Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#95) Abu85 válasza Duck663 (#88) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Csak a játékok közül nem mindegyik kap egyedi driverprofilt. Tehát ahhoz, hogy minden telepített játékhoz legyen driverprofil is, egyenként át kell állítani valamit a globális beállításhoz képest, majd vissza kell állítani, hogy az ne változzon. Emellett, ha új játékot telepítesz, akkor azt a driver csak akkor veszi észre, ha lefuttatsz egy keresést. Ekkor megtalálja, majd ki kellene kapcsolnod a Chillt, és újra bekapcsolni, hogy újragenerálja az állományokat. Ez egyrészt rengeteg hibalehetőség, másrészt több munkával jár a user felé, mintha egyenként aktiválná a Chillt.

A shader cache-t valójában nem lehet kikapcsolni. Az AMD optimalizált eljárását lehet csak, de az annyit jelent, hogy a lefordított shadereket a program bezárása után törli. Az AMD optimalizált beállítás pedig annyit csinál, hogy maradnak a lefordított shaderek a merevlemezen, de csak 256 MB-os kapacitás erejéig. Ha betelik, akkor a legrégebben használtakat elkezdi törölni. Valójában tehát mindenképpen cache-li a shadereket a programfuttatás idejéig minimum, hiszen elég szar lenne állandóan újrafordítani, ami ugye akadásokkal jár.

A meghajtó frissítése nem jár a beállítások törlődésével. Nekem a 18.12.2 minden korábbi adatot megőrzött. Annyit csináltam, hogy letöröltem a régit az install managerrel, majd telepítettem az újat. Minden korábban elvégzett beállításom ugyanott maradt, per game, per tuning, globális power limit, minden. Valamit nem jól csinálsz, hogy ha ezek elvesznek, mert szándékosan úgy van konfigurálva a meghajtó, hogy ezek külön állományok legyenek, amelyeket még a meghajtó install managerrel történő törlése után is megmaradnak.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.