Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21) VinoRosso válasza Hannibhál (#20) üzenetére


VinoRosso
veterán

Az irány szerintem jó, csak hiányzik belőle a valós mérések egy része (így a cikk jó része inkább spekulációÖ, illetve a játékválasztás nem az igazi (bár vannak benne jók), és nincs benne multi(ha jól emlékszem).

Ha fel kéne sorolnom a legfontosabbakat, akkor multis GTAV, BF1, Division, ARMA3 mindenképp kellene, ezek a leginkább CPU igényes játékok. Amúgy jó a cikk.

(#22) Hannibhál válasza VinoRosso (#21) üzenetére


Hannibhál
őstag

ha szolgáltatod hozzá a játékokat ileltve a ahrdvert szívesen megcsinálom:)

Gépelés nem az erősségemasdsdk

(#23) VinoRosso válasza Hannibhál (#22) üzenetére


VinoRosso
veterán

na ja, ha ez meglenne lehet én is megnézném magam. :D Amúgy a Division a hétvégén ingyen tolható

(#27) GoldhandRent válasza GoldhandRent (#26) üzenetére


GoldhandRent
őstag

De amugy igazad van.
A processzor orajele is lehetne alacsonyabb, a memoriak es a tobbi is. Tok feleslegesen porognek annyira, a szemed ugyis csak 24Hz-el lat. Minek ide GIGAHERTZ? ;]

-

(#28) Redneck


Redneck
veterán

Jó cikk lett, kár hogy nem volt kéznél i5 vagy i7. Megnézhettük volna a natív magok és a HT viszonyát is.

A CPU limit alakulására mérnék 4C/4T és 4C/8T vonalon is, igaz ahhoz más címek kellenek.

Blindmouse:
"Fogalmam sincs, hogy a mostani Core i5-4570 -et megérné e lecserélnem, ha vennék egy új VGA-t vagy sem."

Ilyenek miatt kellene multis teszt, CPU igényes játékokkal.

VinoRosso:
"GTAV, BF1, Division, ARMA3 mindenképp kellene, ezek a leginkább CPU igényes játékok."

Így van, ha CPU limitet akar valaki mérni, ezek a címek alkalmasak rá. :K

Euromail:
"És még erre jön nettó fasszságként a multys idióták tömegei akik csak úgy árasztják a baromságaikat és a hülyeséget a fórumon hogy a multyban igen is nagyon van cpu limit meg gpu hát hogyne"
Pedig létezik. Jellemzően azok írnak ilyet, akik nem futottak szivatós CPU limitbe multiban.
Az ilyenek tanácsai miatt vettem egy gyengébb i5-öst, és drágább VGA-t. Meg is szívtam, kevés volt a CPU.

Végülis van egy alap i7-es procim, ha lesz időm csinálok pár mérést, BF1-et és a Divisiont pedig majd haver fiókjáról toljuk.
CSGO, BF 4 és 1, GTA V, Division mehetne.
2C/4T 3,0-3,8Ghz között
4C/4T 3,0-3,8Ghz között
4C/8T 3,0-3,8Ghz között

Nem tudom mikor tudnám összehozni, de szerintem sokakat érdekelne! :K

[ Szerkesztve ]

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#29) Redneck


Redneck
veterán

Most olvasom épp az egyik friss blogbejegyzést, BF1 teszt i7 procival, különböző magszámmal és órajellel.😆

Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

(#33) pomorski


pomorski
őstag

Érdekes cikk volt köszi!

(#34) Zicokuka


Zicokuka
senior tag

Manapság annyira sz..ul van optimalizálva minden hogy talán bármilyen vasnál limitbe ütközhetünk.Rengeteg példa van amikor gyengébb gépen jobban fut valami.Elsősorban normálisan megírt játékok kellenének.

(#36) gbors


gbors
nagyúr

Ezennel megkérnék mindenkit, akit érint, hogy totálisan betépett állapotban ne fórumozzon ;]

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#37) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Mire felgörgeted ezt a küldetésszálat, lesz pár sárkánykoponyád és a világot is megmentetted kétszer. :DDD
Szokás szerint érdekes és alapos iromány. :R

A cikken felbuzdulva kíváncsiságból kipróbáltam a Doom-ot. A hangzás lenyűgöző (nagy a dinamikatartománya és felbontása is: megdolgoztatja a sub-ot, de nem gerjeszti/ropogtatja), a kép viszont nekem nagyon fura. :U
Hiába kapcsoltam KI (már mániákusan is) a Motion Blur-t, Chromatic Aberration-t és DOF-ot, Sharpening-et és Grain-t, illetve próbaképp még a TSSAA-t is (a többi AA módot meg se néztem), illetve húztam fel 8x-ről 16x-re az AF-et (az Ultra preset-et kezdtem szerkeszteni), valamiért erősen távollátó a játékos karakterem még azután is, hogy felvette a szuper-sisakját (amiben igazán lehetne szemkorrekció is). Mármint álló helyzetben is néhány méterről teljesen elmosódnak a betűk a falakon. Ha közel megyek, akkor szép éles a felirat, aztán ha apránként távolodok, akkor elmosódik, mint ha köd lenne, vagy füst (tudom, füst az van is sok felé, de több helyen nézegettem, minél messzebb a tűztől/füsttől).
Ez valami MagaTexturing fogyatékosság (ha még mindig azt használják), vagy post-process, vagy...?

Vulkan módban néztem GTX1070-en (382.05 driver, Win10).

Szerk.: Hopsz, lehet hogy semmi baj nincs itt, csak félreérthető (idióta) a menüben a Shaperining? Mármint hogy ha lehúzom 0-ra, akkor az nem azt jelenti, hogy sharpen=OFF, hanem hogy kvázi -1, avagy blurring lesz belőle?
:Y

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#40) jokeph


jokeph
nagyúr

THX!, ismét jól sikerült, szájbarágós és érthető a bevezető elmélet is (a kicsi ismétlés bonusz pontot ér. ;) )

:C :C :C
:R :R :R

RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.