Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Rainbow Six: Siege

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:10:54

LOGOUT.hu

Rainbow Six Siege

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4901) demmer123 válasza CJ4567 (#4900) üzenetére


demmer123
őstag

Azért a Pro Leaguen is mindenki acogot használt bandit meg jagere nekik is mekkora sírás lesz ha elveszik. :D

(#4902) CJ4567 válasza demmer123 (#4901) üzenetére


CJ4567
veterán

Van más sight ACOG-on kívül? ;]

No Sana No Life

(#4903) k-adi


k-adi
nagyúr

Season map rotation:
"i just want to talk to the community..." (8.perctől - 8:25)

Legalább olvassák a visszajelzéseket.... ez már félsiker. :D Mondjuk én alapból nem is értem, hogy ilyen retardált ötlet hogy-hogy nem hasalt el már annak a felvetése idején... :U de legalább "gondolkoznak" rajta.. :B

Az is rejtély nekem, hogy miért nincs Vote Map még mindig, bár ha azt nézem, hogy megjelenés után ennyi idővel még mindig BETA a ranked, akkor lehet felesleges ilyen kérdéseket veszegetni :DD

(#4904) Maxx Jácint


Maxx Jácint
csendes tag

Ma délután+este játszogattam egy kicsit a játékkal. És mit ad isten 4 Magyar sráccal dob össze a rendszer. (Ha valakinek benne van a nevében,hogy HUN én már meg sem szólalok...) Jól ment a játék egy kört elvesztettünk mert bénáztam és egyedül is maradtam,ekkor jött a votekick,de szerencsémre nem nyomta rá mindenki,hogy kirakjanak. Utolsó kör is lement (10 ponttal voltam második!) és beírtam a chat-be ,hogy : még ki akartatok rakni? Mire az egyik nethuszár benyögi nekem,hogy : Ja azért mert szar vagy! RIP! És már nem először fordul elő ebben a játékban,hogy alázzák a magyarok egymást a szemem és a fülem hallatára. Jobb ezt saját csapattal játszani. Ezzel nem akartam semmi vitát generálni csak elmondtam egy tapasztalatomat ami egyre jobban és jobban kezdi elvenni a kedvemet a kommunikációtól. Pedig az fontos lenne ebben a játékban.

(#4906) CJ4567 válasza Maxx Jácint (#4904) üzenetére


CJ4567
veterán

Engem egy magyar lesötétbőrűzött a nevem miatt, semmi gond. :DDD

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#4907) k-adi válasza Maxx Jácint (#4904) üzenetére


k-adi
nagyúr

Mindig lesznek ilyen retardáltak, teljesen független attól, hogy magyar-e vagy sem.

Számtalan külföldi toxic kisgyereket láttam már, de az tény, hogy magyarból többet...valószínűleg azért, mert alapvetően minden játék elsőkörben régió alapján matchmaking-el, ezért: többször kerülsz össze magyar gyerekekkel >> akik között több is az idióta

(#4908) Zedz válasza Maxx Jácint (#4904) üzenetére


Zedz
addikt

Ha kiderül, hogy a csapattársaim magyarok, akkor angolul szoktam ekézni őket, ők meg mindent beleadva magyarul ordibálnak nekem, gondolván nem értem. Kellene ebből egy montázst csinálnom, mert néha elképesztő. :DDD Azt vettem észre az triggereli őket a legjobban, ha leszlovákozod vagy románozod őket.

(#4909) k-adi


k-adi
nagyúr

Vannak itt konzolosok? Letesztelné valaki, hogy ez tényleg működik-e?

We had to buff Lord Tachanka ourselves, ubi was too slow!

(#4910) cellukx válasza k-adi (#4909) üzenetére


cellukx
tag

Az mekkora már ;] A támadók csak pilláznának nagyokat, hogy ez meg mi :Y
Azért megkérdezném a csókától, hogy mennyi órát fektetett ebbe bele, hogy erre rájöjjön (persze, ha igaz), vagy csupán a véletlennek köszönheti a trükköt :)

(#4911) koxx válasza cellukx (#4910) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Van egy ilyen glitch docnál is ha jól tudom, végtelen szurit kapsz.

