max itt a PH!-n fogjak emlegetni hogy bezzeg volt ilyen is...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need