- Asszociációs játék. :)
- R.I.P. Aláírások
- Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gerner1
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
wolfman #1357 üzenetére
Hali!
Amúgy a webes felületen be tudsz lépni?
Outlookhoz ezt kellene beállítani(bocs ha nem lesz újdonság, de hátha)
POP3: mail.freemail.hu
Felhasználónév: xyz@freemail.hu (tehát a teljes email cím)
POP3 szerver port: 110 (tehát NEM IGÉNYEL titkosított kapcsolatot (SSL))
NINCS Biztonságos jelszó hitelesítés(SPA)Illetve még egy dologra tudok gondolni, hogy a Freemail SPAM szűrője "erős fokozatra" van állítva...Ha ez a helyzet, akkor ne törödj vele, hogy nem tudsz tesztüzenetet küldeni az Outlookból, attól függetlenül ha a KÜLDÉS/FOGADÁSRA kattintasz lejönnek a levelek...
De először próbálj belépni a webes felületen, mert akkor kiderül, hogy valóban jó-e a felhasználónév ill. jelszó.
Ha így sem tudsz esetleg belépni, akkor még az lehet, hogy inaktív a fiókod, ha 90 napig semmi adatforgalom nincs rajt(vagy nem lépsz be), akkor fordul ez elő. Egyszerúen lépj be újra a webes felületen, mert ilyenkor csak ott lehet.
[Felhasználási feltételek 2.2-es pont]Remélem segít...
Fire.
[ Szerkesztve ]