(#4912) cellukx válasza koxx (#4911) üzenetére


cellukx
tag

Ú, az már mekkora lenne, hogy beülsz dokival a tacsi mögé és tolod neki a naftát :DD

(#4913) koxx válasza cellukx (#4912) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Immortal team :D

(#4915) kicsako


kicsako
őstag

Sziasztok, nemrég újra felraktam a játékot, de meccs elindulása után 2percen belül levág asztalra, majd kiírja hogy crashelt a játék. Config aláírásban. VGA drivert az utolsó 2t próbáltam eddig, azaz 17.7.2 + 17.8.2
Hibakódot nem ír. Valakinek ötlet?

(#4916) CJ4567


CJ4567
veterán

"NEW GAME DESIGN UPDATE ON ACOG’S FOR DEFENDERS
As a standard from now on there will not be a 2 or 3 speed Defender with the option of using the ACOG sight.

While we like the fact that defenders can challenge attackers on long distances on their approach, we believe this strategy should come with a higher risk. The possibility for 3 speeds operators like Jäger and Bandit to challenge on the longest distances while being able to relocate very quickly is currently too strong. As a consequence, Jäger and Bandit lose their ACOG, and the only new defenders that will get ACOGs will be the heavy armored ones. However, this does not mean all heavy armor operators will have ACOG’s and will be decided on by the Game Design team."

:W

Forrás.

No Sana No Life

(#4917) koxx válasza CJ4567 (#4916) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

A kva anyjukat :((( Bandit a main operátorom. Nem mondom, hogy holoval nem tudok lőni, de acoggal használtam mostanáig.

(#4918) demmer123 válasza koxx (#4917) üzenetére


demmer123
őstag

Nézd a jó oldalát én sok embert ismerek akik banditot+jagert spawn peakre használták. :)

(#4919) koxx válasza demmer123 (#4918) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Én nem :)

Bazze

"Barbed Wire easier to walk through and one less hit" aztán miért? :U

Ezek viszont jók

"Bandit can now destroy Hibana pellets while they Fuze."
"Bandit’s Batteries 1-shot drones"

(#4920) L_YKing válasza demmer123 (#4918) üzenetére


L_YKing
addikt

En is arra hasznalom oket, bar inkabb Doc vagy Rook.

Visca el Barça! Mes Que Un Club!

(#4921) demmer123 válasza koxx (#4919) üzenetére


demmer123
őstag

Már csak a dropshoot van hátra remélem azt is kiveszik a következő seasonba és lesz egy normális játék végre már.

(#4922) SZKEBE75


SZKEBE75
senior tag

Tehát letöltöm a 26 Gb-os peccset és még kevesebb helyet is fog foglalni,ez most valami paradoxon?

[ Szerkesztve ]

pc/N100DC-MZ/X-JCAT-MZ/X-Daphile--RME ADI 2 DAC fs-MZ/X---Focal Alpha 50 Evo---IE 900 -- viablue

(#4923) xtro válasza demmer123 (#4921) üzenetére


xtro
aktív tag

k y s

(#4924) Zedz válasza SZKEBE75 (#4922) üzenetére


Zedz
addikt

Nem, csak takarítás. Rendberakták a fájlokat. Kíváncsi leszek mennyire sikerült technikailag élhető módon megoldani, és bármiféle issue nélkül sikerül-e végigzongoráznia mindenkinek.

(#4925) k-adi válasza koxx (#4911) üzenetére


k-adi
nagyúr

Már nincs:

DOC
Fixed – A player can execute an exploit that adds additional charges to his Stim Pistol and make it fire semi-automatically.

[ Szerkesztve ]

(#4926) k-adi


k-adi
nagyúr

Téma összefoglaló frissítve.

(#4927) k-adi


k-adi
nagyúr

Operation Blood Orchid
RELEASE DATE: SEPTEMBER 5TH

In Operation Blood Orchid, two Special Duties Unit Operators join Team Rainbow to raid Theme Park. This third season will showcase a reworking of the Operators and maps following an optimization of our data, namely a rework of textures, polished dynamic and static lighting, richer sky domes, new customization, and much more.

