Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: A kérdés...
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Trewerr: Analóg-digitális jelátalakítás (zenefájlok leegyszerűsítésével magyarázva)
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Negyedik rész
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Lalikiraly: Kaáli Autó-Motor Múzeum
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sioaltar
csendes tag
Ez a könyves dolog jutott eszembe nekem is először. Néztem is már a napokban könyveket, ott is sokat írták a PHP fekete könyv c. könyvet , de voltak akik "szidták" mert elavult , php4. Felvetül a kérdés bennem, hogy php4 vs php5 ? Mi merre meddig? Nem tudom mi különbség lehet, mint mondtam kezdő vagyok. Érdemes erre alapoznom , hogy egy könyv php4 alapú vagy újabb php5?
Egyébként , én láttam már képzést amit úgy hirdetnek, hogy webprogramozó, ott gondolom elejétől végéig átrágnak mindent.
Én ezt az "otthon egyedül foglalkozom vele" dolgot támogatom,mivel ha speciel engem érdekel valami és eljutok odáig, hogy otthon szabadidőben is foglalkozzam vele az százszor jobban megragad a fejemben mintha be kéne ülni valami tanterembe. : )
Visszatérve a könyvekre, nekem itthon van pdf formátumban ilyen 24 óra alatt tanuljunk meg "php-ül" könyv, gondoltam azzal kezdem, de ha tré akkor hanyagolom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- Kuponkunyeráló
- A vártnál korábban érkezhet a Xiaomi 17 Ultra
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Projektor topic
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- sRGB? DCI-P3? Ez áll a színhelyesség mögött.
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad P1 Gen 4 i7 32GB RAM 512GB SSD NVIDIA T1200 16 2560 1600 Garancia
- Dell Precision 7550 i7 32GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T1000 FHD