Hirdetés
-
LOGOUT.hu
PlayStation 5 összefoglaló
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hunork
veterán
válasz kinghabi #48047 üzenetére
Most már az MM is a boltokba küldi pandémia idején? A Sony mikor fog végre valamilyen szinte büntetni olyan boltokat, akik így csinálják?
[ Szerkesztve ]
"Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut
-
válasz kinghabi #50362 üzenetére
Fotozd mar le normalisan, mert ez igy eskuszom csomot kotott a bal retinamra.
Vagy Ausztraliabol jon a kep, es probaltad ugy forgatni, hogy nekunk is jo legyen, csak nem sikerult?ui.: Felettem levo hsz-ekbol lathato, hogy masnak is nehezen megy a dolog, tehat nem csak En vagyok helikopter...
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
veterán
válasz kinghabi #51448 üzenetére
Folyamatosan frissül amúgy az oldal és a szám nem megy lefelé. Szerintem ez egy generált dolog és nem feltétlenül ennyien vannak előtted. Főleg így, hogy én régebben rá kattintottam és fele annyi a sorban a haverod.. Bár én a lemezesre mentem ő meg lehet a Digitalra!
Az alján irja is:
"Bitte beachten Sie, dass ein Platz in der Warteschlange nicht gewährleistet, dass das Kontingent ausreicht, um Ihre Warteschlangen-Position zu bedienen. Bleiben Sie dran und optimistisch."[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
OgreImre
senior tag
válasz kinghabi #93125 üzenetére
itt is tedd fel a kérdésed