2 NEW OPERATORS

+ 1

The new Operators are immediately unlocked for Season Pass owners, with exclusive access granted for seven days. All players can unlock the Operators with Renown or R6 Credits after the exclusive period ends.
(SEASON PASS: September 5 >> normal: September 12)

Ying, Lesion, Ela | Trailer | Ubisoft [US]

YING (ATK)

Born in the comfortable Central District of Hong Kong, Siu Mei Lin, codenamed Ying (firefly), was a close protection operative before joining the Special Duties Unit. Having developed explosive short-range power and combat skills, she joined an elite security service school right after high school. When she was tasked with a high-stakes money exchange during a kidnapping situation, however, she realized how limited her means were. Driven to have greater impact, she re-oriented her career to become an all-purpose operative. A year later, she joined a female-exclusive training in Tel Aviv, Israel, where she perfected her hand-to-hand combat skills and driving maneuvers.

SPEED: Medium
ARMOR: Medium

PRIMARY:
T-95 LSW
SIX12

SECONDARY:
Q-929

GADGET:
Claymore
Smoke Grenade

UNIQUE ABILITY:
Candela:
The Candela device releases a cluster of flash charges that can either be anchored on surfaces or thrown out as a grenade.

LESION (DEF)

Born in Junk Bay, Liu Tze Long, codenamed Lesion, was raised by his father, who worked for a ship breaking company. During these years, Lesion would stay at the shipyard, and help him dismantle obsolete ships for scrapping. Crumbling with debts after his father was injured, Lesion took on various hazardous jobs in demolition until he found an opportunity for mine clearance duty. Demonstrating a natural calm while handling highly corrosive substances, he joined the Explosive Ordnance Disposal Bureau. He is a known expert in chemical, biological, radiological and nuclear (CBRN) terrorist threats.

SPEED: Medium
ARMOR: Medium

PRIMARY:
SIX12 SD
T-5 SMG

SECONDARY:
Q-929

GADGET:
Impact Grenade
Deployable Shield

UNIQUE ABILITY:
Gu mines:
Gu mines inject a toxin that injure your opponent and limit their speed.

ELA (DEF)

Elzbieta Bosak is the newest addition to Team Rainbow. Nicknamed Ela, this driven 30-year-old has had an unconventional progression. Having quickly risen among Poland’s Special Forces, she was deployed in six countries and active in Iraq for seven years. Her exploits should come as no surprise, considering that she is the youngest daughter of Jan Bosak, a former commander of Poland’s counter-terrorism unit GROM. Despite this legacy, Ela is not the stiff soldier one would expect.
Originally from Wrocław, Ela’s family history has deep roots within the city. Her grandfather was a Cichociemny, an elite paratrooper of the exiled Polish Army during WWII. After being captured during the Warsaw Uprising, he managed to escape and reach Wrocław, only to endure a three-month-long siege.
Ela shared that her grandfather had a significant role in her life. “I still carry a piece of his uniform everywhere I go.” Through his tales of war, he nurtured Ela’s defiant spirit and taught her that “higher damage is done by striking a supply chain than by neutralizing a man.” While these lessons made her a prolific Counter-IED Operator, Ela initially struggled to commit to the strict military lifestyle.

SPEED: Fast
ARMOR: Light

PRIMARY:
Scorpion EVO 3 A1
F0-12

SECONDARY:
RR15

GADGET:
Barbed wire
Impact Grenade

UNIQUE ABILITY:
Grzmot mines:
The sticky Grzmot mines can be anchored on surfaces, impairing hearing and causing a dizzying effect. These concussion mines are triggered upon proximity, affecting anyone within its radius.
True to her iconic defiant nature, Ela has a signature move when severely injured: the ability to trigger one last concussion mine.

NEW MAP

THEME PARK
Team Rainbow has been called to raid an abandoned theme park on the shores of Hong Kong. Two of S.D.U.'s most resourceful Operators were chosen to lead a lethal raid in this challenging perimeter. Get ready to discover a colorful and eclectic new map filled with dynamic and fast-paced face-offs.

Theme Park | Trailer | Ubisoft [US]

BLOOD ORCHID WEAPON SKINS

Get Year 2 Season 3 underway with four fresh Blood Orchid weapon skins and feature one representing Poland, the Alembic. Dynasty, Red Silk, White Dragon and Plinky’s Arcade can be applied to the weapons available until the end of the current season.

