Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz lezso6 #106341 üzenetére

    Vagy a szolenoid, vagy az okoskerék, vagy a visszacsapó a generátor mögött, vagy az olajszűrőház aljában a szelep, vagy maga az olajszűrő is okozhatja ezt. Utóbbi kettő részben összefügg, van olyan olajszűrő, ami nem elég hosszú/magas, nem nyomja a szelepet teljesen a ház aljában, ott visszafolyik az olaj a karterba, indításkor újra fel kell töltenie a rendszert nulláról.

    Ha most lett cserélve a hőcserélő, és a szaki pasztával rakta össze, akkor a generátor mögötti visszacsapó biztos, hogy eltömődik, ha az nem tud lezárni, akkor jobbik esetben csak indításkor lesz hangja, rosszabb esetben annyira eltömődik, hogy olaj is nehezen megy át rajta, és akkor (ettől is akár) szólhat menet közben.

    Kezdd a szolenoid takarításával.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés