Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#27) Ghoosty válasza Snoop-y (#26) üzenetére


Ghoosty
őstag

"A prezi kb olyan eros brand, hogy ha becsodolne 1 ev mulva mar kb azt sem tudnak hogy letezett."

HA! Mivel eddig minden évben nyereséges volt, ez nem a közeljövőben fog megtörténni. Mivel elég nagy felhasználói bázisa van, így ha valamit elcsesznek és a nyereségességük csökken, fel fogják vásárolni, őket, így a brand tovább él.

Tehát a brand mögötti termék nyereséget termel, ez növeli a brand értékét. A Teslát inkább úgy lehet jellemezni, hogy 'volt már nyereséges'. Szóval ez utóbbi elég kockázatos piacon játszik és elég szűk fogyasztói kört céloz meg.

Ezek miatt sem vagyok jó véleménnyel a cikkben lévő tanulmányról, mert ezek beletartoznak egy brand értékébe, de a tanulmány nem számol vele. Ezek azonnal feltűntek, pedig egyáltalán nem vagyok a téma szakértője.
Mondjuk ha elvonatkoztatok a címtől, akkor azt látom, hogy gyakorlatilag a webes megjelenést mérték. Akkor meg természetes, hogy előrébb van a perzi, mert az csak ott él, míg a Tesla meg némi túlzással megvan net nélkül is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.