THE HEALTH PROGRAM

NEW UPGRADED SERVERS DEPLOYMENT
The new servers will be deployed with the launch of Season 3. These new servers bring significant improvements to stability, connectivity, FPS, rubberbanding, and overall performance. On top of the new servers, we have a new physics system in the works, which should further address issues with players teleporting and rubberbanding.

IMPROVED LIGHTING WHEN LOOKING FROM INSIDE TO OUTSIDE AND VICE VERSA.
Initially, we wanted to use realistic values to have contrasted and realistic lighting, which works in the same way as a camera would in real life. Additionally, the bloom was intended to limit the effectiveness of Defenders peeking outside.
(OFF)(/OFF)We are excited to tell you that we have completely reworked how exposure is handled on all maps, and reduced the exposure values. Bloom issues are now a thing of the past.

SKY MODEL UPDATE (ALL MAPS)
We will now be using image based HDR skies. This allows us to have more artistic control of the ambient lighting, as well as increase the overall quality of lighting in general.

BDRF UPDATE (ALL MAPS)
Updates are being worked on for our shading model, also known as Bidirectional Reflectance Distribution Function, which calculates reflections. It now matches the same model as our external texturing tool, which improves the workflow for our artists. What this means for you is that you will see an improved reflection quality in some materials, particularly in terms of glossiness.

DATA CLEANUP ON MAP TEXTURES AND MESHES (KAFE)
Over the course of the next year, we will be reworking the textures of every single map. We are starting with Kafe Dostoyevsky, our most expensive map in terms of memory-budget. We have been going through all the textures and meshes of Kafe, smoothing, optimizing, and standardizing everything we could. In essence, we are streamlining and reducing its overall memory footprint.

OPTIMIZING OPERATORS
In Operation health, we have done a complete pass on all of our Operators to make sure the total sum of their textures meet a consistent memory usage. This means that textures that were not adequately optimized are now remapped in the UV Mapping with greater efficiency so that they take up less amount of memory without reducing quality.
(OFF)(/OFF)Because we’re meeting a consistent memory budget across all operators, it also meant that we could slightly improve the quality for some Operators. Lower budget Operators, like Sledge, will have a slight improvement of quality.

FACE RIGGING CLEANUP MEANS MORE CONSISTENT FACIAL REACTIONS
By doing a pass on the facial rigging of the Operators, it means that they now have a more consistent reaction with the shape of their face. This will result in more accurately aligned points of movement in the face.

HIBANA’S GADGET WILL NOW BE MORE CONSISTENT.
After months of hard work, we’ve streamlined the handling of Hibana’s net objects. We started by reducing the overall number of net objects we need to monitor. By doing this, the potential conflicts between Host Authority and Local Authority timelines are reduced, and thus players will not run into the complications that result from a desync between the two.
(OFF)(/OFF)Additionally, we’ve meticulously gone over the scenarios in which we saw other outlying issues occurring, such as pellet placement, and visual errors, and corrected those as well.

Y2S3.0 PATCH SIZE
In the Y2S3.0 patch, we will be making some changes to how our data is organized, as well as how we generate patches moving forward. There is more information below on exactly what we are doing, and why, but we are currently looking at the following patch size breakdown per platform:

Platform >> Patch Size

PC with Ultra HD >> 42GB
PC without Ultra HD >> 26GB
Xbox One >> 15GB
Playstation 4 >> 15GB

HIT REGISTRATION, AND HIGH PING
Over Season 3, we will be testing fixes and improvements that will aim to address Hit Registration issues and poor network conditions. We are currently testing something we’re calling Latency Alignment, which will make 1v1 encounters feel more consistent. The result should be that the server will more accurately mirror the reaction time of players with unstable connections, giving a fairer reaction time to their opponents.
(OFF)(/OFF)We are also working on adjustments to our shot validation to further favor players with more stable connections. This will be a lot more punishing on shots that happen far away. There are other improvements for hit registration, headshot registration, and ping that we will be trickling into deployment.

