Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#57) V/


V/
Topikgazda

Teendők, ha máshol kézbesítik a nekünk megadott nyomkövetési számú küldeményt.

Lényeg az, hogy dispute-t kellene indítani, ha azt látjuk a nyomkövetési információknál, hogy valahol máshol és másnak lett kézbesítve a küldemény.
Meg kell várni amíg ez is látható a nyomkövetésben, ha nem vették át akkor majd ha bementek érte és igazolva az átvétel.
Az, hogy egy másik településre megérkezik az még nem elegendő.
Kell képként csatolni a nyomkövetési információkat, én a Magyar Posta vagy a 17track angol nyelvű nyomkövetési információját szoktam.
Ezenkívül még egy térkép részlet a két település közti távolságról, amit mellékelek még
Mivel olyan, hogy téves lenne a kézbesítés nem igazán lehetséges, ezért a szövegbe beírom azt is, hogy az ottani Postahivatal azt igazolta le, hogy ott a címzett vette át, tehát nem téves kézbesítés volt.
Természetesen fel lehet hívni az ottani kézbesítőrészleget és kérni, hogy név nélkül, de erősítsék már meg a kézbesítést, hogy azt a küldeményt tényleg a címzett vette át.

A dispute indoklása, 512 karakter a szóközökkel együtt a maximum:
Az Rx999999999CN nyomkövetési számú küldeményt egy másik helységben kézbesítették. Az AliExpress felületén megadott a cím az jó, ……………………….. Ide kellett volna küldeni. A kézbesítés ………………………… történt. A két település 999 km-re van egymástól.
Ezen a településen a Postahivatal azt igazolta le, hogy ott a címzettnek lett kézbesítve. Nem volt tévedés. A nekem megadott nyomkövetési szám hamis, a küldemény számomra nem lett kézbesítve. Kérem vissza a pénzem.

Persze minden angol szöveggel megy. A kipontozott helyek 1. a címünk, 2. a másik település neve.
Gyors fordítás:
The Rx999999999CN tracking number was delivered in another town. The address given on the Aliexpress surface is good, …………………… Should have been sent here. Delivery was made in ……………………. The two town are 999 km apart.
In this town, the Post Office confirmed that it was delivered there to the addressee. It wasn't a mistake. The tracking number i entered is false, the shipment has not been delivered to me. I want my money back.

A meg nem érkezett dispute-nál ez kamu nyomkövetési számnak tekintendő, így az választandó hogy szállítási probléma és nincs nyomkövetési információ, a képen bővebben:

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.