GENERAL TWEAKS & IMPROVEMENTS

GAME HEALTH

INTRODUCING NEW SMOKE GRENADE & BOLT ANIMATION – DUAL PERSPECTIVE REPLICATION
NEW GAME DESIGN UPDATE ON ACOG’S FOR DEFENDERS
WEAPON FALLOFF DAMAGE REDESIGN
AMMO BALANCING
TWO DRONES DEPLOYED AT A TIME FOR ATTACKERS
KANAL SPAWN KILL EXPLOIT
FIRST-PERSON CAMERA POSITION WILL NOW BE CLOSER ALIGNED TO THIRD-PERSON
SHOOTING FEEDBACK SYSTEMS IS NOW MORE ACCURATE
NON-REPLICATED DEBRIS
DEBRIS WILL NO LONGER BLOCK THE DEPLOYMENT OF GADGETS.

PLAYER COMFORT

DEFENDER VISION FILTER IS REMOVED WHEN GOING OUTSIDE
PRIORITY ON OBSERVATION TOOLS FOR ALIVE PLAYERS
CROSSHAIRS DON’T TURN RED ON ENEMIES ANYMORE
ENEMY ID ONLY TRIGGERS ON SUCCESSFUL SCANS

PLAYLIST CHANGES

RANKED PLAYLIST BECOMES MORE COMPETITIVE
In order to allow our players to hone their skills in the most competitive environment available, we are reducing the total number of maps in the Ranked map rotation.

NEW CASUAL MAP PLAYLIST
In Season 3 we will be reducing the Casual map playlist to fifteen maps. Reducing the total number of maps available for play in the Casual playlist make the process of learning the maps that Rainbow Six has to offer easier for new players. We have identified the steep learning curve that our new players face in terms of map knowledge, and this is one of the ways that we plan on addressing it.
(OFF)(/OFF)Additionally, some of the maps that are removed will be reworked by our Level Design team. To be clear, not all maps that are removed from the Casual playlist will be reworked, but some of them will be over the course of the years to come.
(OFF)(/OFF)We are quickly approaching the limit of our data sizes, and this will require a rework of how our maps are stored. As a result, we are currently planning on removing maps from the game entirely down the road (not in Season 3).

MAP PREFERENCES
After revisiting the mechanics of the Map Preference system, we have elected to deactivate this system for all PvP Multiplayer (we will keep it for Terrorist Hunt so you and your squad can select specific maps). We don’t have an ETA for the return of this feature to PvP as we are exploring some alternative implementations we believe can improve the experience.

GAME BALANCING

BARBED WIRE EASIER TO WALK THROUGH AND ONE LESS HIT
JACKAL’S HUNTER’S MARK PINGS LOCATION MORE FREQUENTLY
BANDIT CAN NOW DESTROY HIBANA PELLETS WHILE THEY FUZE.
BANDIT’S BATTERIES 1-SHOT DRONES
IQ DOESN’T DETECT FRIENDLY GADGETS ANYMORE & DETECTS ECHO’S ARM PAD WHILE USING THE YOKAI
FUZE’S CLUSTER CHARGE PATHING IS MORE PREDICTABLE
NO MORE CROSSHAIR HIT MARKERS ON BLACKBEARD’S SHIELD
ALL DRONES AND TWITCH’S DRONE CAN AIM UPWARD MORE EASILY
GLAZ’S BLOOD SPLATTERS ARE NOW MORE CORRECTLY DISPLAYED
SLEDGE’S HAMMER IS MORE CONSISTENT

(#4928) DiamondBack


DiamondBack
senior tag

Nem értem hogy casualban miért nem lehet benne az összes map. Rankeden is inkább a vote mint a fix mapok lenne jó. Esl-re meg csinálhatnának nekik külön verziót, azt tesznelk bele amit akarnak. A house-t sajnálom rankedról, a favelát meg mindenhonnan. Az acog nem izgat Rook mainnal, az új operátorok kicsit, hogyismondjan "nem tünnek mustpeaknek", egyik sem olyan hűde. Kicsit úgy tűnik mintha a rush felé akarnák tolni a népet (2 hites barbed, acog levétel). De az a jó hogy a kivett tartalmat (amiért fizettünk) is képesek featureként előadni...

(#4929) L_YKing válasza DiamondBack (#4928) üzenetére


L_YKing
addikt

Ha Voteolos lenne akkor ugyanezek a mapok mennenek vegig mint amiket most beraktak szvsz.

Visca el Barça! Mes Que Un Club!

(#4930) Zedz válasza L_YKing (#4929) üzenetére


Zedz
addikt

House mondjuk maradhatott volna, sőt, több House féle mapot is szívesen látnék.

(#4931) k-adi válasza DiamondBack (#4928) üzenetére


k-adi
nagyúr

Érdekes amúgy, mert félig a rush felé tolják a népet, de félig meg épp ellenkezőleg (10 ATK drone, 2 new trap hero, stb.) Mintha ők se tudnák mit akarnának.

(#4932) Zedz válasza k-adi (#4931) üzenetére


Zedz
addikt

Szerintem látszik az irány.

Írtak pár érdekes dolgot a patch noteban, például a corsshair nem változik vörössé ha találkozik egy ellenséggek, vagy amit épp írtál 2 drónos megoldás. Említhetném még az ACOG elvételét a németektől is akár.
A védőket védekezésre és meglapulásra akarják sarkallni, a támadókat pedig arra hogy bizony mozogjanak, de óvatosan is körültekintően, mert 1) a crosshair már nem segít random kiszúrni valakit 2) ott van 2 drón, tessék figyelni az elbújt védőket.

Inkább látok rendszert ebben a megközelítésben mint a mostaniban, ahol 1 Jager és 1 Bandit simán lehozhattak egy meccset mondjuk egy repülőn.

(#4933) gyurkikrisz válasza Zedz (#4932) üzenetére


gyurkikrisz
őstag

A roamot nerfelik, a camp sose volt jó taktika, mit csinálsz akkor védekezőként? A wire-t is nerfelik, aminek amúgy semmi értelme, mert ha egy folyosó közepén van teszi le a védő, akkor mindegy, hogy 2 vagy 3 ütés, az első után lelőnek.

A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500

(#4934) DiamondBack válasza k-adi (#4931) üzenetére


DiamondBack
senior tag

A védőknek szvsz most a season elején nehezebb dolguk lesz. Bandit és Jager nem fog olyan magabiztosan spawnkillezni mint eddig, a további acogos védő opok pedig más játékstílushoz szokást követelnek annak aki esetleg vált Bandit/Jager mainról. Az új védőket még nem ismerjük, ki kell hogy forrjon a játék velük, tuti mindenki őket hozza majd de mi lesz beáldozva értük? Első időszakban Mira is mekkora szám volt aztán volt hogy a black mirror több gondot okozott mint hasznot, rankedra mi már nagyon nem is vittük. A két új védő op mellett is úgy érződik hogy a védők pici nerfet kaptak volna miközben a támadók picit buffot, de ez is csak szvsz. De végül is ez fogja fenntartani ezt a játékot, pár apró változtatás és máris alapjaiban változik az egész menet. Jó lesz ez, az biztos hogy az operésönhelt-től izgalmasabb season lesz :)

(#4935) Rony949 válasza Zedz (#4932) üzenetére


Rony949
őstag

Most biztos én vagyok béna, de a crosshair eddig se segített nekem a büdös életbe.

(#4936) Zedz válasza gyurkikrisz (#4933) üzenetére


Zedz
addikt

A meglapulás nem feltétlen egyenlő a nerffel. Kevesebb mozgást, nem egyhelyben való ülést is ennek lehet tekinteni szerintem. Mármint taktikai helyezkedést. Mert azért a mapon villámként végigszaladó védő minden volt, csak nem taktikai. :D

(#4935) Rony949: Senki sem rángatta az egeret, hogy hátha felfed valakit a crosshair, de ahogyan a patch note is írja, volt, hogy random odahúztad és a piros crosshair jelezte, hogy ott bizony fekszik valaki. Ennek vetnek véget, szerintem ebben nincs semmi rossz.

(#4937) k-adi válasza DiamondBack (#4934) üzenetére


k-adi
nagyúr

A sok trapper operátor miatt érdekes új meta lesz szerintem.
A támadók oldaláról meg Ying "flash-fuze"-ja eléggé brutális lesz majd egy jól koordinált csapatnál.

Szerintem amennyi nerfet kaptak a védők (pl. acog), annyi buffot is (pl. házon kívül nincs már elszíneződés, stb.).
A támadók most csak szinte buffot kaptak (10 drone, DEF no acog, Candella gadget, stb), nerfre nem is nagyon emlékszem :D

Ahogy én nézem, mindkét oldalon lassulni fog a játékmenet, ami alapvetően jó dolog, mert R6 alapjába véve egy taktikus shooter, nem egy rohanós COD.

(#4938) Zedz válasza k-adi (#4937) üzenetére


Zedz
addikt

Rooknál és Docnál maradt ACOG, az MP5 pedig alapból veszélyes, szóval nem árt vigyázni a két nagy melákkal. :DDD

(#4939) k-adi válasza Zedz (#4938) üzenetére


k-adi
nagyúr

Én sosem használtam acogot, mindegyiken holo van ahol lehet... Személy szerint én kicsit örülök is neki, hogy kevesebb acog pixel hunt lesz így, bár azért a holo-val is lehet szépeket lőni.

(#4940) Dazsar válasza k-adi (#4939) üzenetére


Dazsar
aktív tag

Én mostanság reflext használok, szerintem jobb mint a holo, nekem nagyon sokat kitakar

"Akárki lopta el a bankkártyám, kevesebett költ mint a feleségem"

(#4941) CJ4567 válasza Zedz (#4938) üzenetére


CJ4567
veterán

Engem TTS-ben Lesion spawnpeekelt le először. :DDD

No Sana No Life

(#4942) samphone


samphone
tag

Egyes videósnál, illetve játékosoknál is látni itt is olyat, hogy kisprofiljuk van, tehát van még egy profiljuk, ahol játszanak, csak kisebb szint, kevesebb az operátor is. Azt szeretném kérdezni, hogy ez miért van, miért nem jó egy profilt vinni?

(#4943) Lendova válasza samphone (#4942) üzenetére


Lendova
őstag

"smurf" profil. Jelentősen kissebb MMR-rel tud játszani. Ritka mód gyűlölöm az ilyeneket...SC2-ben pld ezek miatt nem ladder-ezek későn/éjjel.

Pulowski! Nuclear Protection On A Budget!

(#4944) samphone válasza Lendova (#4943) üzenetére


samphone
tag

Nagyjából lefordítottam magamnak:D, tehát igy kisebb képességű emberekkel tud játszani, jol gondolom?

De ez miért jó, felső szinten nem tudja élvezni a játékot, vagy igy tudja valaki kiélni magát a játékban?

(#4945) romi77


romi77
tag

Az elával kisebb nagyobb sikerrel szépen lehet spawnpeekelni , plane-en ha le spawnolnak a támadók arra fele ki dobsz 1 aknát akár az egész csapatot meg tudod ölni, TTS-en én már bele estem ebbe a csapdába. :((
Illetve ha hatch alatt vannak akkor is szintén le dobsz 1 aknát és már mehet is a móka :)

[ Szerkesztve ]

(#4946) k-adi válasza samphone (#4944) üzenetére


k-adi
nagyúr

Igen, nagyjából ezt jelenti.
A "saját" magas szintjén sokszor vért kell izzadnia, hogy nyerjen, ezért a kamu profiljával nyom pár kört, hogy ne érezze magát olyan szarnak. Kb ennyi a jeletősége. Persze ezalatt elrontja a bénább játékosok élményét, mivel szarrá alázza őket, de legalább ő királynak érzi magát arra a kis időre. Általában azok szokták ezt csinálni akiknek kis pöcsük van. (brit kutatók kikutatták ezt még tavaly..)

(#4947) L_YKing válasza k-adi (#4946) üzenetére


L_YKing
addikt

Vagy mar elerte a diamondot es funol egyet gyengebbek ellen. :))

Visca el Barça! Mes Que Un Club!

(#4948) Sareth válasza L_YKing (#4947) üzenetére


Sareth
senior tag

.

[ Szerkesztve ]

(#4949) Zedz válasza L_YKing (#4947) üzenetére


Zedz
addikt

Gyengébbek ellen mi a fun? Lehet az én hülyeségem, de mindig erősebb ellenfelek ellen szeretek játszani.

(#4950) Rony949 válasza Zedz (#4949) üzenetére


Rony949
őstag

Erre nincsen épkézláb válasz. Ilyen elcseszett aggyal születtek, ugyanúgy mint a cheaterek. Erre áll fel nekik a kukijuk.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Rainbow Six: Siege
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.